Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie ,czemu gdy zapalam samochod auto trzesie sie jakby bylo cos nie tak czy jest to wina poduszek? na postoju tez delikatnie trzesie budą ale zdecydowanie mniej . co trzeba wymienic?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ales sie wdal.. ja moje wszystkie oszczednosci zostawialem wlasnie w tym aucie i teraz chodze w 1 ciuchach hehe. Silnik przenosi drgania,jezeli chodzi na wszystkie 12 garkow, to trzeba by bylo przejrzec elementy gumowe silnka-skrzyni jak i wydech.
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
Hej, bez przesady nie jest tak źle. Nawet najbardziej zaniedbane M70 można doprowadzić do porządku w granicach 15 tyś. A kup sobie teraz E65 to zobaczysz jak szybko pęknie te 15 tyś, wiem bo ma mój dobry kolega :). Tak jak kolega wyżej napisał, jednakże jeżeli nie wymieniałeś jeszcze od nowości układu zapłonowego to na pewno nie pali na wszystkie. Kopułki, palce, przewody, świece i zobaczysz jak auto równo chodzi. Poduszki silnika i co najważniejsze skrzyni mają wpływ na drgania, ale już nie takie jak niepalenie na któryś z cylindrów. Jednakże u mnie wszystko wymienione i też czuć małe drgania, jeżeli jesteś bardzo pedantyczny to nic nie poradzisz, te auta są znane z delikatnych drgań, podobnie jak silniki M60.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
A kup sobie teraz E65 to zobaczysz jak szybko pęknie te 15 tyś, wiem bo ma mój dobry kolega :)

 

to może E38 to teraz najtańsza opcja? Dość tanio można kupić ładne.

Opublikowano
Hej, już trochę BMW widziałem. Niestety u nas jest tendencja, że w auto się nie inwestuje jeżeli służy tylko do jazdy albo i tak będzie sprzedane. Dbają tylko pasjonaci, a oni aut nie sprzedadzą. Osobiście nie widziałem żadnego e38 jak i e32 wystawionego na sprzedaż w bardzo dobrym stanie. Ponadto czy auto ma 20 lat, czy 10+, to jak jest to BMW i nie będzie mocno doinwestowanie to ich stan mechaniczny będzie podobny. To nie Fiat, żeby go wiek zniszczył. Podobnie z przebiegiem, ja mam auto z 88 roku z przebiegiem niemalże 300kkm, a to jest dziś standardem w autach kilkuletnich, ludzie więcej jeżdżą niż kiedyś. Ponadto utrzymanie M73 jest podobne jak M70, jednakże zawieszenie w e38 jest bardziej kosztowne. Oba te auta są drogie jeśli chodzi o utrzymanie perfekcyjne. Oczywiście jest kwestia czy utrzymanie takich aut w stanie bardzo dobrym jest uzasadnione ekonomicznie, ale z drugiej strony kto kupuje BMW, żeby było ekonomicznie. Po kilku BMW uważam, że to może być tylko miłość, ponieważ ze zdrowym rozsądkiem nie ma to nic wspólnego.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
silnik ma pracowac tak rowno ze jak postawisz 5zl czy 2zl na sztorc nie powinna sie przewrocic :cool2:
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
Hej, ja bym poczekał z tymi poduszkami. Polecam najpierw sprawdzić, czy pali na wszystie, bo wydasz na poduszki kilka stów, a się okaże, że masz cały układ zapłonowy do zrobienia za 1500 PLN. Pomyśl o tym, poduszki to jest ostatnia rzecz.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Oczywiście jest kwestia czy utrzymanie takich aut w stanie bardzo dobrym jest uzasadnione ekonomicznie, ale z drugiej strony kto kupuje BMW, żeby było ekonomicznie. Po kilku BMW uważam, że to może być tylko miłość, ponieważ ze zdrowym rozsądkiem nie ma to nic wspólnego.

Zgadzam się w 100% na zdrowy rozsądek powinienem swoją pogonić już dawno, bo koszty utrzymania auta są naprawdę duże. Oczywiście mówie o osobach pedantycznych, a niestety do takich sie zaliczam. Bo jak ktoś traktuje je jako dupowóz to dramatu nie ma bo są naprawde trwałe. Myśle że dużo łatwiej utrzymać w bardzo dobrym stanie E32 niż E38. Ale mają one w sobie to coś. Zawsze mam frajdę jadąc swoją. W E32 jest klimat lat 80tych, linia bandycka ponadczasowa, elektronika na znośnym poziomie, podzespoły solidne, ekologom pokazywała środkowy palec :D Jadąc nią wiesz że to ty prowadzisz auto a nie szereg systemów. Kuzyn ma F01 lub F02 nie wiem dokładnie bynajmniej z 2010 roku 4.0 D no prezencję ma ale charakteru za grosz. Miałem przyjemność sie nią przejechać i powiem wam że jakoś głupio...............nic nie skrzypi nic nie puka, silnika nie słychać, elektroniki jak w odrzutowcu jak dla mnie bez emocji. Świetny samochód za 400tyś zł jednak bez duszy.............oczywiście jak dla mnie.

Opublikowano
ok skoro tak mowisz to nagram ci dokladny filmik jak chodzi i może zdiagnozujesz jakoś czy pali na wszystkie;) bo slychac rowniez delikatne przerywanie. jak skoncze robic wydech to nagram bo obecnie jest bez i nie da sie wytrzymac bez zatyczek;)) tak przy okazji poza tematem jakie przelozenie dyferencjalu jest w e32 750 , 3,15?
Opublikowano
Hej, przełożenie 3.15 oczywiście. Nagraj filmik i koniecznie pracę wydechu, wtedy się wypowiemy.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Myśle że dużo łatwiej utrzymać w bardzo dobrym stanie E32 niż E38

Koszty są podobne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.