Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co to niby za profanacja wycinanie katów po tylu latach auto z katalizatorami chodzi głośniej jak bez

po za tym nikt tu sond nie będzie wycinał no chyba że nie wie do czego służą :D

A co do gazu to najwięcej krytykują go Ci co nigdy go w aucie nie mieli :mrgreen:

dzisiejsze sekwencje to nie to samo co instalacje z przed lat

Opublikowano
ale dopiero jak zdejmiesz te anteny a przynajmniej prawą...).

No to teraz zabłysnołeś przecież te anteny są seryjne. Jedna jest od telefonu a druga od radia. Taka wersja, bardzo dużo Lang-ów miało takie anteny. Czyli jak usune nie będzie wtedy profanacja ? :D a jak katy to wtedy profanacja? :D Masakra chyba dam sobie spokój z forum na tydzień bo ciśnienie mi skacze :duh:

z wiekiem człowiek mądrzeje i ma inne priorytety niż włączanie alarmów na mieście swoim wydechem jak to niektórzy lubią robić.

No do najmłodszych na tym forum nie należę. Jak byłem młody to też miałem głowę pełną marzeń ale kieszeń pustą. Obecnie mogę sobie pozwolić na ich spełnienie. Ale też bez przesady najważniejsza jest moja rodzinka czyli żona, córka i synek a że tata jest dość zaradny i im nic nie brakuje spełnia swoje szczenięce marzenia. Moje E32 jest 2 samochodem w rodzinie i jest traktowane jako hobby. Wielu znajomych mnie pyta czemu nie kupię sobie E66 lub 67 a ja im mówie że za ładne i nie ma w nich duszy tyle w temacie. Do codziennego tłuczenia mam Volvo 850 2.5 R5 benzynę.

Opublikowano
A co do gazu to najwięcej krytykują go Ci co nigdy go w aucie nie mieli

dzisiejsze sekwencje to nie to samo co instalacje z przed lat

Woda pamiętasz moją Hondę Preludę III gen ? Miała gaz I generacji co trzeba było przed zgaszeniem wypalić gaz z gaźników ( bo miałem 2.0 12V na 2- gaźnikach) jak zapomniałeś to rano masakra z odpaleniem :D A jak mało było gazu w butli lubiła instalacja strzelić tak że nie jeden na chodniku narobił w gacie :D To były czasy ..............co mnie wtedy napadło że ją kupiłem :duh: Dałem 3 tyś i drugie tyle musiałem wrzucić żeby zaczęła normalnie jeździć i wyglądać :mrgreen: Aż wstyd się przyznać.

Nie było na świecie większego odemnie przeciwnika Lpg. Jednak jak miałem w swojej byłej E38 sekwencje staga 300+ to zmieniłem zdanie. Woda jeździłeś nią napisz wszystkim jak to chodziło. Do dzisiaj spotykam się z nowym właścicielem tej E38 i mówi że silnik lala i gaz lala. Ale zakładał to Wąski z Wałcza koleś niesamowity był na LPG jak wyregulował to nie wiedziałeś czy jedziesz na gazie czy na PB.

Opublikowano

Ja to byłem przeciwnikiem numer 1 gazu w mieście no bo po co gaz jak się robi na stacji paliw :mrgreen:

w klubie BMW w Pile to już chyba wszystkie latają na sekwencjach zakładanych u Wąskiego :D

wiem jak chodziła ta preluda na tamtym gazie (w aucie komora gazowa :D ) coś strasznego jak ktoś się przejedzie takim autem od razu staje się przeciwnikiem gazu :mrgreen:

Do gazu przekonałem się po zamontowaniu sekwencji w twojej E38 praktycznie nie ma różnicy benzyna-gaz

Opublikowano
No to teraz zabłysnołeś przecież te anteny są seryjne.

Jeśli tak to zwracam honor.

Co to niby za profanacja wycinanie katów po tylu latach auto z katalizatorami chodzi głośniej jak bez

Podobno chodziło o wydobycie dźwieku..... Jeśli będzie chodzic ciszej to z przyjemnościa sam wytnę swoje. 1000 zł przyda się na dwa zbiorniki benzyny....

Bring More Women
Opublikowano
Ja jak swoją kupiłem była już na sekwencji. Jednak zaraz została odłączona bo wymieniałem cewki, wtryski itd a trochę parownik przeszkadzał. I tak od roku jeżdżę tylko na Pb. Jednak tak jak wspomniałem ja swoją jeżdżę rekreacyjnie dlatego nie miałem ciśnienia na LPG. Jednak żyjemy w chorym kraju gdzie Pb >5 zł więc nie dziwi mnie że ludzie montują sekwencję do swoich aut. Jeżeli jest to sekwencja dobrze zamontowana i wyregulowana będzie bardzo długo służyła. A sam ostatnio jak zatankowałem za 100 zł 19 litrów Pb to zaczynam się mocno rozglądać za porządnym gazownikiem który podłączy spowrotem do mojej sekwencję. Jeżdżąc volvem wydaje miesięcznie 600-700zł na Pb gdybym miał w nim sekwencję było by to 350 zł czyli miesięcznie 250 zł do przodu rocznie 3000zł czyli po roku zwrot kasy wydanej na sekwencję. Potem każdego roku co najmniej 3000zł przez 5 lat daje nam 15 tyś zł .................................zdrowy silnik do volva 600zł a M60 4.0 ok 2000zł także gdyby nawet wymienić co 5 lat się opłaca. Ale napewno więcej wytrzyma. Tyle w temacie. Już nie mogę się doczekać ataku przeciwników gazu :D Powtarzam!!!!!! Sam nie jestem jakimś fanem gazu ale twierdze że sekwencja to napewno mniejsze zło niż zwykłe Lpg. Gdyby cena Pb była w granicach 3.50 - 4.00 sam własnoręcznie wyrzucił bym swoją sekwencję z auta.
Opublikowano
Uderz w stół... ja nigdy w swoim samochodzie gazu nie miałem i mieć nie będę, bo dla mnie to ścierwo które niszczy silnik, i żadne opinie czy magicy gazownicy którzy zakładają instalacje ze złota mnie nie przekonają. A chodzi o to, że mówicie jak to wasze hobby itp. tylko oryginalne części srututu 5 kg wosku a pod maską gaz. Dla mnie to się k.... nie rymuje.
Opublikowano
jak to się mówi, tyle opinii ilu kierowców ;) ja też zawsze byłem przeciwnikiem gazu bo tak jakoś sie przyjeło że siara itp :D ale pare lat wstecz miałem Omegę A 2,0 ze zwykłym podciśnienowym gazikiem II genracji :D chodziła jak przeciąg ! różnica między gazem a benzyną naprawde niewielka... w spalaniu ŻADNA ;) duża różnica była tylko na stacji ;p od tamtego czasu na prawde zmieniłem zdanie co do Instalacji LPG.. oczywiście dobrze zamontowanej i dobrze wyregulowanej :) moja 735 ma zamontowaną zwykłą instalację LPG jednak od momemntu zmiany silnika nie podłączałem jej bo nikt nie poleca zwykłego gazu do M30.. ale myślę nad sekwencją bo sam komplet bod maskę kosztuje 1000zł więc kusząca propozycja, tym bardziej że dosyć dużo jeźdże.. zresztą Jeszcze NIGDY nie słyszałem żeby ktoś narzekał na SEKWENCJĘ ;)
Opublikowano

Silnik poza tym że jest trochę słabszy na sekwencji to gówno poczuje.

Prosty przykład 735 Kolegi na zwykłym gazie przez 11 lat co nie miało siły strzelało i dalo sie jechać maks 120 po regulacjach założeniu nowej przepływki bez zwężek i jeździe na PB moc jak z fabryki aż dziw... Ciekwe czy sie odezwie :D

Nie ważne kto ile ma pieniędzy ale ja bodaj bym miał to i tak bym założył ten gos bo to oszczędność choć gdybym miał pieniądze na gazie by sie jeździło pewnie tylko po trasie a po mieście tylko PB.

Opublikowano
A chodzi o to, że mówicie jak to wasze hobby itp. tylko oryginalne części srututu 5 kg wosku a pod maską gaz. Dla mnie to się k.... nie rymuje.

Kolego tak samo się nie rymuje jak diesel w BMW. A z tego co widzę jeździsz dieslem :cry2: Co tata na flote nie mógł trankować Pb :norty: Ja swoją kupiłem już z zamontowaną sekwencją ( notabene od Hummera z Piły - może go znasz) auto ma sekwencję od 5 lat przejechało na niej 148 tyś km. Obecnie ma przejechane 312 tyś km. Silnik chodzi jak pszczółka, ciśnienie na każdym cylindrze równe w granicach 14 bara, olej - od zmiany do zmiany kropli nie dolewam. Auto ma takiego kopa że w fotel wpadam niezależnie czy depnę przy 50km/h czy 150 km/h. Więc niewiem kto tobie takich bajek o sekwencji naopowiadał. Jak nie wierzysz to często jestem w odwiedzinach u Hamera na jego warsztacie niedaleko Kotlickich wpadnij i się przekonaj czy opowiadam Tobie bajki. Trzeba oczywiście dbać o filtry, świece i raz do roku robić przegląd instalacji na którym trzeba podpiąć kompa i sprawdzić czasy wtrysków, mapę itp no i chyba najważniejsze musi być ona zamontowana w porządnym serwisie a to kosztuje. Obecnie trzeba w granicach 4000zł wydać ta którą mam w swojej kosztowała 5 lat temu 6800zł więc nie mało ale już 10 razy się zwróciła. A tak jak już wspomniałem zdrowe M60 4.0 V8 kosztuje max 2000zł z przekładką. Już kiedyś napisałem że jeżeli w tym chorym kraju cena Pb będzie w granicach 3,50-4,00zł sam własnoręcznie wyrzucę ze swojej E32 sekwencję ale narazie zanosi się że w wakacje podejdzie pod 6 zł.

Opublikowano
po 1 tata mi niestety nie tankuje po 2-gie "iks" sprzedany bo jak mówisz ciężkie czasy przyszły. Co do gazu to nie wątpię, że Tobie to chodzi, oszczędności itp. Ja nienawidzę gazu z definicji i to się już nie zmieni ja wole diesla w tych parszywych czasach. Hamera oczywiście znam i czasami wpadam pogadać z chłopakami.
Opublikowano

Tyle że wertus na swoim LPG i tak będzie jeździł taniej niż on dieslem a i tak by go brał jak chciał bo nawet przez strate mocy na lpg i tak ma jej więcej i ma piękny dźwięk a nie jakiegoś rechota co spali i tak nie mało a mus mu zalać ropy po 5zł Dizel jest dla mułów albo starych dziadów można kupić grzechotnika prostego bez turbo i lać mu opał nie patrzec na wygode osiągi i wygląd tylko na ekonomiczność. Np taki PG 205 1.9D 65 Koni...

Dobra sekwencja nie jest zła.

Nie mówię tu o zwykłej instalacji bo wlasnie nie dawno wróciłem z trasy co oglądalismy 735 dla kolegi{[( miał nadzieje że bedzie dobra choć obaj z góry wiedzieliśmy że bedzie porażka Bo po bete na zwykłym gazie jaka by nie była nie ma co jechać)]} na gazie zwykłym porażka... Miało chodzić na PB nie chodziło Teoretycznie do odratowania bo gó wno jej było poza zwalonym osprzętem ale za bardzo strupiała gumy popękane przepływki ni ma samochód dysponowal ze 100 koniami nie było czym jechać dać jej gazu to odrazu JEEP spod machy strszał gazu... Co to za jazda , co to za życie!! wogule takim samochodem jeździć ;/

Opublikowano
Kaczydj nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie, muł to jest ten twój zamęczony gazem siep. Jeżeli dla was silnik diesla który zgarnął 3 razy nagrodę roku jest gorszy od lpg to nie mamy o czym gadać. Wyraziłem swoją opinie na temat gazu a wszyscy od razu na mnie i każdy próbuje mnie obrazić, że tata mi tankuje, a diesel to profanacja bmw. Może macie jednak jakieś wyrzuty sumienia i tak się rzucacie. Do diesla nie muszę zakładać żadnych butli parowników i innego badziewia, chować korka pod klapkę i na stacji podjeżdżam pod normalny dystrybutor. Tym optymistycznym akcentem kończę i pozdrawiam :mrgreen:
Opublikowano (edytowane)
Konrad Ty pociskasz lacha z " gazownikow" ( rowniez ze mnie :P) my pociskamy z traktorzystow takie to juz zycie ;P , kazdy ma swoj sposob na ekonomie. Pozdrawiam Edytowane przez Jareknes

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Konrad nikt nie chce Ciebie obrażać. Ja z tym tankowaniem na flote tylko żartowałem. Wiem że 3.0 diesel bmw jest świetnym silnikiem tylko tak jak Tobie LPG mi Diesel nie pasuje do 7-mki może do innych modeli to tak. Ja też jak bym już nie miał sekwencji w swojej raczej nie zdecydował bym się zakładać bo 4000zł drogą nie chodzi. Mówię tylko że naprawdę bardzo fajnie silnik na sekwencji pracuje i jazda prawie o połowę tańsza. Prawda jest taka że silniki BMW bardzo dobrze znoszą LPG ( o ile to porządnie założona sekwencja) a np mercedesowskie mają na LPG alergię i chodzą jak kupa złomu. I jak też wcześniej wspomniałem gdyby ceny Pb wróciły do normy sam bym wyrzucił sekwencję ze swojej. Ja codziennie dojezdżam do pracy i z pracy 20km. Jeżdze Volvem 850 2.5 benzyna które średnio pali 9-10 l / 100km i poprostu krew mnie zalewa jak za 100zł zalewam 19 litrów i dlatego rozumiem ludzi którzy montuja sekwencję bo jak tu wyżyć za 1200-1400zł gdy do auta miesięcznie wlać trzeba za 500zł. Ja na pensję nie narzekam ale takich jak ja to w Trzciance na palcach policzysz reszta zapier........ za 1200-1400zł i naprawde podziwiam tych ludzi jak oni koniec z końcem łatają. Gaz w ich przypadku jest zbawienny dlatego ich nie krytykuje. Jeżeli nieraz jesteśu Hammera to może kiedys sie spotkamy i dam tobie się przejechac moją i sam się przekonasz że przy codziennej normalnej jeździe nie ma różnicy a o tym czy jedziesz na Pb czy Lpg to możesz poznać tylko dzięki zielonej kontrolce na panelu sterującym.
Opublikowano
no chyba że od ekspertów jesteś też mądrzejszy

Eksperci...:) to chyba tylko poziom niżej od amerykańskich naukowcow....;)

Prawda jest taka, że jakby była kasa na benzynę albo na Xn w dieslu to każdy by wolał. Ale jak mam auto warte kilka tysięcy to tłukę je na gazie. Jest taniej ale czesto wk..a. :)

Bring More Women
Opublikowano
oj widzę że masz problem ze sobą ;) poczytaj sobie to...

powiedział bym Tobie kto miał z czym miał problemy i kiedy ale mógł byś się obrazić.

po 1 nie nie śmiałem się ze kogoś nie stać na wachę, bo mało zarabia powiedziałem że WG mnie gaz to profanacja w samochodzie które ma być traktowane jako hobby a nie jako codzienny wół roboczy/dupo-wóz i nie chciałem wszczynać tematu który trwa od x czasu. Może później rzeczywiście zbyt ostro zareagowałem. Średnio 10 l on to to samo co 20 lpg. Wiec skończmy ten temat bo robi się ot. Wertus może kiedyś pogadamy sobie u hamera ale może nie o gazie :mrgreen:

Opublikowano
Ja powiem tak jeżeli ktoś miał jakąś dobra sekwencję i auto mu źle chodziło niech się wypowie co było nie tak i dlaczego drugi raz by niezakładał/ nie kupił z LPG. Bo narazie największymi ,,znawcami" są osoby, które albo nigdy nie miały LPG albo które miały/maja ale ze zwykłą instalacją oraz osoby którym poprostu gazownik spieprzył montaż i regulację. Ja mam juz drugą 7-mkę ( wcześniej E38 M60) z sekwencja i złego słowa nie powiem. Wcześniej miałem Golfa IV na sekwencji i też chodził jak pszczółka. Ale jak nieraz czytam na tym forum :,,auto niechce chodzić, dławi się i telepie w czym problem" ja do gościa pisze czy świece, filtr powietrza, kable zapłonowe ( jak są) były jakoś niedawno wymieniane a on odpisuje że niewie bo dopiero ma swoją od roku i jeszcze niczego nie ruszał to ręce mi opadają. I tak rodzi sie 99% złych opini o lpg. Ludzie nie dbaja o podstawowe rzeczy w aucie a szukaja dopiero jak juz zaczyna cos się dziać. Moja ma juz przejechane 150 tys na LPG i chodzi jak pszczoła ale wszystko wymieniane na czas i w tym tkwi cała tajemnica :8)
Opublikowano

Co mnie to obchodzi Konrat jak ty wiesz lepiej niż ja jako właściciel jak mi to chodzi. Nie jest zmęczony wcale gazem ma się dobrze. Gaz zwykły robi szkody w osprzęcie silnika a chcąc tak jeździć to w końcu przez LPG cały silnik popie rdli**. (Ale w pore go zrobić wymienić to co gaz zepsuł wywalić tą instalacje to silnik też nie będzie się miał wcale najgorzej) Puki robisz serwis kable świece regulacje wymiany podstawowych elementów silnika które naturalnie są do wymiany przez zużywanie sie mając dobrą instalację sekwencji z dobrym reduktorem (sprawnym w pełni) to nie ma prawa się nic dziać. Niestety Reduktor też się zużywa wtedy się regeneruje lub kupuje nowy a jak ludzie chcą to na siłe regulować robią naprawy u gazowników wszystkiego ale reduktora to nie bedzie to chodziło dobrze bodajby nie wiem co robić.

Wiem że twoje 3.0 D jest najlepszym Dieslem zgadzam się z tym. Ale benzyniak wertusa mimo tego że będzie zasilany gorszym paliwem jak LPG i tak będzie jeździł oszczędniej i bedzie miał więcej mocy niż ty. Być może ciebie boli to że nie możesz sobie wlać opału żeby jeździć taniej bo odrazu wszystko siądzie. ( Żart zeby sie nie pompować :D )

Opublikowano
Przy sekwencji jeżeli reduktor daje już słabe ciśnienie wychwytuje to czujnik cisnienia i sekwencja wogóle się nie załączy. Dlatego różnica pomiędzy sekwencją a zwykłą instalacją gazową jest taka jak pomiędzy E32 a wozem Flinstona - napędzanego nogami :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.