Skocz do zawartości

Różnica w zawieszeniu sportowym (M-pakiet) a zwykłym w e92


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, wie może ktoś jaka jest róznica zawieszeniu sportowym (M-pakietowym) a zwykłym :?:

Czy różnica jest tylko w amortyzatorach i resorach :?:

Jeśli tak to czy podejdą bez problemu jako na podmiane za zwykłe :?:

 

Miałem nic nie ruszać w zawieszeniu po ostatnich podjazdach ale niestety modyfikacje nadal są chyba moim uzależnieniem :mad2:

 

Po pierwsze mi wygląd tak bardzo nie przeszkadza jak osobom innym które stwierdzają "wszystko fajne ale wysoko stoi" :evil:

Po drugie jak się zastanowię to w e90 to zawieszenie sportowe dawało radę.

No i po trzecie oryginał.

 

Pytam się bo mam okazję kupić od gościa, który sprzedał mi listwy, a posiada właśnie części od praktycznie nowego auta, które ma w całości do rozbiórki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu, bo nurtuje mnie troszkę inne pytanie. Czy jest jakaś różnica w zawieszeniu sportowym (sport pakiet) i zawieszeniu sportowym ( M pakiet)?

W BMW serii e9x są to te same zawieszenia.

 

Kurcze to Rufio jeśli masz racje to chyba dam sobie spokój.

Musze porównać :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Miałem okazje jezdzic e92 330xd z m zawiechą dość sporo, a w swojej mam standardowe zawieszenie i powiem tak: daj sobie spokój z tym modem!

Moje odczucia sa taki:

m zawiecha: twarde, niekomfortowe, bardzo nerwowe na nierównych drogach, rzuca w koleinach.

standard: lepszy komfort, spokojniejsze i stabilniejsze na nierównościach.

Różnica jest faktycznie na korzyść m na drodze gładkiej jak stół i przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Ale w PL takich dróg jest mało, a po zakrętach naprawdę szybko jeździ się sporadycznie. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W wersjach X nie ma możliwości zamówienia zawieszenie M-pakietetoego opcja nr 704,

To nie wiem skąd w 330xd było zawieszenie M ?

 

naturalnie zawieszenie M jest twardsze, ale samochód generalnie nie podskakuje, w koleinch dramatu nie ma.

 

Dlatego najlepiej zaieszenie regulowane takie jak w M3 czy Z4.

Jakimś rozwiązaniem jest TEIN ze sterownikiem EDFC

 

Widok kierowcy który próbuje trzymać się za tobą w zakręcie a jedzie w przyrodę bezcenny :D

(gość w nowym Mondeo naczytał się że ma najlepsze zawieszenie w klasie. Ja przejeżdzam zakręt, a on juz wylądował na przeciwnym pasie i od razu odpuścił).

 

E92/E93 zawieszenie M to dobry pomysł, szczególenie przy mocniejszych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiem się na temat zawieszenia M, natomiast powiem wam, że zawieszenie, przynajmniej w sporcie dobiera się pod konkretne drogi. Gdy jest wyboiście wcale nie zakłada się najtwardszych opcji, bo na takim zawiasie auto traciłoby kontakt z podłożem, a to jest równoznaczne z gorszą trakcją. Na nasze drogi (coraz lepsze, ale nie wszędzie) grubo zastanowiłbym się nad wyborem "betonu", bo wcale nie musi być na nim szybciej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To chyba zależy od tego kto ma jaki styl jazdy. Wiadomo komfort jest po stronie zwykłego zawieszenia. Jeżeli droga jest dziurawa czy dołowata to jakie zawieszenie by nie było trzeba jechać wolno ;) ale jeżeli można przycisnąć to lepiej siedzieć w aucie o twardszym zawieszeniu. Dla mnie zawieszenie M jest o wiele przyjemniejsze bo daje frajdę z jazdy, zwłaszcza na krętych drogach. Kupując coupe też nie patrzymy na praktyczność auta... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Może zrobie mały offtop, ale jak chcesz coś pśredniego to kup sobie zestaw Eibach pro kit kompletny ( sprężynki i rozpórki) koszt tego wieki nie jest, ewentualnie gwint KW v3 z pełna regulacja twardości , skoku itp i bedziesz mysle bardziej zadowolony.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do M pakietowego - możesz wymienić same amortyzatory i sprężyny, wszystko pasuje;

stabilizator przód ma inny nr, ale faktycznie ma taka sama grubość i kształt jak standardowy więc jest to raczej to samo;

było:


e46 328 Ci

e46 320D

e90 330i

e92 330i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.