Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam !! przymierzam się własnie do zakupu E39 i powiem tak , TDS odpada . 3.0D też ,, chcę tylko i wyłącznie w benzin:D:D.... pierwsze moje sugestie były takie,,, 2.0 R6 ok , fajny silnik itp w E36 super, ale E39 to już trochę wiecej blachy i pewnie 12-15 litrów to była by norma, wieć skoro nie bedzie różnicy albo może i większe motory będą mniej paliły , mam tu na myśli 528 193km , 525 192km , i model 523 (2500 cm3) 170 km ,, powiedzcie mi jakie macie silniki i jak ma się to spalania i osiągów, jestem dynamicznym kierowcą i potrzebuje żeby auto się nie męczyło kiedy wcisne gaz:) ,aha ,,, 540 i Automat 98 rok.,bardzo ładna i zadbana , pewne auto , tylko jestem ciekaw jak z obsługą V-ki ;/ Pozdrawiam
Opublikowano

Kolego używaj wyszukiwarki, parę linijek niżej jest już temat o silnikach benzynowych w E39 i ogólnie o wadach i zaletach auta, tam się wypowiadaj, a ten temat lepiej chyba zamknąć żeby nie dublować bo zebranie informacji w jednym temacie ułatwi ludziom szukanie informacji na temat silników benzynowych i jaki silnik wybrać, a tam będzie wszystko w jednym miejscu podane jak na tacy tylko przeczytać wystarczy.

 

Tu masz ten temat viewtopic.php?f=72&t=151920

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

520i ze spalaniem nie jest tak źle, ale skoro jesteś "dynamiczny" to pewnie Ci zbraknie koników.

Dokładne spalanie 520i Touring masz w moim podpisie, jak klikniesz zobaczysz dokładnie co i jak.

Opublikowano
Mam 528i w sekwencji Landi Renzo i jestem super zadowolony. Nie odczuwalne spadki mocy na gazie w porównaniu do benzyny. Żadnych problemów z silnikiem. Pewnie nikt w to nie uwierzy, bo ja sam nie mogłem, ale ostatnio na trasie (bez żadnych korków i jadąc cały czas 90 - 100km/h) wykręciłem średnią spalania 6.8l/100km. Ale już chyba się nie da niżej zejść, a jechałem jak dziadek, wyprzediłem tylko ciągnik. Ale się da :)
Opublikowano
Mam 528i w sekwencji Landi Renzo i jestem super zadowolony. Nie odczuwalne spadki mocy na gazie w porównaniu do benzyny. Żadnych problemów z silnikiem. Pewnie nikt w to nie uwierzy, bo ja sam nie mogłem, ale ostatnio na trasie (bez żadnych korków i jadąc cały czas 90 - 100km/h) wykręciłem średnią spalania 6.8l/100km. Ale już chyba się nie da niżej zejść, a jechałem jak dziadek, wyprzediłem tylko ciągnik. Ale się da :)

 

 

Jak Ci się udało jechać 90-100km/h?? (przecież to od razu korci do 140) ja jak staram się jechać ekonomicznie to wczoraj zrobiłem trasę 600km i nie oszczędzałem auta tak jechałem 140 nawet 170 jak się tylko dało i średnia gazu na trasie to 11litrów :norty: do tego korki itp średnia prędkość na kompie to 70km a ja polecam osobiście silnik 2,8 choć sam mam 2,5 170 koni a zaś spalanie w mieście przy delikatnej jeździe nie zszedłem poniżej 17stu litrów w trasie da się nawet zejść do 8litrów gazu ale to jest baaaaaaaaardzo ciężkie bo to auto prowokuje to szybszej jazdy

 

P.S gazu czy benzyny tyle wykręciłeś :O

Opublikowano
gazu, ale benzyny byłoby pewnie tyle samo bo praktycznie nie mam różnicy w spalaniu benzyna-gaz. Wiem, że korci ale chciałem spróbować jak nisko idzie zejść. A co do Twojej wypowiedzi to wydaje mi się, że za dużo Ci pali w mieście. Moja w mieście przy normalnej jezdzie pali 14. Kiedyś w super korku na Poznaniu doszedłem do 19l/100km ale to nie była jazda (mogłem równie dobrze wyjść i ją pchać)
Opublikowano
coś mi nie pali na jeden cylinder może dla tego?? w każdym razie mam nadzieje że już dziś się podepnę pod komputer (bo męczę już to od 2 tygodni z kablem od nerwusa i coś mi nie idzie :D ) i zrobię auto na igłę:) i wtedy zobaczymy jak będzie paliła
Opublikowano
a ja wiem :D listwa matrix reduktor kme i komputer diego3 ? jest takie coś? :D ale nawet na benzynie coś kuleje mi jeden cylinder tylko na gazie bardziej czuć autem zrobiłem już jakieś 70tys i to na gazie i dopiero ostatnio wypada jeden cylinder ale wydaje mi się ze to cewka tylko nie wiem która :)
Opublikowano

Witam

Ja ma 523i 2.5 170KM w sedanie z 1997 roku jesli chodzi o spalanie w miescie gazu bierze 16-18 litrow a trasie przy jezdzie kolo 150km/h wyszla 11-12 litrow.Uwazam ze silnik do tej budy najlepszy jest 2.8 przedliftem albo 3.0i po lifcie pozdrawiam. :D

Opublikowano
Witam

Ja ma 523i 2.5 170KM w sedanie z 1997 roku jesli chodzi o spalanie w miescie gazu bierze 16-18 litrow a trasie przy jezdzie kolo 150km/h wyszla 11-12 litrow.Uwazam ze silnik do tej budy najlepszy jest 2.8 przedliftem albo 3.0i po lifcie pozdrawiam. :D

popieram kolegę

Opublikowano
super,,, czytając wasze odpowiedzi , coraz bardziej utrwalam sie za wyborem motoru 2.8 litra... teraz tylko trzeba wykukac jakąś laleczke :)
Opublikowano
Trzeci taki temat na tej stronie

No właśnie, jakby nie można było pisać w jednym. heh ale przynajmniej czytając 3x to samo lepiej się zapamiętuje :mrgreen:

 

WasylBMW

Bierz 528i i ciesz się jazdą, 2.0 to stanowczo za mało do dynamicznej jazdy, chyba że w przedziale 4-6tys obrotów ale wtedy pewnie spali z 18l jak nie więcej;P

Ja mam 2.2 w Mercu 150KM i osiągi auta są niemal identyczne co E39 2.0, i jest to dla mnie stanowczo za mało dynamicznie. Jak starczy mi kasy biorę 530i, jak nie starczy to 528i, innego sensownego wyboru nie widzę. Oczywiście jest jeszcze 540i ale aż tak dużo mocy nie potrzebuję, a spalanie mimo wszystko większe, a po co przepłacać mając wystarczające osiągi w 528i/530i.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oczywiście jest jeszcze 540i ale aż tak dużo mocy nie potrzebuję, a spalanie mimo wszystko większe, a po co przepłacać mając wystarczające osiągi w 528i/530i.

Z tym to nie trafisz,a apetyt rośnie w miarę jedzenia :wink:

Kiedyś wystarczało(musiało)24KM w f 126,poprzez jakieś tam 60,75,100 i ponad sto itd.i po jakimś czasie jest zawsze mało.Jak kupiłbyś 286 to pewnie za jakiś czas też się przyzwyczaisz,no ale wtedy to zostaje już tylko ///M5 :modlitwa:

Dodam jeszcze,że w pracy mam sprzęt prawie 370KM i też jest mi mało.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Heh no też prawda, z drugiej strony jakbym miał gdzie przycisnąć taką 540i to bym kupił, ale do miasta to chyba żal kupować 540i, 2.8 to już jest dużo a co dopiero 4,4. Zresztą pojeżdżę zobaczę, może za 2-3lata albo za 5lat kupię 540i, ale bo kupię 2.0 bo będą takie korki i tyle radarów, że nie będzie sensu jeździć szybciej niż 50km/h bo od razu mandaty będą przychodziły.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
chcesz BMW kupuj tylko zadbane, niepewne auto do konca to zbijaj ostro cene zeby bylo na poprawki, lepiej zebys trafil bo skarbonka bedzie naprawde gleboka. Ale dosyc pesymizmu. Latałem e39 523i w sedanie na podwójnym wanosie. Naprawde fantastyczny silnik i sam pojazd. Spalanie, wszystko zalezy od wielu czynnikow, ale miesci sie w granicach 9-15 litrow. Moze malo szczegolowo ale uwzgledniam w tym wiele czynnikow nad ktorymi nie bede sie sposzczal rozpisując je. 528 napewdno rzwawsza w górnej częsci obrotomierza, najlepszym wyborem z sześciorzędówek BMW to 530i. 231PS w manualnej skrzyni niesamowita dynamika a spalanie... znikoma róznica w porownaniu z 528 moim zdaniem. R6 słyną z tego ze są niezawodne, lecz wsszystko zalezy od eksploatacji pojazdu poprzez włascicieli danego pojazdu czyli cała jego historia najlepiej zeby była Ci znana, im mniej włascicieli tym lepiej. Niestety co do 530i, jest to model ktory wychodzil bodajze dopiero w 2000 albo 2001 roku, wiec cena 30 tys. za dobry egzemplarz to norma, wiec polecam 528. 523 hm... jezdzilem i zlego slowa nie powiem, jak jest zdrowa to zamiata, w innym przypadku polecam szukac 528, nawet nieco zmeczona bedzie zawsze rzwawa, oczywiscie nie przesadzając. 5er to ciężki pojazd i warto zeby bylo tam minimum 170 kucy, najlepszym wyborem jest 540i w skrzyni manualnej ma sie rozumiec;) ale to juz abstrakcja na początek zabawy z BMW. O m5 nie wspominam. Krótka piłka szukaj zadbanej 528 po lifcie !!! :)
Opublikowano
Krótka piłka szukaj zadbanej 528 po lifcie !!! :)

Polecasz koledze model który nie istnieje :mrgreen:

 

Zgadza sie 528i przed liftem,525i 530i po lifcie.Tak nawiasem miałem kiedys 328i 97r-chodziła jak petarda.Teraz i raczej na przyszłość gustuje i polecam "klekoty" D.Żywotne, ciche,mało piją,kopniak jest.POzdr

 

NAJLEPIEJ TO KUPIĆ TEN WÓŻ I Z TYM MOTOREM

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=144349496&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxPrice=20001&negativeFeatures=EXPORT&lang=es&pageNumber=1 TE PIENIĄDZE TO CHYBA JAKAŚ ŚCIEMA>PATRZCIE I PODZIWIAJCIE

Opublikowano
dobrze muwisz kolego :) wiadomo 530i to byłby cuikierek .ale i 528 mnie zadowoli wystarczająco:) jeździłem 728 E38 99r lift i powiem ci żę szału nie było ale w E39 będzie gicior:)
Opublikowano
no no kolego , pacieto M to wiadomo,, tylko przy cenach obecnych benzyny z moją cieszką nogą, a waże 128 kg i mam nie całe 187 cm to radzko bym nią latał bo przecież nie ma mowy o żadnym , nawet zrobionym ze złota instalacji lpg he

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.