Skocz do zawartości

Powietrze w układzie paliwowym 530d


gregorbmw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukałem już chyba wszędzie odpowiedzi związanej z moim problemem i nigdzie nic nie znalazłem. Może ktoś już spotkał z takim czymś.. Od pewnego czasu zauważyłem , że coraz gorzej odpala mi auto, nie ma znaczenia czy jest ciepłe czy zimne. Czasami zapala się kontrolka DDE i auto przechodzi w tryb awaryjny. Zauważyłem , że przy wyjściu z filtra do pompy leci paliwo z powietrzem i nie wiem skąd się tam bierze. Wymieniłem filtr paliwa, pompka pod progowa też normalnie działa.Jeżeli wskazówka paliwa spada poniżej 15 L to zaczynają się takie cyrki, powyżej jest ok. Prosze o jakieś wskazówki. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy

Ściągnij przewód paliwa na wejściu do filtra paliwa i przekręc kluczyk w pozycję zapłonu.Jak poleci waha to znaczy,że pompa ok.

Organoleptycznie się nie da.Wiem,że byś chciał polizać, ale ..........w innym miejscu,i w nie u tej sztuki :norty: :norty: :norty: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo leci tylko jak stan paliwa spada do poziomu ok 15 litrow to wtedy w wezyku zaczynaja pojawiac sie pechezyki powietrza. wiem, ze jest to zwiazane z ktoras z pomp albo progowa albo ta ze zbiornika. Ja mam jednak pytanie czy bez uzycia kompa mozna stwierdzic ktora z nich jest uszkodzona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.