Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szwedzi na to wpadli gdy zauważyli że ludzie ich Saabami jeżdzą po 30 lat.... i nie kupują nowych.
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie chodzi kolego o moc chodzi o przyjemność z jazdy(przyczepność , układ kierowniczy, pozycja za kierownicą ) nic szczególnego w tym aucie nie ma. Kontroli trakcji od końca nie da sie wyłączyć , wnętrze średnio wyglądające. Bez obrazy ale kolega ma racje że to auta dla starszych Panów. e46 bije na głowę CLK takie moje zdanie :)

 

Tak jak wyżej napisałem ta przyjemność z jazdy dla każdego jest czym innym :wink: wcale nie przeczę że e46 coupe lepiej "jeździ" od clk w208, natomiast twierdzę, że mercedes ma też swoje zalety takie jak chociażby komfort podróży. W tamtym okresie nie było e klasy coupe więc to właśnie model w208 był kierowany do dojrzalszej klienteli. Bezpośrednie porównanie też jest dość niesprawiedliwe ponieważ e46 coupe weszło do oferty w 1999 roku, a zbudowane było na platformie e46 z 1998roku, natomiast w208 wszedł do produkcji w 1997 roku, a oparty był na podwoziu od w202 z 1993 roku.

Posługując się stereotypami należałoby też powiedzieć że bmw e46 jest autem dla łysych, ponadnaturalnie przypakowanych dresiarzy.... ale przecież nie jest :cool2:

 

Dokładnie ilu ludzi tyle opinij, i dobrze że tak jest bo karzy by jezdził tylko jedną marką :cool2:

Opublikowano
i kolego zapomnij o samochodach bezawaryjnych bo takowych nie ma używanych - takich już się nie robi bo koncernom się to nieopłaca :)

bardzo fajna odpowiedź i chyba najlepsza z dotychczas napisanych :clap: pozdr

ano...kurcze szkoda że się zorientowali że jakośc się nie opłaca, co nie? fajnie jeździc jednym z tych tzw niezniszczalnych aut ale niestety jak by tak wszyscy pomyśleli to mamy Havanę na żywca za oknem :) to nie fair...j.....ana mafia z texasu

Opublikowano
Mercedes CLK 2.0 16 v nic dobrego o tym samochodzie nie mogę powiedzieć(po za tym ze sie nie psuł) spalanie na poziomie 13 litrów(nie szalejąc) słabe osiągi deska strasznie krótka (podszybie blisko) brak regulacji kierownicy, nie za specjalnie sie prowadził po mimo nowego zawieszenia. Na pewno drugi raz bym nie kupił CLK!!

 

Przede wszystkim zależy czego się oczekuje po aucie :wink: jeżeli liczyłeś na sportowe doznania kupując najmniejszy, przestarzały silnik wprowadzony do oferty mercedesa bodajże w połowie 1992 roku to nie dziwię się że się zawiodłeś. Natomiast jeżeli auto było normalnie użytkowane to nie powinno z nim być żadnych problemów. Bezawaryjność kosztem osiągów. Ja miałem 4,5 roku w124 coupe i życzyłbym sobie aby moje obecne auto wykazało się taką bezawaryjnością ;)

 

 

Miałeś w124 coupe zazdroszczę jezeli miałbym wybierac to wziałbym ten samochód bez zastanowienia zamiast bmw czy clk miałem w124 w sedanie i wiem co to znaczy jeździć bezawaryjnie komfortowo i luksusowo :) Jednakże ceny paliwa i spalanie coupe odstrasza mnie troszke a aktualne egzemplarze na allegro nie prezentuja sie najlepiej ...Aktualne samochody nie dorównują komfortem który oferował w124 .. masakra hehe

 

Wiecie to wszystko to kwestia dyskusji na forum clk jakbym pytal czy bmw czy clk to wszyscy że clk by pisali i tak też jest tutaj :) W 2.0 clk bym nie brał zbyt mało dynamiczny min. 2.3 .. co do wygladu deski raczej preferowałbym wersje z komputerem na środku jeżeli takową bym znalazł troche więcej kosztuja ale i ładniej wygląda chociażby bo rzeczywiście stara nie przekonuje :)

 

Teraz już wiem że jeżeli chodzi o która wersje bmw brać jeżeli na niego sie zdecyduje , 3.0 na pewno :)

WBADD31070BU41308
Opublikowano
CLK ma na przykład taką poważna wade, ze całkiem dobry silnik w modelu CLK320 był łączony tylko z powolnym automatem. To tak jakby BMW 330Ci było łączone tylko ze skrzynią automatyczną - od razu spada zaintereswoanie takim autkiem. Tak samo CLK430 to też tylko automat :(
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

W tamtych czasach mercedes kierował swoją ofertę do nazwijmy to "dojrzalszych" kierowców stąd też takie a nie inne skrzynie biegów czy układy kierownicze. Dopiero od niedawna mamy mega ekspansję na każdą grupę klientów. Np klasy A i B będące w zasadzie tym samym autem różniącym się jedynie rozdmuchaniem, to samo dotyczy nowej klasy e coupe i c coupe....... ta sama platforma, ten sam rozstaw osi, te samo auto w innym opakowaniu. Na chwilę obecną również znajdą się w palecie mercedesa modele mogące konkurować z bmw w dziedzinie "radości z jazdy" :cool2:

 

Natomiast odeszliśmy już od tematu tego wątku :wink: Sam z czystym sumieniem mogę polecić model e46. Mam go zaledwie od sześciu i pół miesiąca ale z dnia na dzień coraz bardziej mi się podoba :wink: Na początku byłem zszokowany :shock: słabiutkim komfortem ( w porównaniu do 124 coupe) oraz nędznym systemem audio, jednak pali mi dwukrotnie mniej od mercedesa przy czym jest znacznie dynamiczniejszy. Przywykłem już do tankowania raz w miesiącu do pełna :cool2: W tym okresie przepaliła mi się jedna żarówka H7 i tyle. Jestem spokojnym/normalnym kierowcą więc jakiś wielkich awarii się nie spodziewam. Kumpel ma 320d z 1998 roku od chyba już 4 lat, robi z 30 tysięcy km rocznie i poza sprawami eksploatacyjnymi nie strasznego mu się nie wydarzyło :cool2:

Opublikowano

Odnośnie CLK polecam lekturę najnowszego motoru.

 

Dowiecie się z niej m.in ,że CLK nie miało być konkurencją dla e46 coupe, oraz to że tylne zawieszenie ma wspólne rozwiązania z modelem w210.

CLK ma z założenia służyć do długich podróży ze stałą prędkością, a nie do pokazywania kto jest szybszy na drodze ;]

 

Wracając do pytanie czy e46 czy e39.

E39 - wygodniej, E46 - zwinniej.

 

Oczywiście ceny części są wyższe w modelu e39. To klasa średnia wyższa i raczej nie była kierowana do młodego kierowcy.

Opublikowano
Odnośnie CLK polecam lekturę najnowszego motoru.

 

Dowiecie się z niej m.in ,że CLK nie miało być konkurencją dla e46 coupe, oraz to że tylne zawieszenie ma wspólne rozwiązania z modelem w210.

CLK ma z założenia służyć do długich podróży ze stałą prędkością, a nie do pokazywania kto jest szybszy na drodze ;]

 

Naturalnie że clk nie miało być konkurencją dla e46 coupe ponieważ w momencie premiery clk w208 model e46 był jeszcze w fazie projektu :wink: , porównanie do e36 coupe również nie ma sensu ponieważ są to auta z innej bajki. Model clk w208 wszedł na rynek jako następca (nie bezpośredni) modelu 124 coupe, został oparty na konstrukcji c klasy w202, jednak aby podkreślić prestiż auta zdecydowano się na zaczerpnięcie różnych nowości z modelu w210, a przede wszystkim stylistyki "okulara". Niestety oparcie auta na platfomie modelu w202 oznaczało mniejsze gabaryty zewnętrzne/wewnętrzne, zdecydowany spadek komfortu jazdy, zrezygnowano z tak charakterystycznej cechy jak brak środkowych słupków oraz uwielbianych przeze mnie podajników pasów :? Do chwili obecnej model 124 coupe nie ma następcy - współczesna e klasa coupe podobnie jak modele clk w208/w209 jest oparta na podwoziu auta z niżej klasy - w tym przypadku w204 :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.