Skocz do zawartości

e36 1.8 IS coupe wszystko na raz;(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem nie dawno auto więc tak obroty nastawione są na 0,5 i stoją chodzi normalnie silnik tylko ta wskazówka tak nisko odcinke ma po 4,5-4, jak włączam jedynkę jest stuk ale czy w moście czy w skrzyni nie wiem tego taki słyszący w środku ale nie głośno, auto czasem kopie prądem jak się drzwi otwiera ale raz na dzień kopnie, licznik chodził tylko dziś odpalilem chciałem się przejechać to nic nie pokazywał załączył się prędkościomierz po przejechaniu 15km pofalował i trzymał jak dojechałem na miejsce i ponownie po okolo 3h ruszyłem to prędkościomierz stał tak samo i wskazówka spalania ucieka na drugą stronę jak odpalę też nie chodzi

 

jakie są przyczyny tego ??? jestem z okolic Biała Podlaska polecicie jakiegoś dobrego gościa co mi zrobi to wszystko na glans lub proszę o podpowiedź co mogło siąść.

Opublikowano
a mam pytanie po wymianie zegarow stan licznika zostaje taki sam czy przestraja sie na najechane km z poprzedniego auta??
Opublikowano
Tak jak green71 powiedział, pewnie włożone zostały zegary z wersji 6-cio cylindrowej i przekłamują. Co do wyłączania się zegarów to można spróbować przeczyścić wtyczki od liczników, jeśli nie pomoże to pewnie zegary uwalone a ich naprawa raczej nie opłacalna. Wskazówka od spalania ma na postoju uciekać do końca w bok (max spalanie).
Opublikowano
Tak jak Koledzy piszą,pewnie zagary od szostki.Ten stuk to moze byc poduszka pod skrzynią,mocowanie dyfra-choc niekoniecznie.To kopanie prondem jest na odpalonym motorze-może najzwyczajniej sie coś elektryzuje ,choc nie powinno codziennie tak byc.Dobry mechanik koło Białej-jak wylatujesz na Miedzyrzec obwodnicą,to pod koniec bialej gosc ma po prawej szrot i specjalizuje sie w buniach,ale czy auta robi zapytaj-tel510969666.Od elektryki ,jest dobry spec w m.Makarówka -okolice Huszlewa k.łosic,ale nr nie znam.Zegary pewnie do wymiany -koszt ok 100-wiec z naprawą daj se spokuj-nieopłacalna i malo kto sie podejmie z gwarancją powodzenia operacji-ja wymienilem ,i za 50 zeta z 91000 przebiegu.
Opublikowano
Więc zegary do wymiany dziś jeszcze ogarnąłem że jedna kość była odłączona przy silniku a dokładnie ta co jest przy głowicy nie wiem od czego jak podłączyłem i odpaliłem auto to stukało głośno tak jak by na świece nie chodził taki odgłos a jak odłączyłem to chodził jak wcześniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.