Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

He he.Jest taki przewód co wychodzi od gumy która jest połączona między przepływomierzem i przepustnicą.I on idzie do silniczka krokowego,nieraz sobie pęknie i syczy.Wiem bo wymieniałem ten przewód w 2.8i u kolegi i w 3.0i u siebie.Warto wymienić jeśli uszkodzony bo to oszczędność 2L paliwa na 100km

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/x/114.png element nr 7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.