Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam pytanie. Jestem po wymianie chlodnicy, wisko, termostatu i pompy wody, wymienialem to wszystko zeby wykluczyc uszczelke pod glowica, z tego co sie okazalo juz po wymianie wszystkiego byla to rozszczelniona minimalnie chlodnica. Teraz jest wszystko ok, plynu nie ubywa temperatura w normie z nawiewow leci cieple powietrze.

Pytanie - czy dolny waz od chlodnicy tez ma byc goracy ? I jak twarde maja byc weze ?

Licze na to, ze cos podpowiecie. Z gory dziekuje

Opublikowano
na początku po odpaleniu musi być chłodny, co świadczy o dobrym''sprawnym'' termostacie; oczywiście po nagrzaniu ma być ciepły a nawet zrobić się gracy stopniowo.
Opublikowano
zgadza sie. a zle odpowietrzony uklad albo nie daje ogrzewania w trakcie cieplego silnika albo wystepuja przerwy w grzaniu czyli wieje gorace a za chwile zimne i znow gorace...tak wiec napewno jest wszystko ok.

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dolny wąż żeby się zagrzał to misisz dać trochę po garach.

Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem ten wąż będzie chłodny. To oznacza , że termostat jest sprawny a chłodnica spełnia swoje zadanie.

A ciśnienie ma być bo w tym układzie może być nawet 2 bary a to tyle co w oponie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Miales racje dyzio255, troche przegonilem moja bunie i faktycznie waz byl cieplejszy.

Po ostatnich przygodach jestem troche przewrazliwiony.

Na razie dziekuje za pomoc, jutro sprawdze wszystko jeszcze raz i mam nadzieje, ze nie bede musial wracac do tematu

Jeszcze raz dziekuje za pomoc i sugestie

pozdrawiam

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Przepraszam za podpinke, ale mam pytanie zwiazane z tematem. Samochod to 523i m52b25

 

Tak samo jak kolega jestem po wymianie termostatu, pompy i plynu. Wszystko niby jest ok, uklad odpowietrzony ( z obu otworow odpowietrzajacych na termostacie i na chlodnicy lecial plyn bez babelkow powietrza), ogrzewanie dziala w kilka chwil po uruchomieniu, sinlik nagrzewa sie jednostajnie i utrzymuje teperature 92-93 stopnie (sprawdzane testem nr 7) wskazowka temperatury nawet nie drgnie od pionu. Po osiagnieciu 92 stopni stopniowo nagrzewa sie dolny waz , oba weze sa dosc twarde. Poziom plynu w zbiorniczku prawie pod korek.

 

Na forum i w instrukcji jest napisane ze plynu do ukladu do tego silnika wchodzi 10,5l i tyle dokladnie mialem przygotowane, lecz udalo mi sie wlac tylko 9l. Wiecej nie da rady poniewaz poziom plynu na to nie pozwala.

Czy jest to normalne zjawisko czy moze cos poszlo nie tak?

 

Dziekuje za odpowiedz i ewentualne sugestje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie wiem jak u Ciebie w "benzynce" ale w M57 trzeba spuścić jeszcze płyn z bloku silnika, więc może podobnie jest u Ciebie i po prostu zostało tam kilka kropelek ;) aaa...i nowy płyn może być gęstszy więc to może też ma jakieś znaczenie.
Opublikowano
Z gestoscią płynu prawda jest ze będzie inna objętość ale nie az taka róznica.Najprędzej nie zlazło wszystko z całego układu.Zeby wszystko zeszło,trzeba odpalić wóz przy spuszczaniu,tylko nie przegrzac i wtedy powinno wszystko się wyląc bo będzie w obiegu.Ta wartosc 10.5l jest podana przy zupełnie czystym układzie.Jezeli masz grzanie stan w zbiorniczku to nichaj bunia śmiga.POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.