Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich problem jest chyba dość poważny mieszkam w Londynie a tu ciezko o dobrego mechanika. Problem jest kiedy auto jest już dość zagrzane przy wcisnieciu gazu zamiast się zbierać to go muli a po chwili idze i tak za każdym razem po nacisnieciu gazu po jakimś czasie takiej jazdy zaczyna strasznie buczec jak bym miał wydech sport ale to chyba idzie z pod maski. Dodam tylko za ostatnio miałem zmieniony air mass control sensor było przez chwile lepiej ale teraz znowu to cholersrwo auto ma już 165k. Macie jakieś porady pomysły co do tego dzięki z góry..
Opublikowano
W firmowym E39 525d podobne objawy oznaczały padającą pompę wodną. Ale bez diagnostyki, to wróżenie z fusów.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Mam ten sam problem. Jeśli silnik zostaje trochę mocniej obciążony niż zwykle :) - zaczyna buczeć przy dodaniu gazu i turbo dziura robi się ogromna. Samochód nie traci na mocy - tylko moc przychodzi później . można się przyzwyczaić tylko czy to nie oznaka padania jakiejś części.
Opublikowano
Witam wszystkich problem jest chyba dość poważny mieszkam w Londynie a tu ciezko o dobrego mechanika. Problem jest kiedy auto jest już dość zagrzane przy wcisnieciu gazu zamiast się zbierać to go muli a po chwili idze i tak za każdym razem po nacisnieciu gazu po jakimś czasie takiej jazdy zaczyna strasznie buczec jak bym miał wydech sport ale to chyba idzie z pod maski. Dodam tylko za ostatnio miałem zmieniony air mass control sensor było przez chwile lepiej ale teraz znowu to cholersrwo auto ma już 165k. Macie jakieś porady pomysły co do tego dzięki z góry..

witam,

miałem podobnie po zakupie mojego auta ,problem był z DPF-em przy przebiegu 27 tys mil . Serwis zrobił dopalanie a potem trasa do polski i po kłopocie.

Poprzedni właściciel jezdził jak pierdoła na dodatek auto od nowosci nigdy nie było na trasie tylko miasto wiec nie ma sie co dziwic.

W serwisie tłumaczyli mi ze jak silnik osiagnie temperature to aktywuje sie proces dopalania DPF ale jak jest mocno zapchany to moze tak byc ze cały czas bezskutecznie trwa ten proces a co za tym idzie chwilowe braki mocy i głosna praca.

Mam nadzieje ze pomogło.

pozdro

Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi czyli jak Sie zalacza to wypalenie filtra dpf to słychać buczenie? Wlasnie jak auto jest juz porządnie nagzane np ostatnio jechałem na autostradzie odległość około 90km to po czasie zaczęło własnie już nieco buczec i od tamtej pory przy każdym nacisieciu gazu auto traci moc i Sie nieco dlusi do póki go nie zgasze i ostygnie. I za każdym razem ten sam problem. Czy to by oznaczało ze dpf już jest do wymiany?
Opublikowano
zrób porządną trakskę po autostradzie ze stałą prędkością jak nie wypali to serwis
Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi czyli jak Sie zalacza to wypalenie filtra dpf to słychać buczenie? Wlasnie jak auto jest juz porządnie nagzane np ostatnio jechałem na autostradzie odległość około 90km to po czasie zaczęło własnie już nieco buczec i od tamtej pory przy każdym nacisieciu gazu auto traci moc i Sie nieco dlusi do póki go nie zgasze i ostygnie. I za każdym razem ten sam problem. Czy to by oznaczało ze dpf już jest do wymiany?

Przy wypalamiua filtra,nie radze wylanczac auta, niesie to za soba nieodwracalne skutki,ten proces musi zakonczyc sie samoistnie!! Jak tak bedziesz robil, to po pewnym czasie nie pomoze juz zgaszenie silnika, stracisz moc na wieki wiekow!!:))

Opublikowano
zrób porządną trakskę po autostradzie ze stałą prędkością jak nie wypali to serwis

:mad2: Konkretne instrukcje!! :lol:

Opublikowano
Ok postaram Sie to zrobić na weekendzie jeszcze tylko dwa pytania dotyczące tego. 1 konkretna trasa czyli km? I 2 jaka prędkością? Dzięki.
Opublikowano
1sze i 2gie pytanie nie ma tu najmniejszego znaczenia!!!! Ja bym wolal polatac po miescie,no oczywiscie nie po centrum w godzinach szczytu! Bo jezeli np. masz uszkodzony termostat, to mozesz sobie zrobic 5000tys km trasy i tak sie nie doczekasz wlaczenia wypalania dpf-u!!! Jesli wszystko oki z termo to powinno sie jechac na rozgrzanym silniku tak, zeby obroty siegaly do ok 3000tk po wlaczeniu wypalania nie ma to juz najmniejszego znaczenia, do momentu jak nie zgasisz silnika proces bedzie trwal, az sam sie zakonczy!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli to faktycznie zapchany DPF powoduje ci spadki mocy to jest już w bardzo kiepskim stanie i jeżdżenie aby go wypalić może nie pomóc, tylko wizyta w ASO i czyszczenie środkami chemicznymi i sprawdz sobie poziom oleju bo gdyby stan się podniósł to oznaczało by to ze dostała się do niego nie przepalona ropa przez to ze zapchany jest DPF i rozrzedziła olej przez co pogorszyła właściwości smarne, wtedy należy natychmiast wymienić olej.

 

Tu jest bardzo dobrze wyjaśnione co się dzieje gdy filtr DPF jest zapchany : http://www.godula.pl/index1.php?page=article&kat=art&option=det&artid=54

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.