Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam znowu ten sam problem co kiedys, a mianowicie znowu odcina paliwo przy 4 tys obrotow na jalowym biegu. podczas jazdy autem szarpie i jak dam gaz do dechy to w ogole nie chce sie rozpedzic, jedzie jakby mial 40km a nie ponad 180;/ podczas jazdy ekonomizer nie wychyla sie do konca. a jeszcze wczoraj bylo wszystko ok. pieknie fura chodzila. wrzucam film z odcinka na jalowym biegu. to samo jak odpale auto to skacza obroty i nawet potrafi tak szarpac ze auto zgasnie, 2 razy zaswiecila mi sie kontrolka dde podczas jazdy i auto stracilo calkowicie moc. zero reakcji na gaz. ost raz jak tak sie dzialo to okazala sie pucha vacum do wymiany, powymienialem puche przewodu i zawor EGR. co tym razem moze sie dziac?

 

film

 

Opublikowano
moim zdaniem wypada sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia, można to chyba sprawdzić ładnie w DIS-ie...
Opublikowano
cos mi sie wydaje ze chyba bedzie do wymiany pompa podprogowa. bo sie tak zagladnalem pod auto i slychac pompe, tak mi sie wydaje ze nieco za glosno chodzi, czyli pewnie czeka mnie wymiana, i teraz pytanie, czy kupic jakas podrobe ze niecale 200zl? czy Ona pochodzi przynajmniej te pol roku?:) czy oryginal? za 650?:)
Opublikowano
przekaznik okazal sie dobry, wiec chyba pompa nawala, tak mi sie wydaje ze za glosno chodzi, bo slychac ja pod podloga jak siedze w aucie i mam zamkniete drzwi, nawet chyba czuc delikatne drgania podlogi.... ale to moze byc juz moje przewrazliwienie:) czy oplaca sie kupic pompe z allegro za 200 zl? jakis zamiennik zeby pojezdzic tak z pol roku na niej:)?
Opublikowano
teraz to juz kaplica, auto jedzie max 150rpm i odcina, rozpedzam sie niczym maluch, albo i gorzej. na jalowym odcina przy 3 tys a na obojetnie jakim biegu na 1500rpm. jakies sugestie?
Opublikowano
Pwnie pompa podprogowa na wykończeniu i czym dłużej tak będziesz jeździł to w końcu całkiem padnie i auta już nie uruchomisz, u mnie jest tak że na biegu jałowym max mogę kręcić do 4200 obr/min czy u mnie pompa też już zaczyna siadać? Czy poprostu tak ma być? Jeśli chodzi o zakup pompki to lepiej kup ori czyli za 650 zeta przynajmniej wiesz że ci pochodzi i przy sprzedaży masz czyste sumienie że następny nabywca nie będzie cię przeklinał że rozleciała mu się chińska pompka. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

wlasnie wrocilem z kompa:) i pokazalo takie bledy

diagnostyka sterownikow BMW Diesel EDC 15C4 pamiec bledow:

6660 sterownik stopien koncowy podgrzew.

zwarcie

13573 sterowanie czasem grzania

awaria sterownikja zarzenia

4704 cisnienie wtrysku wstepnego- kontrola

cisnienie za male

4496 kontrola cisnienia w magistrali

odchylka regulacji

 

czy to oznacza ze ta pompa progowa na 100%? :)

Opublikowano
nie jestem pewny ale wydaje mi sie , ze to przepływomierz kolego odepnij go na chwile i wtedy spróbuj a jak to nie to trzeba szukac dalej .:)

To dobrze że nie jesteś pewien.Patrząc na odczytane błedy równie dobrze mogłes napisać, że to antena od telefonu :shock: .Albo podprogowa(oby), albo wysokiego ciśnienia(lepiej nie), bardziej podprogowa :idea:

Opublikowano
wymienilem podprogowa i narazie jest spoko, kreci sie do 4500 czyli do czerwonego pola:) tylko martwi mnie jeszcze blad od swiec zarowych, kolega mi mowil ze jemu tez sie krecil w cytrynie do 4 tys i mial tez blad swiec, mechanik cos pogrzebal przy zarowach i git:) kreci sie max:)
Opublikowano
Swiece żarowe nic nie mają do max obrotów. Działają przed uruchamianiem silnika i chwile po(oczywiście w określonych temperaturach). Gdy silnik ma temperature roboczą(to jest wtedy gdy wkręcasz go na 4500 :D ) świece są ODŁĄCZONE.
Opublikowano
Tak jak kolegaq wcześniej napisał sterowniki świec żarowych nie mają nic do tego, sterownik mam zadanie sterować czasem podgrzewu świec żarowych. Moje auto też na jałowym biegu nie dochodzi do 4500 obr/min ale w czasie jazdy odcina do 5000 obr/min, więc u ciebie jest jeszcze coś nie tak.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.