Skocz do zawartości

che kupic 316 w okazyjnej cenie mam pytanie o silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ta dyskusja jest trochę bez sensu. Jak ktoś chce jeździć bardzo dynamicznie i nie zwraca uwagi na dokładanie do premii prezesów Orlenu, to kupi od 320 wzwyż. Jak chce normalnie jeździć to dlaczego nie 316 czy 318? Oczywiście że 316 nie będzie jeździć jak 325, a jak ktoś będzie bardzo próbował to spali tyle samo albo i więcej a i tak cudów nie osiągnie. To jest spokojny samochód, w miarę dynamiczny, całkiem nie najwolniejszy (często jeżdże 150-170km/h na autostradzie to i 190) i całkiem auto chwalę tyle że ja mam 1.9 a nie 1.6 ale moc tylko o 3km większa. Nie zdażyło mi się jeszcze spalić gum bo to moim zdaniem głupota, ale przez to spokojnie moje auto przed zagazowaniem mieściło się w 9l w mieście (9,5 w zimie) i koło 8 w trasie. Co do awaryjności to się nie wypowiem (150tyś przebiegu z tego moje ostatnie 40tyś km - bez problemów z silnikiem) ale kolega przejechał 500tyś 318i Touring z 1998r i nie dotykał się do silnika. Więc wydaje mi się że najważniejsze jest trafić egzemplarz z którego ktoś nie chciał wycisnąć osiągów M3, to powinien trochę pojeździć. Pozdrawiam
Tomek
Opublikowano

Uwaga, uwaga

 

post relaksujaco-uspokajajaco-optymistyczny

 

dajcie sobie szanse :D :mrgreen: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.