Skocz do zawartości

320d - problem ze stukiem przy gwałtownym ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam!

od momentu kupna auta mialem takie problem ze:

przy gwałtownym ruszaniu (szybkie puszczenie sprzegla i dodanie gazu) auto wydawało gluchy stuk slyszany gdzies z tylu. Niby tuleja dyfra sie uwalila no i wymienilem ją. Po wymianie troche mniej (ciszej) slukalo. Mechanik sprawdzil mi zawieszenie z tylu i powiedzial ze tuleje progowe sa uwalone. Wiec kupilem wymienilem - dalej to samo. Jak plynnie rusze jest ok. ale jak tak gwałtownie puszcze sprzegla i dodam gazu to jest ten stuk.

Co to moze byc?? (ta guma laczaca skrzynie z walem napedowym jest ok)

prosze o pomoc bo to troche denerwuje

dzieki

Edytowane przez kuker84k
Opublikowano

witam,

mam podobny problem słychać stuki przy zmianie biegu z tyłu co mechanik mi powiedział że amory do wymiany sprężyna bije o amor czy coś takiego

Opublikowano
wybierze się na szarpaki niech sprawdzaja gdzie sa luzy i co sie wyrobiło, rownie dobrze to moze byc walniety łącznik elastyczny na wale
Opublikowano

U mnie tez tak stuka,ale tylko przy dynamicznej jezdzie na 3 pierwszych biegach,na 4 juz prawie tego nie slychac.

W przyszlym tygodniu jade do mechanika na porzadne sprawdzenie auta,wiec zobaczymy co to bedzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przecież to oczywiste, że będzie albo dwumas, półośki lub przeguby.

 

Moze to byc też łącznik elastyczny wału lub odrywający sie wózek od podwozia

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widzial. zandych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

u mnie podobnie i podobnie jak kolega yoshimura stawiam na półośki ponoć w M3 urywają się przy mocnym starcie ale zanim to się stanie stuka głucho takie przytłumione bum .

BMW E46 320i
Opublikowano
czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widział żadnych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

 

Tym sie nie sugeruj, ja pojechałem na przegląd auto było na szarpakach i nic cisza a zerwana była tuleja podprogowa, fakt tłukło dopiero na nierównościach.

Opublikowano
czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widział żadnych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

 

Tym się nie sugeruj, ja pojechałem na przegląd auto było na szarpakach i nic cisza a zerwana była tuleja podprogowa, fakt tłukło dopiero na nierównościach.

 

tą tuleję ciężko jest zdiagnozować, tym bardziej z wiedzą naszych diagnostów, u mnie twierdzili, że wali z przodu a to była podprogowa, nawet jeden ze mną jechał :mad2: a może dyfer ma luzy już i wali tak. A z rozwaloną podporą wału nie może walić tak przypadkiem?

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.