Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moją podobnie słychać (może trochę mniej) od jakichś 35 tys km i nadal jeździ:) Ale jak najbardziej wydaje mi się, że może być gdzieś nieszczelność.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak to mówią Fachowcy głośność turbiny nie wpływa na jej wydajność ale jak ktoś jest zwolennikiem ciszy w aucie to może to być irytujące. Pozdrawiam
Opublikowano

Odgłos turbo jak na mój gust ZBYT głośny - i chyba taki nie powinien być...

Obadaj jeszcze jakie ciśnienie daje i czy pozostałe parametry są w normie.

Ale efekt prawie jak w Scanii :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Witam u mnie tez gwizdze turbo ale w porownaniu co na waszych filmikach to minimalnie,olejem tez przepustnica egr jest zasyfiona,co mnie wkurza to jak rozpedzam ja do np ponad 200km/h to po chwili widze niebieski dym za soba i jak wlacza mi sie dpf to straszny dym z wydechu idzie nie wiem czy to normalne czy ten olej wypala sie.oleju z silnika nie ubywa moze minimalnie ale od wymiany do wymiany jezdze.zastanawiam sie powoli nad nowym oryginalnym turbo jesli ktos znalazl jakas firme co sprzedaje w dobrych cenach to prosil bym o link.pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)
Umieszczam wskazania z inpy. Czy są prawidłowe ? Edytowane przez matik86
Opublikowano
Hej!

Nazbierało sie ale wszedzie masz małe kropeczki oleju, gdzieś musi pluć nieźle.

hej

 

No nie wiem. U mnie nie ma nawet kropli( 160 tys km). Niedawno serwis robilem i mechanik powiedział że w życiu tak czystego silnika nie widział. Nigdy go nie myłem. A może olej ucieka innymi miejscami ?? ;);)

Opublikowano

Umieszczam aktualnego screena z inpy, po ostrej jezdzie, trasa 80km, bieg jałowy, temp. silnika 90 st. Czy ktoś może przeanalizować te wyniki ?

 

http://images38.fotosik.pl/1380/84a4f20857f10f76.jpg

Opublikowano
Witam. Najlepiej jakbyś zamieścił jeszcze screeny z inpy na trzecim biegu z butem w podłodze, wtedy będzie można dużo więcej zobaczyć i wywnioskować. Pozdrawiam
Opublikowano

Witam , zanim podejmiesz decyzje wymiany Turbiny , mysle ...., ze powinienes sprawdzic szczelnosc przewodow powietrza wylotowego czyli do intercoolera , przez niego i wyjscie .

Jets tam kolanko ktore lubi pekac jak bedzie cos nieszczelne tez moze gwizdac, normalne chyba .... poza tym dobrze byloby sprawdzic cisnienie Tukladu turbiny ...od 1000 mbar jalowo do 1800 max .

Mozna to zrobic DIS- em .

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam ja dziś odebrałem auto po wymianie turbiny, założyłem używkę w dobrym stanie suchutką i bez luzów na wirniku, auto chodzi dużo lepiej jak na mojej starej turbinie ciągnie bardziej z dołu itp, ale słychać jak świszcze na wolnych obrotach jak i przy agresywnej jeździe rozmawiałem z mechanikami i mówią że jest to problem wysterowania dodam że turbina jest sterowana elektronicznie , moja była inaczej wysterowana i była cicha ponoć trzeba sprawdzić parametry doładowania może jest źle wysterowana i za mocno ładuje dla tego auto lepiej jedzie jak na starej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.