Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Dziś jadąc w trasie zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju,zjechałem na pobocze zgasiłem auto odczekałem z 10 min i poleciałem zobaczyć stan oleju,okazało sie,że na bagniecie jest tak jak ma być czyli 3/4 miarki,odpaliłem auto i wydawało sie być wszystko ok,ujechałem może 2km jak znowu sie zapaliła,na szczęście byłem już prawie pod domem jak to się zaczeło dziać,poszedłem do domu i może po jakiejś godzince poszedłem zobaczyć do auta,więc odpalam auto i kontrolka nie zgasła juz wcale,zgasiłem i odpaliłem tak chyba ze 3 razy i ku mojemu zdziwieniu zgasła.Pojechałem sie przejechać i po jakimś czasie oczywiście się zapaliła,zatrzymałem się zgasiłem i odpaliłem silnik kilkukrotnie i zgasła,na tym zaprzestałem.Pracy silnika nie towarzyszą żadne dziwne dzwięki, stukania czy coś takiego wydaje się pracować normalnie.Dodam,że jakieś 500km temu wymieniłem olej i wszystkie filtry wraz z odmą i dzisiejszego ranka umyłem silnik z zimowego syfu karcherem i może coś sie poluzowało(kontrolka zapaliła się po przejechaniu 70km od mycia) albo umarła pompa oleju sam nie wiem...

Co myślicie o tym?

Opublikowano

Raczej padl Ci czujnik cisnienia oleju albo jakis kabel idacy do niego jest przetarty,bo jesli padla by ci pompa oleju to silnik odrazu zaczolby glosniej chodzic (tak jak po wymianie oleju przy pierwszym odpaleniu pare sekund chodzi glosniej ) i by zaczol sie przycierac na panewkach ..

Posprawdzaj kable i czujnik a bedzie git :) , pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego na początek sprawdź uszczelki na korku od filtra oleju. Mało kto je wymienia a przyczyny są właśnie takie jak opisujesz.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Dzięki Panowie za rady, dziś po robocie zajme sie tym o czym piszecie,dam znać jak poszło...
Opublikowano
Kolego na początek sprawdź uszczelki na korku od filtra oleju. Mało kto je wymienia a przyczyny są właśnie takie jak opisujesz.

 

W tym przypadku kontrolka zapala się na wolnych obrotach.

 

Jeśli naprawdę nie masz ciśnienia oleju turbina padłaby po 100m.

Opublikowano

Obadałem oringi na korku filtra oleju i raczej są dobre, odpiąłem kostkę od czujnika oleju i była tam woda popsikałem kostkę preparatem do czyszczenia styków z gniazda czujnika wodę wybrałem szmatką i również popsikałem, kontrolka zgasła po odpaleniu silnika,później jeszcze zapaliła się na chwile,ale zgasła sama, przejechałem ze 4km i nie zapaliła się,zaobserwowałem,że dośc późno gaśnie po odpaleniu silnika jakieś 5s,ale to chyba działo sie już wcześniej przed tym jak zapaliła sie kontrolka ciśnienia oleju.

 

 

EDIT: Wracając z tyrki kontrolka zapaliła się i jak na razie nie zgasła :cry2:

Opublikowano

Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i jak na razie jest ok(czujnik EPS koszt 20pln)

Dziękuje chłopaki za podpowiedzi okazały się być bardzo pomocne.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.