Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Planuje wymienić w w mojej 5-tce oponki, bo felgi letnie mam przód 8,5 cala R19 a z tyłu 9,5 cala R19 i poprzedni właściciel jeżdził na 245/35/19 z przodu i z tyłu.

 

Tylna felga jest za szeroka, a właściwie opona za wązka, ale obawiam sie, że jak założe przawidłowy rozmiar dla felgi czyli 275/30/19 to może cos obcierac, bo nigdzie nie moge znaleść info o montowanych takich rozmiarach do kombi, tylko do sedana.

 

A może są jeszcze jakies przeciwskazania?

 

Dajcie znać co robic?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

No tak, tylko czym różni sie sedan od kombi?

 

Nadkola chyba nie są za szerokie?

 

Pozatym mam juz 19" felgi, szkoda sie ich pozbywac...

 

To co mowia ta stronach w jakis sposób pomaga, ale np nie pokazują wogóle 19", a ja na tabliczce ciśnienia opon mam 19"

Opublikowano
Nie masz sie o co martwic, rozmiar 275/30R19 bedzie pasowal do E61 pod warunkiem, ze tylne felgi nie maja ET ponizej 15. Nadkola w E60 i E61 sa mniej wiecej podobnej szerokosci.
Opublikowano

Dzieki za info, felgi mam BMW orginalne, ich nazwa to Star Spoke 128.

 

W katalogu BMW wystepuja do Turinga, http://www.bmwsklep.pl/star_spoke_128,0,2487.html

 

Ale nie wiem jakie maja ET, moze wiecie...

 

Ale skoro maja pasowac, to teraz tylko dobór oponek zostalo.

 

Te które teraz sa to jakies Nankang, strasznie halasuja mimo niskiego zuzycia.

 

No i w dodatku maja z przodu i z tyłu 245/35/19 i z tyłu felga wrecz wystaje poza obrys opony.

 

Może jeszcze doradzicie jakie oponki kupic...

 

Dzieki i pozdrawiam....

Opublikowano
O kurde, tam jednak jest napisane ze nie do Turinga, nie do M5 i nie so sedan do 04roku.

 

Zaczynam sie martwic, POMOCY!!!!

 

Beda pasowac, nie masz czym sie martwic. ET tylu to 32, bardzo konserwatywnie, bedzie jeszcze szukal do nich dystansow.

Opublikowano

http://allegro.pl/oryginalne-kola-bmw-e60-19-cali-model-172-m-pakiet-i1487845637.html

 

Zerknijcie tu, Pisze ze do E60 tak jak ja chce, ale do turinga 245 tył i przód

 

A może wewnetrzna czesc bedzie ocierala?

 

ET tylu to 32, bardzo konserwatywnie, bedzie jeszcze szukal do nich dystansow.

 

No i tu wlasnie patrze na nie i tak tez mi sie wydaje, bo tak jakos za malo wystaja troszke.

 

Ale dlaczego pisza wszedzie ze do Turinga 245 przód i Tył a do limuzyny mieszane??

Opublikowano

No i tu wlasnie patrze na nie i tak tez mi sie wydaje, bo tak jakos za malo wystaja troszke.

 

Ale dlaczego pisza wszedzie ze do Turinga 245 przód i Tył a do limuzyny mieszane??

 

Zdaj sie na moja wiedze w tym temacie ;) Beda pasowac.

Opublikowano

Dzieki kolego. W takim układzie zdaje sie :-)

 

Powiedz mi tylko, bo pisałeś, że bede szukał dystansów, a ja wczoraj wkładałem rekę za opone, od wewnętrznej strony nadkola i palec ledwo wchodził, a do zewnetrznej cześci nadkoli jest dużo miejsca.

 

Czy faktyczne nie warto założyć jakieś małe dustanse, np 13mm - 15mm ?

 

A może jeszcze dasz znac jakiej firmy, bo na allegro jest kilka takich aukcji, ceny w graniach 130-150zł

 

DZIEKI I POZDRAWIAM.

Opublikowano

Czy faktyczne nie warto założyć jakieś małe dustanse, np 13mm - 15mm ?

 

A może jeszcze dasz znac jakiej firmy, bo na allegro jest kilka takich aukcji, ceny w graniach 130-150zł

 

Alumionowe, z kolnierzem centrujacym felge, 15mm, najlepiej zeby byly anodowane lub lakierowane (zeby nie zardzewialy), firma nie ma znaczenia, gdy poszukasz wedlug tych zalozen zostana Ci tylko te najbardziej sensowne.

Opublikowano

Tylko nie bardzo rozumiem poco centrowane?. Czy wtedy nie zmienia sie rozmiar otworu na felge?

 

Centrowanie jest potrzebne, bo kolnierz centrujacy na piascie z tak grubym dystansem nie spelnia juz swojej roli, felga musi trzymac sie na otworze centrujacym, nie na srubach (inaczej pojawi sie bicie). Nie ma to zadnego zwiazku ze zmiana otworu na felge (to robia pierscienie centrujace).

 

A dystanse moga byc byc.

Opublikowano

No dzieki wielkie kolego, przepraszam ze tak zmeczyłem, ale niestety nie mam w tym temacie doświadczenia i wole sie upewnic, niz pozniej cos popsuć.

 

Pozdrawiam.

 

Jak juz zrobi wszystko na gotowo dam znac.

Opublikowano
No dzieki wielkie kolego, przepraszam ze tak zmeczyłem, ale niestety nie mam w tym temacie doświadczenia i wole sie upewnic, niz pozniej cos popsuć.

 

Nie ma sprawy :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i w koncu oponki na samochodzie.

 

Wyglada super, nie wystaje, nie przyciera, jest zajeb....

 

oczywiście dystanse tez sa założone...

 

Póżniej może jakies fotki dodam.

Opublikowano

No nie jeszcze... Niedługo mam serwis na 60.000, wiec bedą pewnie ogladać.

 

Ale powiem Ci, że dziwnie sie jeździ, jakos tak jak by z tyłu było jednak za szeroko, skreca sie dziwnie.

 

No i nie wiem czy przy wiekszej predkości na lukach nie ma lekkiego uślizgu, ale to może wrażenie jakies tylko...

Opublikowano

Ale powiem Ci, że dziwnie sie jeździ, jakos tak jak by z tyłu było jednak za szeroko, skreca sie dziwnie.

 

No i nie wiem czy przy wiekszej predkości na lukach nie ma lekkiego uślizgu, ale to może wrażenie jakies tylko...

 

Wydaje Ci sie, to normalne gdy przechodzisz z kompletu symetrycznego na mieszany - zmienia sie charakterystyka samochodu na bardziej podsterowna. Wierz mi, ze gdybys zmierzyl czas przejechania tego samego odcinka to na komplecie mieszanym bedzie nizszy, poprostu pozostawia znacznie wiekszy margines bezpieczenstwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.