Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam straszliwy problem z wykreceniemkońcówki drazka kierowniczego. Dwa dni meczylem się z odkrecenieniem głupiej kontry. W końcu wziąłem gumowe i rozcialem ją i wtedy poszła. Ale teraz mam problem z sama końcówka która ani drgnie. Użyłem wszelkich penetrantow. Robiłem dzwignie i w efekcie tylko objechalem to za co chwyta się kluczem...

 

Pytanie: jak to coś odkręcić?

i drugie pytanie:czy da się jeździć bez śruby kontrolującej? Jeśli nie to czym ją zastąpić lub gdzie kupić

Opublikowano
Banalnie prostym sposobem będzie wzięcie dwóch młotków i oklepanie końcówki do okoła w miejscu gdzie łączy się z drążkiem kierowniczym
Opublikowano
spróbuj podgrzać. Mi osobiście nie chciało sie walczyć z odkręcaniem wolę wymienić cały drążek. Ostatni wytrzymał 3lata czyli 50tyś kilometrów.
Opublikowano

Tak jak napisał seba e36 spróbuj dwoma młotkami oklepać, jeśli to nie pomoże i masz dostęp do gazów możesz podgrzać.

Ja osobiście zajmuje sie zawieszeniami i układami kierowniczymi i w swojej e36 wykreciłem cały drążek wraz z końcówką z magla i oklepałem go na zewnątrz miałem dużo większą swobodę ruchu aby obkręcić końcówke jakąś dobrą żabką.

 

Kontra wraz z pierścieniem jest obowiązkowa!!

Pozdrawiam.

Opublikowano
Najlepiej grzać porządnie, albo jeśli nie chcę Ci się już męczyć to kupi za stówkę z kawałkiem nową (ja za tyle meyle kupiłem) razem z drążkiem i po problemie. W ilu E30 czy E36 wymieniałem te końcówki to wszystkie trzeba było grzać bo nie było szans odkręcić.
Opublikowano

dobra, dzis podgrzeję. Z kąd wziąć kontrę z pierścieniem??

Gdziue coś takiego kupię?? I drugie pytanie - czy da się przejechac 300 m do mechanika bez tej kontry i pierścienia?? Bo mam jeszcze ozysko do roboty to moze mechanik przy okazji by mi załatwił takie coś

Opublikowano

Podgrzałem i poszło :)

Teraz pytanie skąd wziąć nakretkę kontrującą?? Może ktoś z Was by miał coś takiego?? Bo jeśli tak to chętnie odkupię :)

Opublikowano
A może ktoś wymieniał jakiś czas temu drążek i zachował stary drążek wraz z tymi nakrętkami?? Jeśli tak to bardzo bym prosił o kontakt...
Opublikowano (edytowane)
Kolego Matuta nie piszemy własnych postów jeden pod drugim :nienie: Tylko edytujemy poprzedni :wink:Myśle że w aso dostaniesz na pewno,albo dobrze wyposażony sklep motoryzacyjny.Nie masz znajomego mechanika niech poszpera w warsztacie na pewno coś znajdzie,na szrocie.Możliwości jest wiele :cool2: Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano
Przepraszam :) Więcej nie powtórzę tego błędu. W takim razie będę gadał z mechanikami :) Ale gdyby ktoś jednak miał taki niepotrzebny drobiazg u siebie w garażu to prosze o kontakt :) Co do ceny można się dogadać
Opublikowano

Koledzy, mozecie mi powiedziec jak wykrecic drążek kierowniczy?? Wpadłem na pomysł by chwycić go imadłem, gdyż została mi do odkręcenia jedna nakretka i idzie bardzo ciężko a tam gdzie się chwyta drązek kluczem, jest objechane i cały czas mi objeżdża gdy próbuję ja przekręcić. Trochę idzie ale ciężko.

Głownie mi chodzi o to jak wygląda zdjęcie tych gumowych osłon (nie chcę przez przypadek uszkodzić tych obręczy ściskających na końcach) oraz jakich kluczy użyć (musze się przygotowac gdyż nie mam w domu wszystkich kluczy, musze wiedzieć jakie załatwić).

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny :)

Opublikowano
hej kolego Mr.matuta!wczoraj zmieniałem magiel i mam końcówki wraz z drążkami do magla,dwa pierścienie i kontry,wszystko w niezłym stanie bez luzów.
Klema

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.