Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, założyłem nowy czujnik abs tył prawa strona i zaczęły sie problemy

przy zmianie biegów obroty nie schodzą w dół lecz dobijają do 4000

czujnik wymontowałem i sprawa ucichła

co robić?

Opublikowano

Otóż jak założyłem nowy czujnik abs (zamiennik) na prawe tylne koło, przy rozpędzaniu pojazdu i zmianie biegów zaczął wariować sterownik, obroty nie schodziły w dół, lecz się pięły do 4000 obr/min, silnik szarpał nie pracował równo.

Odłączyłem ten czujnik i wszystko jest ok (poza świecącymi kontrolkami abs)

Opublikowano

Mi się wydaje, że nie ma co filozofować - ewidentnie kupiłeś badziewny czujnik ABS. Nie wnikam tu, czy taki czujnik ma jakieś powiązanie z obrotami silnika (szczerze mówiąc wydaje mi się to podejrzane i raczej mało prawdopodobne ale z elektroniką w e39 nigdy nic nie wiadomo). Generalnie jeśli chodzi o czujniki ABS, klocków hamulcowych, itp, itd to praktycznie nie ma zamienników, które funkcjonują dobrze i nie powodują cyrków w aucie. Podmień na czujnik jakiejś porządnej firmy a podejrzewam, że Twoje problemy się skończą.

Pzdr.

Opublikowano
Czujnik ABS jest odpowiedzialny również za kontrolę trakcji ASC,a to oznacza że że ma wpływ na obroty silnika.Wygląda na to że czujnik jest nie dobry,zobacz jaki kolor czujnika jest na innych kołach i taki kup,wydaje mi się że u ciebie powinien być niebieski, ale nie jestem pewny.
Opublikowano
Tylko oryginał lub markowy zamiennik (czytaj: nie 69 PLN na allegro, ale 300 PLN)! E39 nie lubi podróbek...
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Za 160zł też dobry kupisz,wiem bo kupowałem w sklepie.

 

No to miałeś szczęście i tyle.

nie od dziś wiadomo że wszystkie czujnik ABS które kosztują poniżej 300zł to loteria - ty właśnie wygrałeś.

Opublikowano

Witam

Czytam wlaśnie o problemach z czujnikiem ABS a czy ktoś z was wie na ile jest odpowiedzialny za obroty silnika czujnik ABS,

w mojej bmce 530d E39 mam problem z mocą nie uzyskuje więcej niż 2700 obr nawet na postoju sprawdzałem już chyba wszystko

od turba i wszyskich przewodów sterujących turbiną do wymiany przepływomierza włącznie,i tak się zastanawiam właśnie czy może u mnie

jest coś zABSem.

Czy ktoś wie jakbym wyjął bezpiecznik od ABS czy wtedy powinno się poprawić ? czy to nic nie pomoże?

Pozdrawiam.

Opublikowano
dzięki za podpowiedzi, czujnik mam z niebieskim wtykiem taki jaki ma być, teraz czekam na coś z wyższej półki,napisze co się będzie dalej działo :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.