Skocz do zawartości

E30 do zabawy - 1.8 IS czy M50 2.0?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Autko ma służyć do okazjonalnego upalania na kręciołach, superoesach etc. W touringu, siedzi m10. co będzie łatwiej wszczepić i co jest bardziej podatne na tuning. Is-a nie znam, z charakterystyki, m50 miałem i był świetny...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ty kolego masz za auto. Jak mnie pamięć nie myli w 1985 roku nie było turingow i nie bylo w nich silnik M10.

A jeśli chodzi o swap to jest na tym forum tyle postów na ten temat że starczy poświecić 10 minut na szukanie o godzinkę na poczytanie by wiedzieć że jak M50 to tylko 2,5. Koszt roboty ten sam, spalanie niewiele się różni a zabawy jeszcze więcej.

Opublikowano

Mam touringa '90, w którym siedział m40 ale ktoś go zastapił kiedyś m10.

M50 tylko 2.0, chodzi o klasę pojemności na KJSach, a nikt nie powiedział że zostawię to zupełnie w serii.

 

Nie zastanawiam się nad trudnością SWAPU, bo z tym sobie poradzę, a nad wyborem silnika.

 

Jaka jest różnica wagi między 1.8 IS a m50 2.0?

Opublikowano
kjs=is najbardziej rozsądny wybór do tego typu imprez...na ciasnych winklach będzie lepiej się zachowywał:) różnica w mocy też niewielka więc nie wiem jaki sens ładować m50 jeżeli nie jest to b25
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak do KJS to raczej tylko IS. lepsze wyważenie. I is jest w ksj bardzo dużo wiec każdego typu przeróbki są w is powszechnie znane. Z tego co wiem M50 z kjs jest bardzo mało.
Opublikowano

a powiedzcie mi jaka jest różnica masy między kombicą a coupe?

szkoda mi się tej budy pozbywać, jest bardzo zdrowa, raczej bezwypadkowa i do tego ma cholernie zadbany układ jezdny(zawieszenia, kierata, hamulce praktycznie nowe).

 

i jeszcze jedno głupie pytanie. czy barany od IS-a pójdzie założyć do m10? musze wymienić na już kolektor/cały wydech i wolę położyć układ już pod ISa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Różnica jest spora w wadze, podejrzewam ze ok80-100kg. po za ty coupe ma o niebo sztywniejsza kaste niz kombi.

o baranach raczej zapomnij, nic nie słyszalem by ktos cos takiego robił.

Opublikowano

Poważną zaletą m42 w tego typu zabawach jest, prócz wagi, jego rozmiar - silnik ten z oczywistych względów jest krótszy niż m50, a co za tym idzie - nie siedzi na przedniej osi, ale za nią. I to czuć podczas jazdy ;-) Nie bez powodu M3 e30 miało silnik 4-cylindrowy.

 

Co do różnicy mas między m42 a m50 - jakieś 30 kg na korzyść m42, ale nie uwzględniając osprzętu i płynów (alternator, rozrusznik, kolektory itd).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.