Skocz do zawartości

320d M47 Problem z odpaleniem gdy 1/4 baku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Szukałem sporo, ale nie znalazłem podobnego problemu.

Moje autko to 320d M47 rocznik '00 230 tys. przebiegu.

Problem pojawia się gdy w baku jest ok 1/4 paliwa. Wtedy to muszę długo kręcić rozrusznikiem (nawet 40s) żeby odpalić. Problem pojawia się też gdy paliwa jest ok 1/3 ale samochód stoi na jakimś spadku.

Sprawdzałem błędy INPA, niestety nic nie wykazało.

Jak myślicie co to może być?

Czy moje auto ma tą pompkę paliwową w progu?

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego masz wersję przed liftem czyli jednostka 136kw i w nich nie ma pompy w progu. Jeżeli będziesz trzymał paliwo powyżej połowy baku i samochód będzie normalnie odpalał to na 99% pada ci pompa w baku.
Opublikowano
niekoniecznie. Jeśli ją słychać i po kilku sekundach jej praca [dźwięk] zaczyna się wzmagać tzn przyspieszać to pompka w baku jest OK. Moim zdaniem problemem jest cofające się paliwo z VP44 w kierunku baku i stąd też dłuuuugie kręcenie aby pompa wyparła najpierw powietrze, a później wytworzyła wystarczające ciśnienie do "złamania" wtryskiwaczy i rozpoczęcia podawania paliwa... co znowu najczęściej kończy się rozładowaniem aQ.
Opublikowano

Ja nie słyszę pompki w progu, jak mowilem problem jest tylko przy mniejszej ilości paliwa. Przy pełnym baku problem nie występuje.

Pompki w baku też nie słyszę.

Opublikowano
Ale Ty nie masz pompki podprogowej. Po przekręceniu kluczyka w drugą pozycję [kontrolek] powinieneś usłyszeć szum. Jeżeli nie ma żadnego dźwięku to Kolega wlodekbmw ma rację o padającej pompie w baku.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Odświeże temat, gdyż nadal z tym walczę. Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie tej pompki w baku. u mnie po podłączeniu manometra pompka przestaje pracować.
Opublikowano

Dzięki za informację, niestety ja w TISie nie mogłem tego znaleźć. Czy orientuje się ktoś czy można zamontować pompkę z E39? Te do E46 są zaj...ście drogie, natomiast pompka od e39 z tym samym silnikiem jest do wyrwania za około 150 zł. Numer katalogowy mają inny...

Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Odświeżę post, bo niestety problem się nie rozwiązał. Wymieniłem pompkę w baku, pompka sprawna sprawdzona na manometrze, niestety nadal jak mam mniej paliwa występuje problem z rozruchem.

Macie jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego jeśli na 100% jesteś pewny, że pompka w baku jest dobra i układ paliwowy jest szczelny, to zostaje pompa wtryskowa Vp44. Czyli jak masz paliwo poniżej połowy to najprawdopodobniej na przewodzie powrotnym puszcza paliwo do baku czyli nie trzyma zawór zwrotny w niej,tak mi się wydaje. Możesz jeszcze spróbować zamontować zaworki do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym zwrotne i zamontuj je na obu przewodach czyli zasilani i powrót . Jak to nie pomoże to zostaje pompa wtryskowa do regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.