Skocz do zawartości

Wąż chłodnicy


Beta KS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie,mam problem muszę wymienić wąż dolny w chłodnicy ma bemke od tygodnia e39 520i z 97r przeraża mnie jak czytam o odpowietrzaniu układu,wcześniej miałem mercedesa i nie było tam takich scen z tym odpowietrzaniem.Chciałbym tylko wymienić ten wąż dolny i odlać płynu i nie zawracać sobie tyłka ale jak czytam o tym odpowietrzaniu to boje tego wszystkiego.Tym bardziej że na dniach mam jechać do niemiec.No nie daj boże zagotować silnik .Macie jakąś rade na to ?Czy jest jakiś sposób żeby ten płyn nie zleciał.Może na zimnym silniku wymieniać termostat nie puści płynu,sam nie wiem nie znam się, pomóż cię proszę .I czy warto kupić używany wąż na alegro za 50zł czy macie jakieś obstukane jakieś sklepy internetowe,bo ja jeszcze nie bylem w żadnym sklepie się dowiadywać ile to kosztuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co się tak boisz na zapas?

To nic wielkiego a kombinowanie jak to zrobić bez zlania płynu jeszcze pogorszy zadanie.

Wąż to najlepiej nowy.

Jeśli nie masz w niej gazu to sobie poradzisz bez kłopotu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Są tylko dwa.

Na chłodnicy i na obudowie termostatu.

Nie pourywaj ich bo łatwo urwać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.