Skocz do zawartości

520 i - Żarówki podświetlenia zegarów


wielkiX

Rekomendowane odpowiedzi

Elegancko, sam muszę się za to zabrać u siebie, pytanie tylko czy jest opcja wyjęcia zegarów bez ściągania kierownicy?? :roll:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyciagniesz kierownice na maxa i zablokujesz to powinny wyjsc bez problemu.

Tak nie pójdzie :P Kierownicą trzeba zakręcić z zegarami żeby wyszło. Robiłem to niedawno i nie da rady przez kierownicę ani max. wyciągniętej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręcasz zegary,wyciągasz kierownice na max,górną część zegarów tam gdzie wkręca się 2 śrubki wsuwasz w górną część kierownicy i przekręcasz nią w lewo i liczni elegancko wyskakuje robiłem to wielokrotnie jak zacząłem kombinować z podświetleniem
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy mówią - liczniki wychodzą przy skręceniu kierały w lewo.

 

Proponuję wpierw zarzucić na nie jakąś szmatę albo czymś owinąć, co by nie zrobić na szybce buby manetką od kierunków :mrgreen:

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie u mnie potencjometr zdechl bo mimo zarowek 5w nie ma porownania ze zdjeciem adama.

 

Czy jego objawem moze byc wlasnie ciemniejsze oswietlenie (ale tylko zegarow - reszta tak jak wczesniej swieci) elektryk powiedzial ze na sciemniacz szlo zwarcie

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że koledze chodzi o resztę oświetlenia konsoli - bo sterowanie nawiewem z tego co pamiętam też się ściemnia przy kręceniu potencjometrem. Wtedy wychodziłoby na to, że to w samych licznikach coś nie tak (spadek napięcia czy coś takiego).
http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gizbern - a moglo sie cos uszkodzic w licznikach podczas zwarcia na sciemniaczu ? Zarowki w licznikach dzialaja - reszta konsoli tez reaguje na sciemnianie a swieci dosc jasno, kontrolki dobrze widoczne na zegarach. Wskazniki tez dzialaja jak wczesniej.

 

Pytanie czy Uszkodzony potencjometr moglby dawac takie objawy tylko na podswietleniu cyferblatow i wskazowek na zegarach ? No kurcze chyba nie wsadzili tam hujowych zarowek - mowili ze standard w5w

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera go wie, mogło coś w licznikach paść (jakaś elektronika) i żarówki za małe napięcie dostają. Jak masz możliwość to zmierz jakimś multimetrem ile V na te żarówki przychodzi.

 

Inna sprawa, że powinny być W3W jak już ktoś napisał, a nie w5w. Tu widzę dwie potencjalne opcje:

1. Żarówki są za silne i coś się przytopiło / nadpaliło / zadymiło (jakieś plastiki albo kolorowe przesłonki) i teraz przez to licznik jest ciemniejszy.

2. Żarówki są za silne i zadziałało jakieś zabezpieczenie prądowe (tu już gdybam), umieszczone w celu zapobiegania sytuacjom z pkt. 1 :) Przez to żarówki mogą świecić słabiej.

 

Edit:

Wcześniejszy post adambxxx pokazuje, że pkt. 2 nie ma jednak zastosowania :D Żarówki będą świecić z normalną siłą, co nie wyklucza tego, że z czasem może się tam coś popsuć od podwyższonej temperatury.

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie mam w5w niby świecące na niebiesko nic się nie nadpala bynajmniej nie zauważyłem od oryginału różni się tylko to że wskazówki są podświetlone nie silnie na pomarańczowo a wyglądają jak by były podświetlane na biało
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adambxxx - może to off-top teraz trochę ale miałem taki przypadek w siódemie.

 

Kontrolka ładowania się nie zapalała, a ładowania nie było. Okazało się, że padła dioda w alternatorze. Nie wiem czy ładowanie zapala się tylko przy walniętym regulatorze napięcia, w każdym bądź razie u mnie był sprawny, a z powodu tych diod nie miałem żadnego sygnału. Już aku chciałem do gwarancji oddawać, że mi zdychał co chwila :)

 

Zwykły pomiar woltomierzem prawdę ci powie co do ładowania :mrgreen:

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.