Skocz do zawartości

pytania no głowicę


piter69

Rekomendowane odpowiedzi

witam przymierzam sie do wymiany uszczlki pod głowicą i tak na zapas mam kilka pytań w związku z nią właśnie(dodam że moje auto to e39 2.0 na pojedyńczym vanosie)

1.czy gdzieś na głowicy jest wybity jejrodzaj(chodzi głównie o to do jakiego silnikaa ona jest)a jesli tak to gdzie

2. czy głowica od silnika 2,3 będzie pasowała do silnika 2,0

3.czy mżna sprawdzić szczelność głowicy bez jej wyjmowania z auta a jeśli tak to jaki to sposób

dla niektórych te pytania wydająsie może conajmniej dziwne ale dla mnie odpowiedzi na nie są istotne wiec z góry dzzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Głowica ma numer katalogowy i chyba najprościej po numerze dojść.

Głowica od 2,3 nie będzie dobra.

A czemu w ogóle chcesz wyciągać uszczelkę? jakieś objawy?

Głowicę sprawdzasz testując na zawartość spalin w płynie chłodniczym.

Dodatkowo pomiary ciśnienia sprężania.

Ale pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł. Wymiana uszczelki jest ryzykowna.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH11&mospid=47552&btnr=11_1506&hg=11&fg=15

 

Głowica to numer 1

wyszukaj swoje auto i sprawdź.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto było przegrzane i od tego czasu znika płyn chłodzacy a oleju nie przybywa więc stawiam na uszczelkę ewentualnie głowicę .a o oznaczenie dlatego pytam gdyż często jestem na szrocie i nie wiem jak rozpoznać głowice .z twojej wypowiedzi wnioskuje że głowica nie ma wybitego jakiegoś znacznika od którego silnika ona pochodzi jezeli śię mylę to mnie poprwcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

znikanie płynu nie oznacza wcale awarii głowicy.

Kopci na biało?

Numer katalogowy jest widoczny na głowicy.

Głowica od 2,0 ma inny numer niż od 2,5.

Nie chce mi sie teraz sprawdzać na realoem ale moze znajdę chwilkę i numery ci podam.

 

http://allegro.pl/glowica-silnika-bmw-m52-2l-i1548939342.html

 

ale widzę , że tu na ostatnim zdjęciu ładnie widać oznaczenie < nawet nie wiedziałem , że takie jest>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety kopci i dlatego nabrłem przekonania że to uszczelka oby nie głowica jak przyjadę do domu to sprawdze jeszcze wszystkie połączenia gdzie moż zwiewać płyn a narazie siedzę w niemcowie a auto jest w Polsce a ja gdybam coby tu jeszcze i jak sprawdzić przed ostateczna rozprawą z uszczelką ale dzieki za podpowiedzi dyzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź KONIECZNIE szczelność obudowy termostatu < czy nie masz w okolicy białego nalotu>

I szczelność korka chłodnicy oraz samej chłodnicy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.