Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koleżanki (nieliczne) :P i kolegów :)

Zastanawiam się nad zakupem BMW.

Ostatni model jaki miałem to było e38 735...

Pod koniec ub. roku kupilem typowego dostawczaka z mysla o tym ze bede nim jezdzic takze prywatnie, jednak zycie zweryfikowalo ze trudno przesiasc sie z takiego auta jak bmw do w tym przypadku nowej cytryny...

Wracając do meritum, zastawiam sie nad zakupem 5 lub 7. Powaznie myslalem takze nad zakupem nowej F01... ale po kalkulacji uwazam ze na dzien dzisiejszy nie jest dla mnie to oplacalna "inwestycja" stad uklon w strone uzywanych BMW :) Uwazam ze najlepszym rozwiazaniem bedzie silnik benzynowy. Sporo naczytalem sie o awariach diesla. Intereuja mnie auta tylko po liftingu bez tzw. chorób wieku dzieciecego.

Wedlug wlasnych doswiadczen co byscie doradzili? ktore auto nie bedzie sprawiać problemow?

Mam swiadomosc ze 7 jak to 7 komfort na najwyzszym poziomie a 5 ma jednak wiecej sportowego pazura. Mnie interesuje mocna benzyna oraz komfort przy zachowaniu lekkiego charakteru sportowego.

Z tego co widze to z tych samych rocznikow 5 w wielu przypadkach sa drozsze od 7. Po moim doswiadczeniu z 7 szczerze powiem boje sie brac kolejny raz 7 poniewaz, bardzo dobrze utrzymanego egzemplarza mialem problemy ze sprzedaza... bo silnik za duzy... bo BMW... bo automat... rozmawialem ze znajomym handlarzem to mowil ze przy odsprzedazy najlatwiej z dwojga zlego sprzedac 5 z dieslem, ale ja uparłem sie na benzyne i koniec! Wertujac ogloszenia jest kilka ciekawych propozycji motorem o mocy 333KM lub 367 (rozumiem ze nowszy silnik montowany po lifcie) i najprawdopodobniej taka opcja bylaby satysfakcjonujaca. Pytanie tylko co lepiej wybrac zeby nie przebywac w warsztatach? Potrzebuje autka na prawde bezawaryjnego...

Opublikowano

co do 545i i 550i czyli 333km i 367km to dwa różne silniki, jeden 4.4 drugi 4.8, i napewno warte polecenia, szczególnie 550i - topówka i poprawiona, 545 ciekną wodą i miewają problemy - ale mniejsza o to, jak myślisz o e65 i to z dużą benzyną to jest tylko jedna, najwyższa opcja czyli 760 ze sprintem do sety lepszym od m3 i tą samą prawie konsumpcją. a ponadto otrzymasz dopracowane, użyteczne auto za którym każdy się obejrzy, nie oszukujmy się, e60 straciła juz efekt head turner co nigdy nie spotyka żadnej siódemy :)

ps; za 550i też łeb bym sobie ukręcił i wpadł do rowu :D :D

Opublikowano
Ja tylko dodam, że 550i to nie jest silnik montowany jedynie po lifcie. Jest to po prostu silnik o większej pojemności i mocy, który występował w autach przed liftem (2007) również.
Opublikowano
zgadza się, kładli go także do e53 z lat ok 03, bodajże od listopada, oznaczony jako 4.8si, super również i w tym czołgu, tyle że to taki rarytasik i ciężko dorwac. z tym silnikiem nawet bus byłby wypasionym pociskiem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.