Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno zmieniałem przednie sprężyny i amorki. Po wymianie pojechałem na diagnostykę (stacja kontroli pojazdów) i wszystko wyszło mi OK (trzęsło, hamowało itd...). Mam jednak coś, co budzi moje obawy, a mianowicie dźwięk z przedniego lewego koła podczas przejeżdżania przez poprzeczne przeszkody (np. torowisko, śpiący policjant itp)). Do normalnych dźwięków dochodzi mi w tedy twarde, pojedyncze stuknięcie (przez przejazd przez tory dwa :norty: ). Jedynie w tych sytuacjach słysze stuknięcie - poprzeczne przeszkody.

Ktoś coś podsunie?

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem identyczną sytuację po wymianie amorków, okazało się że wahacz z lewej strony sam się odkręcał co ok 500km. Pomogło dopiero skręcenie na klej do śrub. Zresztą takie są zalecenie w TIS.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekładnia kierownicza. u mnie tak było.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie koniecznie. Ale może dopiero wtedy ją usłyszał.

Wcześniej stare amortyzatory mu nie pozwalały nic usłyszeć. Bo pewnie same tłukły i on wszystko uznał za odgłosy amortyzatorów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

A ja obstawiam wahacze po lewej stronie. Sworznie górnego lub dolnego. Znam to z autopsji.

Zaznaczę ze na normalnym trzepaku na diagnostyce nic nie wychodziło, dopiero po lekkim podniesieniu auta wyszedł mi lekki luz na dolnym wahaczu.

A tłukł po dziurach jak cholera.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Ja też obstawiam wahacze. Amory i sprężyny zmieniłem nie dla tego, że musiałem, ale dla tego, że miałęm "sportowe" zawiasy i już mi się znudziło walenie podłogą w śpiące policjanty i szuranie zderzakiem o każdy krawężnik... Teraz mam standardowe zawieszenie, a stukot od czasu do czasu daje mi znać, żeby pojechać na serwis. Przekladnia kierownicza jest raczej OK, nic nie puka przy kręceniu, wszystko łądnie działa.

Dzięki Panowie.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.