Skocz do zawartości

524TD turbina regeneracjia czy nowa (lekko używana)??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj wieczorem tchnęło mnie by sprawdzić turbo bo dymek mały za mną i mniej mocy, ze łzami w oczach stwierdzam... przy dużych obrotach dmucha ściankami olej ;( nie dużo ale już widać strużki.

Więc zacząłem szukać turba lub regenerować ją bo ma luzy na boki tylko przód tył sztywna, i znalazłem 3 rozwiązania które mi polecacie wyjście

1 nowa lekko używana podwyższenie parametry +30% za 1200zł przejechała 50 tys u mechanika w 524td takim jak moim.

 

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-turbo-bmw-524-td-e34-e-34-i1512615211.html

 

2 regeneracji koło warszawy za kwotę od 600-900 zabierają starą i dają regenerowaną gwarancja 12mies ponoć odrze robią w mazowieckim z tego co znalazłem w necie, i obstawiam ten wybór.

 

http://allegro.pl/regeneracja-turbosprezarki-gw-12mies-wawa-i1544564179.html

 

3 na gumtree.pl powiedział że za 500zł wymieni uszczelniacze łożyska i tyle związane z uszczelnieniem. Wyższa kwota to w tedy jak więcej do naprawy jest to i cena większa, nie słyszałem o nim.

Ich strona www

Res Turbo

http://www.jantaras.com/resturbo/index.html

 

http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czesci-i-akcesoria-Regeneracja-Turbo-Sprezarek-BILGORAJ-W0QQAdIdZ263116038

 

Dodam ze będe go chciał zawirusować :D zapożyczone z ksywki :mrgreen:

Opublikowano
...jak najbardziej 3maj sie wersji z regeneracja(tylko sprawdzone warsztaty!!! cena bedzie uzalezniona od twojej starej turbosprezarki...a jak zrobia to fachowcy to bedziesz mial turbo nieodbiegajace parametrami i wytrzymałoscia od nowego podzespołu...i tak dla przypomnienia jak juz zmienisz to nie krec za wysoko silnika zanim sie dobrze nie rozgrzeje, no i oczywiscie po forsownej jezdzie daj jej wystygnac ...:)
iZzI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tez bym trzymał opcji regeneracji, zrobisz i masz gwarancje, a kupisz taką używkę to nie wiesz ile pojeździsz :cool2:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
A nie za stare to auto na chipa? Silnik szybko Ci się skończy... Ja bym się na Twoim miejscu na pewno w takie coś nie bawił, lepiej swap rozważyć, bo jak zrobisz chipa to kasa w błoto i za chipa i za silnik, i swap tak czy siak Cię nie minie :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
i swap tak czy siak Cię nie minie :D

może i ni minie może minie ale nie szkodzi Ale nie jeden mechanik mówił że pięknie klekocze ten bocian :D pierwszy raz usłyszeli w bmw takie klekotanie. Więc silnik jeszcze polata. A pozatym kupie virusa bo do wyprzedzania tylko tak to powoli jeżdzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.