Skocz do zawartości

e32 3.0 Manual problem z odpaleniem. POMOCY


Pavelek87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie. Dawno tu nie zaglądałem.

 

Parę dni temu kupiłem bmw e32 z silnikiem 3.0 188km ze skrzynia manualna i gazem..

 

Od początku nie chodziła bmka na benzynie. Odpalam ją na benzynie i szybko pstryczkiem przełączam na gaz.. Na benzynce bmka nie trzymała obrotów i w ogóle dziwnie się zachowywała.. chodziła strasznie nie równo, jakby na 3 garach, telepało nią jakby miała się zaraz rozpaść.A na gazie chodziła normalnie.

 

Wróciłem nią do domu w czwartek w nocy,zgasiłem i poszedłem do domu. Rano poszedłem do niej,próbuje odpalić jak zawsze a ona nic.. Myślę sobie- benzynki jest za mało i nie chce załapać. Wsiadłem w e30stke i z kanistrem pogoniłem na cpn.Przywiozłem, wlałem i odpaliła.. Wyjechałem nią w trasę- przejechałem 3 km i zaczęła szarpać jakby gaz się kończył ( a było na full). i od tamtej pory zaczął się cholerny problem. Auto z holowałem i grzebałem przy nim cały piątek- patrzyłem kable od gazu czy prąd dochodzi, patrzyłem czy zawory cykają.. później ni stąd ni zowąd zapaliła.. Wybrałem się na przejażdżkę po czym wróciłem i znowu po 3km zdechła.. dobrze że na podwórku.. dziś przeczyściłem cały dolot,krokowca,filtr gazu wymieniłem.. po czym odpaliła i znowu po 3km zdechła, tym razem w drodze.. ale udało mi się ją jakimś cudem odpalić i doczłapać się na przerywającej benzynie do domu.. i od tamtej pory udało mi się 3 razy pod rząd odpalić, ale za 4tym już odmówiła posłuszeństwa..

 

Chłopaki co to za cyrki się z nią dzieją.. Stało się z dnia na dzień.. Może wina leży po stronie przepływomierza(ktoś tam grzebał).. Ale na gazie powinna chodzić chyba też bez niego.. ta klapka w przepływce się przycina przy połowie i myślałem tak, aby ją otworzyć na maksa gdzie się zablokuje. Bo może ona tak odpiernicza że się raz otwiera a raz nie.. Gaz mam zwykły na Parowniku BRC z czymś w podobie silniczka krokowego zamontowanego pomiędzy parownikiem a mieszalnikiem LOVATO(do którego jest podpięta elektryka).. A i szyby przestały mi działać, ale to chyba bezpiecznik jakiś nie mający nic wspólnego z paleniem...

 

Pomóżcie koledzy, doradźcie coś (prócz odholowania na złom :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zezłomuj to nie wolno kłaść do tego gazu zwykłego a jak ktoś kładzie i jeździ tym na siłe to taka Siudemka to nie limuzyna a pachruść i kondon. No jak ci sie przycina to sie nie dziw jak przepływka to trup musi byc sprawna kup drugą i doprowadź to ale jak masz zamiar jeździć na tym gozie to nie warto bo znowu padnie przepływka, W tym przypadku wina to przepływka zwężki mixery klapki antywybuchowe pompka paliwa filtr zakładam że popękane i poklejone rury dolotu.

Bezpieczniki też sprawdź wszystkie bo mają wpływ.

Edytowane przez kaczydj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być złym prorokiem ale już wiele było postów na temat tego że zwykły gaz do bmw to zabójstwo. Może już swoje zwykła instalacja zrobiła. Mówisz że na Pb chodzi jakby na 3 gary...........hmm może wrtryskiwacze benzynowe się zapiekły? Generalnie ja zaczął bym od zmierzenia ciśnienia na cylindrach jak jest ok można szukać dalej jak słabe silnik na złom i szukać inny zdrowy. Zmierz ciśnienie i napisz jakie jest potem będziemy radzić dalej. Mam tylko nadzieje że takie podstawowe rzeczy jak świece, przewody, kopułka ( chyba w R6 jest), filtr paliwa i powietrza wymieniane były na czas ? Bo jak nie to do roboty..... :norty: Acha tak na przyszłość kolego jak jeździsz na lpg to miej w baku przynajmiej 1/3 stan PB bo jak masz tam 1 litr to największy syf przy odpalaniu zaciągasz i nawet filtr tobie nie pomoże. Potem pompa się zaciera i nie chodzi auto na Pb. A i jeszcze jedno wyp.....ten gaz i wrzuć sekwencje a jak nie masz kasy to jeździj ja Pb bo podliczając spustoszenie jakie robi zwykła inst. gazowa to wychodzi taniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzynki aktualnie mam ok 20 litrów, ale pływak jest pizgnięty i pokazuje rezerwę cały czas.. A no świec jeszcze nie sprawdzałem. Szczerze to nie przyszło mi to do głowy.. Bo jak załapie auto to 3 km jeździ jak wściekłe a potem [BAD] blada.. A no gaz jest zwykły, takie kupiłem na parę dni bo okazja była :)..

 

Przewody Gazowe są całe i nie popękane, anty wybuch ktoś zacisnął opaską metalową :mad2: ale ogólnie stan gumowych części jest w porządku.. To mówicie że moja kombinacja gazowa z zablokowaniem przepływki to marny pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewieś sie jak zdechnie sprawdź czy masz iskrę jeśli nie to padła cewka zapłonowa.

Świece raczej nie skoro na gazie chodzi równo.Ale sprawdź i zobacz też jaki mają kolor jaką iskrę czy wogóle ją mają wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok sprawdzę świece. A znasz jakiś sposób (Zrób to sam) na restart komputera pokładowego? bo ja to znam odpięcie klem na 24h i złączenie ich ze sobą.. :) ale nie wiem czy w 32 to działa.. wiem że napewno w 30 zdaje to egzamin..

 

Stare samochody są zajebiste bo mają w sobie to coś, ale czasami są kapryśne i z byle powodu nie chcą chodzić :)

z audi a4 2.6 v6 i cougarem 2.0 nie miałem takich problemów :) a się zachciało powrócić do klasyki :P i teraz są kwiatki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tak o to mi chodziło :).

 

Świece posprawdzałem,przewody posprawdzałem.. przepływke trochę podreperowałem techniką z forum ;) aby sie swobodnie klapka otwierała i zamykała.. Wpsiukałem bmce trochę preparatu do czyszczenia kokpitu w dolot i zapaliła.. udało mi sie wrzucić na gaz.. normalnie śmigała obrotami ale po chwili zgasła.. Ona ma takie objawy jakby gaz dochodził a potem za kawałek się kończył.. Wygląda to na uszkodzony któryś zawór gazowy..chociaż na krótko każdy CYKA.. Mam rację?? Bo wszystko inne pierdoły gazowe rozebrałem i przeczyściłem.. parownik rozkręciłem i działa normalnie.. membrana nie uszkodzona jest..

 

Jakieś pomysły?? ja stawiam pierw na wymianę zaworów gazowych :)

A z benzyną to jest tak że chyba pompa nie podaje jej wcale.. :mad2:

 

 

A jeszcze takie pytanie - Czy przepływka z e34 2.5 170km podejdzie pod moją 3.0 188 ? Czy marna szanse i totalna głupota pytającego ?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podejdzie. Zezłomuj ten szajs własnie nie dawno oglądałem takiego pachruścia na gazie zwykłym nie ma mocy tylko strzela i zepsuje ci na dodatek przepływkę Denerwuje mnie gaz zwykły debile co chcą to zakładać i ci co to montują. Jak samochód jest w miare ładny i ktoś ma troche oleju w głowie to jak nie jest jeszcze za późno to wystarczy wymienić przepływke założyć mądry gaz jakim jest sekwencja lub najlepiej jeździć na PB o ile finanse pozwalają. Wszystkie BMKi jakie oglądałem z gazem zwykłym to poprostu śmiecie jestem mądry dlatego sam sobie nigdy takiej nie szukałem ani sam bym takiej nie kupił bo robiąc to kręcisz sam na siebie bata. Nie ma możliwości żeby to dobrze chodziło i tyle. Chyba że kogoś satysfakcjonuje w najlepszym wypadku 60% mocy fabrycznej i bez różnicy czy to na gazie czy na pb to ok niech se jeździ. Chciałbym żeby wszystkie 32 z gazem zwykłym spoliły sie w pierony bo to Gó wna. - Wszystkie bezwyjątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostro :D.. Ale trochę czuję sie urażony skoro mnie nie znasz i uważasz za nie mądrego a wręcz idiote który kupił e32 w zwykłym gazie za 2tys :). Troszke kolego czasami pomyśl za nim coś powiesz ;). Bo nie każdy jest tak tolerancyjny jak ja :). Mielismy tu rozmawiać o naprawie a nie o problemach z własną osobowością :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś tanio może było warto ale powinieneś wiedzieć że nic z tego nie będzie musisz go robić i jeździć na pb Albo Sekwencji w przeciwnym razie sie nie uda. No tak przecież tu mowa o takich taka E32 na gazie zwykłym można ją cenić maks 4500tyś jak by był ideał poza gównanym gazem który dodatkowo też mógł porobić szkody na osprzęcie. 2-3 tyś za 7 na gazie zwykłym to żadna rewelacja poprostu normalna cena tyle ile jest warte auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 tyś za 7 na gazie zwykłym to żadna rewelacja poprostu normalna cena tyle ile jest warte auto.

:duh: 2000zł to ja dałem za opony do swojej, więc tak jak kaczydj napisał nie można cudów oczekiwać kupując auto za takie pieniądze. Trzeba sobie jasno powiedzieć że drugie tyle potrzeba wpompować w auto żeby w miare przywrócić jej stan do normy. Kolega Woda 730i niedawno za swoją naprawdę zadbaną E32 M60 dał 9 tyś zł a już trzeba było wymienić tarcze, naprawić wiatraczek wentylatora, fotel elektryczny nie działał w jednej płaszczyźnie i pare innych drobiazgów. Dodać do tego ładne felgi na rancie , olej, świece, filtry, olej w skrzyni i już się robi 3-4 tyś zł. BMW - będziesz miał wydatek :mrgreen: ale i przyjemność z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D hehe a kto tu chce ideał z tego zrobić ;) ja chcę aby to gadało jako tako :D.. do jazdy to ja mam e30 :) i w sumie wole to e30 bo nic tam skomplikowanego nie ma i jest odporne na wystrzały :).. a za 10 tys to chyba bym wolał się rozglądać za jakimś e38 albo e39 :).. no ale każdy ma swego pier..lca ;) ja kupuje i sprzedaje samochody - głównie bmki 3 serii a inny kupuje e32 za 7 tys i wsadza w nie kolejne 7 .. ;) znajomy ma e34 cacko z niemiec ze wszystkimi oryginalnymi częściami i plastikami wszelkiej maści i wsadza w nia co róż pare groszy.. teraz sobie wsadził dwururkę od e38 chyba czy coś w podobie.. nie wime po co :).. ale każdy ma świra jakiegoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostro :D.. Ale trochę czuję sie urażony skoro mnie nie znasz i uważasz za nie mądrego a wręcz idiote który kupił e32 w zwykłym gazie za 2tys :). Troszke kolego czasami pomyśl za nim coś powiesz ;). Bo nie każdy jest tak tolerancyjny jak ja :). Mielismy tu rozmawiać o naprawie a nie o problemach z własną osobowością :P
No właśnie kaczydj jak już musisz pisać tyle postów to zastanów się czasem co i w jaki sposób piszesz
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suru jesteś głupi ? sam siebie cytujesz i nabijasz post pod postem żeby to jakoś wyglądało ? co wniosłeś do wątku problem z odpaleniem? Rozumiem bedzie gadać jako tako dużo nie dałeś żeby było szkoda włożyć pare złoty. Może trujcyn z M20 wytrzymuje strzaly Ale u E32 to jest raz.. wyciąga zawleczkę i nie ma przepraszam, nie ma chwileczkę. A w końcu każdemu samochodowi puszczą nerwy i coś sie sypnie od strzelania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suru jesteś głupi ? sam siebie cytujesz i nabijasz post pod postem żeby to jakoś wyglądało ? co wniosłeś do wątku problem z odpaleniem? Rozumiem bedzie gadać jako tako dużo nie dałeś żeby było szkoda włożyć pare złoty. Może trujcyn z M20 wytrzymuje strzaly Ale u E32 to jest raz.. wyciąga zawleczkę i nie ma przepraszam, nie ma chwileczkę. A w końcu każdemu samochodowi puszczą nerwy i coś sie sypnie od strzelania.

Sam jesteś głupi ,bo już się niektórych Twoich postów czytać nie da,a jak już tyle piszesz to pisz zrozumiale

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ich nie czytaj nie musisz.

Może zacytuj się jeszcze ze dwa razy?

 

Sory Suru nie uważam że jesteś głupi jest mi teraz głupio. :idea:

Chodzi mi tylko o to że często niezrozumiale piszesz i ciężko coś się doczytać czasem...

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.