Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam chłopaki od jakiegos czasu borykam się z falującymi -zacinającymi się obrotami. Wymieniłem kable+świece+silniczek krokowy, no i wczoraj oglądałem auto od spodu i tutaj ciekawostka sonda lambda ma wyrwane kable na zywca.Wiem, że ona odpowiada za odpowiednią dawke paliwową w moim przypadku auto pali normalnie no i za obroty ale wtedy chyba non-stop wariowałyby? Powiedzcie jak to jest z tymi sondami ??
Opublikowano
no cóż nikt chyba nie wie tak na dobrą sprawę.... zakupiłem sondę boscha , oby to była jej wina :P
Opublikowano
Panowie wymieniłem tą cholerną sonde lambda i szczerze powiedziawszy znikoma poprawa. Czy być może auto przestroilo sie bez sondy i pomogla by podpinka pod kompa????
Opublikowano

napewno sonda? byłęs na komputerze??

 

po wymianie sondy na nową i przed pierwszym uruchomieniem silnika powinno sie skasowac bład starej sondy.

Opublikowano
Napewno sonda ,gdyż poprzednia miała urwane kable.Jest wsadzona nowa i teraz jak pojade podpiąc się pod komputer to wykasują mi ten błąd?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam podobnie. Obroty minimalnie falują, zacinają się na 1100 obrotów. Sonda wymieniona (komputer skasowany), silniczek krokowy wyczyszczony (choć może mieć wade). Byłem na komputerze i nic nie wykazało. Mam taką teorię że łańcuch może być (nieco)luźny i przydałoby się wymienić napinacz choć mogę się mylić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.