Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mialem ostatnio stluczke i rozwalona mam lampe od strony kierowcy. Lampy ZWYKLE, chyba ori Hella z kloszami DEPO (bialy kierunek).

Zastanawiam sie co teraz kupic. Na zdjeciu calkiem niezle wygladaja te lampy: http://allegro.pl/lampy-angel-eyes-bmw-e39-czarne-depo-fk-reflektory-i1513004525.html Czy ktos ma je moze zamontowane u siebie? Jak sie sprawuja? Dodam ze moj samochod to touring z 98 roku z LCMII. Czy nie bedzie problemow z podlaczeniem tych lamp? Co z alarmami zarowek? Wiem ze mozna je wylaczyc ale wolalbym zeby wszystko dzialalo jak w ksiazce pisze.

Przyznam rowniez ze marza mi sie ksenony, gdyz nie jestem zbytnio zadowolony z oryginalnych swiatel. Jakie inne opcje powinienem rozwazyc?

Z gory dziekuje za pomoc.

Edytowane przez kreciatko
Opublikowano
Opublikowano

Nie szukam instrukcji jak zainstalowac xenony. Szukam porady co zrobic w moim konkretnym przypadku gdy mam jedna lampe uszkodzona, czy warto w ogole myslec o xenonach? Czy lampy DEPO sa cokolwiek warte itp. Jak juz bede wiedzial co zrobic wtedy poszukam instrukcji jak.

W tej chwili najbardziej zastanawiam sie nad zakupem oryginalnych lamp przedliftowych (ceny sa bardzo atrakcyjne). I tutaj pojawia sie pytanie: czy wystepowaly w dwoch wersjach; tj. soczewkowe i zwykle, czy soczewki sa tylko do xenonow? Czy jest miedzy nimi duza roznica w jakosci oswietlenia?

Opublikowano
Mam auto przedliftowe i oryginalne lampy z soczewką i ksenonem,więc masz odpowiedź.Ja na twoim miejscu kupiłbym takie lampy jakie były w oryginale.
Opublikowano
Djdolar nie mów że to twoja łasica ta oparta o maske.Super fotka :shock: :jawdrop:

 

PS do kolegów-sorki ze się władowałem z tym pościkiem :modlitwa:

 

 

odnosnie fotki i skr. BMW

bedziesz mial to bedziesz mial tamto a tak laski lgna do beemek heheh ze pasuje skrot Bedziesz Mial Wzwod :norty: :cool2:

ewentualnie wzwody czesto :P

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano

LOL

 

A wracajac do tematu to najbardziej chodzi mi o odpowiedz na pytanie: czy warto sie bawic w dokladanie xenonow czy olac ten temat i zwykle ori lampy? Bo DEPO jak mniemam odpadaja?

Opublikowano
Nie mam ani spryskiwaczy ani czujnikow na wahaczach bo mam ZWYKLE lampy i korzystajac z okazji ich wymiany chcialbym polepszyc swiatlo bo stare mnie nie zadowala.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu żeby nie zaśmiecać. więc napiszę tutaj. Więc tak, mam w BMW e39 (wrzesień 2001; po liftowe) zainstalowane lampy Hella, z białym kierunkiem, światło mijania to d2s, światło drogowe h7, przetwornica, silniczek regulujący. Moje pytanie brzmi nastepująco: Czy mogę założyć identycznie wyglądające lampy z tym, że na soczewce żarówka h7 zamiast d2s. Czy wtyczka zasilająca przetwornicę w lampach obecnych z xenonem (kolor szary) będzie pasowała do zasilenia zwykłej żarówki h7 jako światła mijania ?
Opublikowano

Nie popełniaj tego błędu aby zamieniać ksenon D2S na żarówkę H7. Ja miałem fabrycznie H7 na soczewce (lampy polift) i w nocy to było bardzo średnie światło. Na krótki okres czasu na tą soczewkę zamontowałem zestaw ksenonowy HID pod H7 i było o niebo lepiej. Jak finalnie zmieniłem lampy na oryginalne ksenonowe D2S to było jeszcze lepiej. Teraz mogę już powiedzieć śmiało, że żarówka H7 na soczewce to jest porażka jeśli chodzi o jazdę w nocy. Możesz się ratować jakimiś żarówkami typu +50% itp ale i tak to nie jest ten komfort jazdy w nocy co na ksenonie D2S.

Pzdr.

Opublikowano

A skąd taki pomysł, by rezygnować z ksenonu na rzecz H7? Zwykle jest na odwrót.

Oczywiście jak będziesz kombinował z lampami, to sprawdź stan soczewki (odbłyśnika) - często są wypalone i wtedy marnie świecą.

Opublikowano
W ubiegłym tygodniu je rozklejałem. Wymieniałem tylko połamane regulatory, odbłyśniki xenon były bardzo zardzewiałe (wypalone?), prawie brak odbijającego srebra. A i żarniki na wykończeniu zaczynają świecić na niebiesko, raz świeca gorzej raz lepiej. Skleiłem je z powrotem. Doszedłem do wniosku że tylko sie narobiłem niepotrzebnie. Planuję wymienić całe lampy bo i odbłyski kierunków też już zasniedziały. Po lampach widac ze strasznie sfatygowane rozklejane pryznajniej dwa razy, zatrzaski połamane, co drugi trzyma itp. Chyba, że można wymienić odbłyśnik xenon bez rozklejania lamp. Jaśli można to wymieniam odbłyśniki i xenon jesli nie -w grę wchodzą nowe lampy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.