Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jechałem dzis rano załatwić sprawy stanąłem na światłach po czym zapaliło się zielone światło, wrzuciłem 1-ke ruszyłem wcsnąłem sprzęgło chciałem wrzucić 2-ke nie weszła mi spróbowałem jeszcze 2 razy i nic próbuje inne biegi też nic skrzynia latała luźno na sprzęgle jak i bez, włączyłem awarie zjechałem napobocze zgasiłem slnik, po chwili zapaliłem sprowrotem wcisnąłem sprzęgło spróbowałem wrzucić 1-ke weszła gdy mocno ją wepchnąłem ruszyłem z spowrotem do domu na jedynce jakoś bym dojechał. nie dałem spokoju więc rozpędziłem sie na 1-ce i próbowałem dalej wrzucić inne biegi z trudem weszła mi 3 to już lepiej 4 też jakoś weszła, żeby zrucić z 1-ki musiałem przesunąć drążek praktycznie w pozycje gdzie powinna już być 2-ka , nie wiem co to może być ?? :( :mad2: POMOCY !! nie wchodzi mi wsteczny , 2 i 5 . 1, 3 i 4 jakoś wchodzi ale z trudem i tak naprawde nie wiadomo czy bieg wszedł czy nie... dopiero po puszczeniu sprzęgła wiadomo czyli sprzęgło napewno wporządku. więc pytanie do was co może być przyczyna, że tak się stało?? !!
Opublikowano

Czy lewarek zmiany biegow jest sztywny czy lata po całym tunelu i czy w momencie wrzucania wstecznego wyczuwacz takie jakby tąpniecie?

Jak wcisniesz pedał sprzegła to czy wchodzi mocno i czy wraca?

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Na Twoim miejscu zacząłbym od wepchnięcia auta na kanał jeśli masz taką możliwość, od spodu zobaczysz czy drążek jak i wodziki od drążka do skrzyni są w porządku, możesz też sprawdzić taki plastikowy koszyczek który utrzymuje lewarek zmiany biegów, ale nie jestem do końca pewien czy robi się to z góry czy z dołu :roll: Jeśli biegi są,a z Twojego opisu tak wynika to być może coś masz nie tak właśnie z elementami o których napisałem, u mnie tez jest podobnie tzn lewarek lata dość luźno i np. wsteczny wrzucam z dużą siłą, tak jakby brakowało miejsca w tunelu żeby go wrzucić i właśnie u mnie problem tkwi w tych wodzikach, być może że u Ciebie jest podobnie ale na większą skalę. Jeśli masz dostęp do kanału sprawdź i daj znać.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
jeśli mam na biegu to luźno lata skrzynia ale nie wyskakuje z biegu. wjade dziś na kanał i zobaczy tylko powiedz dokładnie co mam sprawdzić. mam nadzieje że nie bede musiał wymieniać skrzyni :P
Opublikowano
Najczęściej zużyciu ulegają pozycje nr: 2, 7 oraz 14 jak mnie pamięć nie myli, obejrzyj wszystko dokładnie, moim zdaniem jeśli masz wszystkie biegi w skrzyni to będzie to jakaś pierdółka przy wodzikach.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
no i [BAD] mam odpowiedz:( wszystko jest ok tylko mocowanie skrzyni, gdize wchodzi taka szpilka od lewarka zmainy biegów jest złamane...czyli wymiana skrzyni najlepszym rozwiązaniem chyba jest . czy co mam z tym zrobić ?:P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj fote albo opisz dokładniej bo nie bardzo wiadomo o jakie mocowanie chodzi(na linku tego nie ma?)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
nie ma tego w linku. i szczerze nie wiem jak to opisać za bardzo. jak jest skrzynia od strony tej gdzie wchodzi wał i z takiego uchwytu (tam są dwa takie oczka pomiędzy które wsadza sie ten wodzik czy co to jest iusztywnia taką szpilką która ma to sztywno trzymać) i właśnie te jedno oczko mi się złamało nie wiem jakim sposobem bo jechałem spokojnie nie szarpałem ani nic... i powiedzcie jak mam wstawić foto z dysku :P bo nie wiem hehe :D
Opublikowano
czekam na odpowiedz! piszcie bo dlaej nie wiem co robić :P wpadłem natomiast na pomysł że zamiast wymieniać skrzynie z powodu złamanego uchwytu, poprostu przymocować to do karoseri na śruby i podkładki tak żeby było sztywne, troche na patencie ale spróbuje :P co o tym sądzicie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aluminium można pospawać w jakimś porządnym warsztacie tylko słaby tam dostęp.Nie wiem jak chcesz to umocować do budy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
hehe :P właśnie mam patent żeby przewiercić ten wodzik i karoserie śruba podkładki i jakoś to ustawić może będzie dobrze:) a jak nie to wymienie skrzynie. bo i tak jak bym spawał to musiał bym wyjąć skrzynie . to już wole wymienić
Opublikowano
Ja na śruby skręcałem seta w motocyklu jak mi pies wlazł przy 140 km/h pod koła i połamał element. Set jest z alu o grubości 10-15 mm, użyłem 4 śrub "8", czyli na klucz 10 i płaskowników robota była wykonana starannie,ale i tak set się ruszał pod nogą, w skrzyni działają większe siły zdaje się, dlatego sądzę że skręcenie nic nie da bo będzie to nieprecyzyjne rozwiązanie. Najlepiej pospawać, może udałoby się bez wyrywania skrzyni?

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.