Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam pytanie.

 

Wymieniałem ostatnio przy swojej buni pompe wody i termostat.

Odpowietrzyłem (nie wiem czy dobrze :/ z odpowietrznika wyciekał sam płyn już)

I mam problem.

 

Temperaturę trzyma na 3 kresce przed czerwonym ale nie dochodzi do czerwonego samego. Węże od wody robią się twarde po jakimś czasie.

 

Węże maja być miękkie czy twarde?? Bo jak pojeżdżę i sprawdzam węże to twarde jak kamień.

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano
kolego temat był poruszany już przynajmiej z 10 raz za mojej kadencji tutaj poszuka na forum .. pod hasłami gotuje się itp. a co do twojego pytania chłopacy sami mówili że czasem nawet po 7 razy odpowietrzali samochody swoje więc twój 1 raz może być za mało (wręcz jeestem przekonany) po 2 węże nie powinny być twarde na kamień ...

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Opublikowano
Nie musowo wcale długo szukać- pierwszy temat w dziale E34 się kłania "wymiana płynu i odpowietrzanie układu". :search:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobra poradziłem se sam bez waszych wyżej głupich odpowiedzi bez sensu.

 

Mam jeszcze jedno pytanie.

Jak schodziło mi powietrze przez odpowietrznik to para miała dwa kolory raz biały a za chwile czarny.

Czemu??

 

Prosze o pomoc ale konkretna juz.

Opublikowano
Jak pordziles sobie sam to 3maj tak dalej i nie zawracaj duupy, jak koledzy wczesniej dobrze zauwazyli ze temat walkowany byl multum razy...wiec poszukaj zanim zaczniesz sie rzucac ...to naprawde nie jest zbyt skomplikowane...a tak na marginesie ta "czarna para "to moze sa spaliny...a moze poszli do lasu..
iZzI
Opublikowano

Pawlok1987. Sam sobie jesteś winien, bo temat temperatury i odpowietrzania jest NAJCZĘSTSZYM tu poruszanym i w 100% opracowanym. :search: <<== to nie boli a jak ci dobrze radzą to walisz teksty z piaskownicy jak smark :nienie: .

 

..powinny tempic jak psów.

Pisze się: powinni tępić.

 

Nie życzę żeby twoja BMka się zepsuła, tylko współczuję jej takiego :mad2: właściciela i życzę jej nowego, normalnego.

Opublikowano
...i wszystko jasne...tylko wspóczuć...a tak na marginesie to walsnie u ciebie zapowiada sie spory problemz silnikiem
iZzI
Opublikowano

Wiem poniosło mnie sorry.

 

Byłem dzisiaj u znajomego mechanika, twierdzi ze po wymianie pompy,chlodnicy i termostatu sie tylko troche poprawiło to czyli wydmuchało uszczelke pod głowica.

 

Bedzie ja w poniedziałek wymieniał i zobacze czy cos sie poprawiło.

 

 

Jeszcze raz sorry.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Autko zrobione. Winowajca była uszczelka pod głowica. Kanaliki na uszczelce były za małe i je zapchało i jedna połowa głowicy sie grzała zabardzo.
Opublikowano
Jaki był koszt wymiany uszczelki?

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Powiem tak.

 

Ja wymieniałem uszczelkę pod głowica, olej,filtr oleju i uszczelki kolektora wydechowego + planowanie głowicy koszt 80 zł i oczywiscie plus robocizna.

 

 

Czesci 215 zł

Planowanie 80 zł

Robocizna 350 zł

 

Razem 645 zł

 

I autko jak nowe siły dostało chodzi cichutko , jak nowo narodzony silnik.

 

Plus minus sama wymiana uszczelki plus planowanie plus robocizna ok. 280 zł.

 

Zależy gdzie i jak se liczą :) Ja robiłem u gostka który tylko bmw robi.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.