Skocz do zawartości

problem po montazu instalacji lpg


montehristo

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam maly problem.

dzis odebralem autko od gazownikow i nie dziala kontrolka od gazu pokazuje ile jest w zbiorniku ( wymienia ja w przyszyym tyg). tm sie nie martwie bo zrobic to musza ale glownym problemem jest to ze:

gdy wcisne pedal do dechy ( kick down) auto redukuje do najnizszego mozliwie biegu i zaczyna przyspieszac i normalnie na beznynie leci do 6500 obrotow na gazie tez lecz czasami dojdzie do 5500 i zmieni bieg i zapala sie check engine silnki nie pracuje rowno.

robi sie tak tylko jak przyspieszam z pedalem w podlodze i obroty rosna do maxymalnych wartosci. jak bede jechal spokojnie lub zgasze auto i odpale ponownie kontRolka znika.

podpieli mi pod kompa i pokazue blad p1351 ze niby gubi zaplon na 5 cylindrze . powiedzieli mi ze to moga byc swiece lub fajki do swiec .

pytanie moje czym to moze byc spowodowane czy moze byc tez przyczyna niewydajnosc reduktora lub wtryskow??? zy zeczywiscie swiece lub fajki???

 

bmw 530i m sport automat 2001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zapewne cała instalacja za mało wydajna.

zwyczajnie brakuje mu gazu pod dużym obciązeniem.

Żeby powiedzieć coś więcej to muisałbyś opisac z jakich dokładnie składników zrobili ci instalację?

Ale tak kolejno poczynając od zbiornika , przez wielozawór i średnicę rurek < u ciebie to już tu może być kłopot bo pewnie wsadzili ci 6mm a tu trzeba 8 żeby wykarmić ten silnik.

dalej jaki parownik i jakie wtryskiwacze oraz średnica dysz?

 

Ten silnik potzrebuje wydajnej instalacji.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mi wsadzili dowiem sie w przyszlym tygodniu . jak sie zapytalem jak dobieraja reduktor to mi powiedzieli ze dobrze bedzie .

ja mowie ze chcialbym mniec zapas mocy w reduktoze to mnie dopiero po zakupie pytaja ile ten samochod ma mocy no a to to chyba powiniem wiedziec przed z\akupem czesci.... no nic we wtorek ich nawiedze i pogadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewke,swiece i "fajki" to sobie sprawdz sam zamieniajac caly komplet z innego cylindra, jak na niego bole nie przejda znaczy ze to nie wina tego - a jesli na benzynie tego nie ma, to raczej jest to wina instalacji

i jesli pytali Ciebie po fakcie ile to ma mocy, to instalacji dobrej pewnie nie masz :(

najprostszym ale oczywiscie nie najlepszym rozwiazaniem bedzie ustawienie przelaczenia na benzyne przy tych obrotach gdzie jest jeszcze ok(5000??) albo walka ze mialo byc dobrze a nie jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo i powiedział mi gazownik ze wypada mi 6cylinder i wyłączał na kompie 6 cylinder i silnik lepiej pracował i tez na gazie muł świece mam nowe i wydaje mi się ze jednak to mogą być fajeczki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Najtańsza jest profilaktyka, a przy gazie w szczgólności. Przy tym roczniku (a przebiegu nie podajesz) szykowałbym się do wymiany cewek( w komlecie są z fajkami). Na pracy silnika nie poczujesz, ale przy kolejnych nowych świecach poczujesz w miejszym zużyciu gazu. Ciepło pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.