Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie, jestem na etapie modyfikacji wydechu w mojej e32 v12 i chcialbym sie dowiedziec jaki zrobic, dodam ze zalezy mi na bardzo rasowym brzmieniu ,myslalem o wybebeszeniu calkowicie tlumika koncowego (pusty) i zostawic srodkowy bez katow. zalezy mi na koncowkach kwadratowych dlatego nie chce nic innego wstawiac, jak bedzie sie to sprawowac? czy bedzie wies i glosno? pozdrawiam
Opublikowano
wytnij kat oraz środkowy ( największy przyrost mocy) Normy spełnisz na przegląd bo musisz posiadać przynajmniej 1 wydech i musi to byc końcowy w 750 jeszcze lepiej ale ja taka konfiguracje mam w 735 pamiętaj że za katalizator weźmiesz 1100zł nagram ci filmik dźwięku mojej tyle że ja mam dodatkowo pęknięty końcowy ma zgrzewie i jest gosniej
Opublikowano
Hej, możesz znaleźć na Youtube filmy z 850 z wyciętym środkowym tłumikiem, dzwięk będziesz miał podobny. Jednakże z racji, że wydech w 750 nie jest zupełnie bezgłośny to taka zmiana pewnie spowoduje, że podczas gługiej jazdy będzie raczej za głośno.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Czyli nie robic pustego koncowego bo to nic nie da? wyciac tylko srodkowy? napisaelm ze katow juz nie mam bo poprzedni wlasciciel wycial . Pozdro
Opublikowano
Wyżucenie końcowego podgłośni bardziej niż wywalenie środkowego.Ale bezpieczniej z różnych wzdjęgów jest moim sposobem. Czyli sam końcowy zostaje.Ale powiem Ci że napewno będziesz zadowolony z samego środkowego jak i przechodnie również.Zawsze jeśli będzie za cicho możesz zmodyfikować sobie końcowy. :) moze ci nagram dziś jak moja chodzi na samym końcowym
Opublikowano
wiem o tym dlatego o tyle bardziej mnie to ciekawi bo 740 V8 slyszalem 730 R6 tez trzy sztuki 735 Ale 750 w V12 nie i o tyle bardziej mnie to interesuje bo zawsze jeżdzą na zduszonych wydechach a mnie ciekawi prawdziwy dźwięk tego silnika dlatego zrób jakiegoś gegena i to nagraj zafundujesz mi radość. ja dzis nie zdążyłem bo cały dzien rzeźbiłem swoją i jestem wykonczony :D
Opublikowano
zalezaloby mi na czyms takim. :http://www.youtube.com/watch?v=vhTZMveutM0&feature=related

 

takiego czegoś nie osiągniesz bo V12 nigdy nie będzie V8 :D V8 Ma jedyny i niepowtarzalny dźwięk ;)

 

tak czy inaczej tak jak kaczydj mówi, od kolektorów aż po końcowy przelot. I jeśli Ci nie spasuje dźwięk to zawsze możesz sobie końcowy wymienić na jakiś inny..

Opublikowano
Te białe e38 to 740 z wyciętym rezonatorem(tłumikiem środkowym),zapomnij,że uzyskasz taki dzwięk w v12, tak jak kolega wyżej napisałv8 ma specyficzny dźwięk (bulgot),osobiście głośna praca v12 niezbyt mi się widzi,lepiej zostaw cichy wydech.
Nur bmw e32
Opublikowano

Witam.

czytam , czytam i oczom nie wieżę :shock: po co w e32 głośny wydech ? toć to limuzyna a nie F1 i ma chodzic bezszelestnie ...

 

tak jak koledzy piszą GULGOT jest zarezerwowany tylko dla V8 a powiem Ci że wyjęcie ostatniego wydechu - wycięcie - nie daje nic absolutnie , jechałem bez końcowego do mechanika i wcale głośniej nie chodziła - na całe szczęście.

Pozdrawiam kanap

Opublikowano
Mi to tak wyje że przechodnie zasrerwają całe spodnie ze strachu jak dam do guzika gazu. a i sam z otwartą szybą ledwo wytrzymuje na guziku
Opublikowano

Ja to popieram takie układy wydechowe jak zaprezentowany na filmiku czy to V8 R6 czy V12

Jak włącza alarmy u innych samochodów znaczy ze ma wystarczającą głośność i po nocy sobie lubie powłączac pare alarmów dając do guziora i o odciny

Opublikowano
Zgadzam się z Kanapem-siudema ma buć cicha a nie straszyć ludzi.a kolega jak chcę zrobić wrażenie na przechodniach to niech lepiej umyje i wypoleruje auto aby wyglądało jak z fabryki.a zastanowiłeś się,że jak wywalisz środkowy tłumik to ostatni szybko się skończy bo będzie miał wyższą temperaturę pracy
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
tak jaras masz racje nie tylko skonczy sie przez wieksza temperature ale i szybszy i mocniejszy przeplyw spalin ale to bedzie nie znacznie szybciej wykańczać. Co do świecenia mi sie zawsze bema świeci zadko kiedy jest brudna
Opublikowano
nie zalezy mi by ludzie srali w gacie jak bede jechac , tylko chcialem uzyskac taki bulgot jak w V8. najwyzej wytne tylko srodkowy reszta zostanie na swoim miejscu a jak bedzie kiszka to wroce do oryginalu;)
Opublikowano
ok ale koniecznie nagraj jak to chodzi jak by to w przypadku r6 potrzebna rurka ma srednice 5cm mysle ze u cb moze byc to samo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Coś "una" chętna nie jest

Na gazie to masZ? Zawsze się zastanawiałem jak to jest z 750 czy ma odcinke tu słyszałem jakiś zalążek nie wiem czy ty jej nie wkręcałeś czy ona nie miała ochoty czy tez w 750 tak juz jest.

I mam tu jedno pytanie jak zrobiłeś wydech na stronę pasażera zakładam że to same rurki przeciągnięte z wydechu prawidłowego i normalnie je przeciągnąłeś pod bakiem? bo tak samo chce zrobić ale nie wiem czy to nie bedzie niebezpieczne prosił bym cię o fotkę jak byś mógł.

Opublikowano
wydech tajemnica;) hehe jest poprowadzona dodatkowa rura pod zderzakiem , jest to nie zbyt bezpieczne i trzeba to odpowiednio zabezpieczyc wiec zanim bys to robil to bandaz azbestowy 20m kup , a beta przerywa delikatnie, nie wiem co to jest bede na dniach wymieniac przewody ...
Opublikowano
no wiem wlasnie tez myslalem ze bezpieczniej bedzie zastosowac bandazyk bo nie sposob zrobic tego inaczej musi miec kontakt z bakiem niby to koniec wydechu ale jednak się grzeje.
Opublikowano
ja sie poparzylem najlepiej bak usunac i wsadzic mniejszy do bagaznika ale to juz jest za duzo rzeźby, a beta nigdy nie byla zagazowana tylko jest zaniedbana przez poprzedniego wlasciciela.
Opublikowano
Widać ale nic nie pisze najważniejsze jest żeby rdzy nie było tam widzę ze drobne sprawy podmalować dołożyć listwę a zakładam ze to pewnie zrobisz i bedzie niedopoznania.
Opublikowano
listwy zdjete sa z tego wzgledu ze zderzak jest zdejmowany, poza tym ona byla w macie czarnym i zdarlem go papierem sciernym na wodzie do oryginalnego lakieru i zostalo jescze troche . jakis idiota na szybko pomalowal nia nie zdejmujac nawet emblematu, lakieru jescze nie wypolerowalem i dlatego tak wyglada wsiurowato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.