Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem posiadaczem bmw e46 320d 136km i od konca zimy w moim aucie pojawily sie stuki przedniego zawieszenia, pojechalem wiec na stacje diagnostyczna okazalo sie ze do wymiany mam wachacze, koncowki drazkow, tuleje na wachaczach, gumy stabilizatora - a wiec wszystko co mozna wymienic. Po wymianie poszczegolnych czesci stuki w przednim zawieszeniu zmniejszyly sie ale nadal sa slyszalne. Pozatym auto przy duzych predkosciach jest nie stabilne tzn czasem lekko sciaga na lewo a czasem lekko na prawo - MYSZKUJE. Czy mozliwym jest ze maglownica wymaga wymiany badz regeneracji???
''Impossible is nothing''
Opublikowano
Koncowki tez wymienialem, ale drązkow kierowniczych nie wymienialem. Stuki sa minimalne, amory mialy po 65 % a wiec ok najgorsze jest to ze autko przy wiekszych predkosciach Myszkuje...regeneracja maglownicy 700-800zl ale prawde mowiac ona wyciekow nie ma tylko luzy
''Impossible is nothing''
Opublikowano

Tak, wszystko jest standardowe mowie o sprezynach

 

Pozatym jezdze BALONACH na 15"" 195/60 lub*/55

 

Dodam ze przed wymiana tych wszystkich rzeczy nie mialem takich problemow tylko teraz... nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze to jednak maglownica

''Impossible is nothing''
Opublikowano
A wiec tak wachacze mayle z wymienialnymi swozniami to 922zl (lacznie z tulejami na wachacze), jakies tam gumy na lacznik stabilizatora, kocowki drazkow firma Lebfondier (czy jakos tak) lacznie ok 300 a wiec z wymiana cos ponad 1400
''Impossible is nothing''
Opublikowano
Kolego o drązki stabilizatora wymieniłeś? Ja też wymieniłem poduszki stabilizatora i tylko poduszki i zaczeło się stukanie, więc padło na drążki stabilizatora i to był strzał w dziesiątke, jak wymienisz poduszki to zaraz drżki również ja dopóki nie wymieniłem poduszek stabilizatora nie miałem żadnego pukania w zawieszeniu, ale wiedziałem że poduszki mam słabe i wymieniłem i po wymianie odrazu wyszedł drążek stabilizatora prawy, choć jak nim ruszałem kiedy był zamontowany to wyglądał na dobry dopiero po zdemontowaniu okazało się że wywalony na maxa, może odkręć drążki i sprawdź być może one są winne a koszt drążków jest niewielki. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wydaje mi sie ze tak, ale pewny nie jestem poniewaz wstawilem samochod na stacje diagnostyczna i tam porobili mi wszystko co trzeba jak widac NIE WSZYSTKO.
''Impossible is nothing''
Opublikowano
Sprawdź koniecznie u mnie jeden drązek wywalony a strasznie mnie denerwowało i praktycznie nawet na niewielkich nirównościach było słychać pukanie, słuchaj jak pojechałem na diagnostykę to mi tylko powiedział że mam wszystko Ok a później się okazało jak sam zacząłem robić że poduchy stabilizatora, następnie drążki a na koniec tuleje wachaczy i teraz zawieszenie pracuje idealnie zero stuków. puków itp. A już miałem zamiar wymieniać wahacze a mam zawieszenie M-technic a tu miła niespodzianka wahacze są w porządku i reszta również. Sprawdź to koniecznie i napisz czy to była przyczyna. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Tak jak kolega mówi :cool2:

Wymien odrazu dwa łaczniki stabilizatorów i gumy stabilizatora, jak dalej bedzie poukac to masz kiepskie albo wybite tuleje wachacza, jak tak polecam kupic same srodki lemiego za 150zl i wcisnąc je na stare obrecze:) polowa ceny nowych zostanie w kieszeni :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano
ja wymieniałem wahacze z tulejami (obejmy stare) oraz łączniki stabilizatorów, ale wciąż czuję na nierównościach (zwłaszcza takich poprzecznych) leciutkie pukanie a w sumie bardziej czuję to w kierownicy (lekkie drgania). Co jeszcze powinien wziąć pod uwagę (amortyzatory, gumy stabilizatora, drążki)?
Opublikowano
Kolego a jak jedziesz ponad 100 na prostej drodze to samochód lekko ci ucieka na boki? miałem taki sam przypadek zmieniłem tylne tuleje w przednim wahaczu końcówki drążków, ustawiłem zbieżność ale nadal lekko stukało i samochód sie nie zachowywał idealnie na drodze wymieniłem jeszcze drążki kierownicze i już jest ok.
Opublikowano
samochód nic nie ucieka. tylko to drganie jak jadę na nierównościach (dziurach), jakbym czuł, że jest tam jakiś luz
Opublikowano

spr. jeszcze gumy stabilizatory bo takie drobne drgania wlasnie na nich sa wyczuwalne , nie na wachaczach jezeli masz nowe wachacze to moze tuleje dales jakies kiepskiej firmy? i sa twarde? Co tam masZ?

 

Wiecej opcji nie ma:

Wachacze

tuleje

gumy stabilizatora

łacznik stabilizatora (patyk)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.