Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam forumowiczow.Mam e34 m50b20 na siemensie i ostatnio zawazylem silnik nie pracuje zbyt rowno (odpala na dotyk) i potem strasznie kopie.wiec zaczolem cewki, przewody wn, swiece, wtryski, dolot, po odpieciu przeplywki zgasl wiec jest dobra, po odpieciu krokowca mial wieksze obroty i falowal wiec tez nie on, i tu moje pytanie.czego mam jeszcze szukac?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz pod kompa i sprawdz sonde.Przepływki nie sprawdzisz odpinając ją.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam

 

Oprocz podpiecia pod kompa zrob reset bledow - jak bedzie pracowal lepiej znaczy problem w elektryce - czyli wlasnie krokowiec, przeplywomierz, cewki.

 

Przynajmniej ci sie pole poszukiwan zawezi - pewnie przydaloby sie tak mimo wszystko krokowca przeczyscic i dac nowe swiece o ile dawno nie zmieniane.

 

pozdro

Opublikowano
Dzis sciagnolem kolektor ssacy by posprawdzac wszystkie weze kostki i krokowiec.efektow zadnych.na kompie rowniez brak bledow.obroty trzyma lecz co chwile przerywa jakby na jednym cylindrze i silnik lekko kopie.
Opublikowano
Czasem winne są banalne rzeczy. Katalizator może się posypał i zatyka wylot. Filtr paliwa może.. Więcej pomysłów na tę porę dnia nie mam :mrgreen:
Opublikowano
kata nie mam a filtr paliwa sprawdze moze akurat.thx
Opublikowano
I to mnie sie podoba.bo juz nie mialem pomyslow.sprawdze i dam znac czy pomoglo.
Opublikowano
Dzis sciagnolem kolektor ssacy by posprawdzac wszystkie weze kostki i krokowiec.efektow zadnych.na kompie rowniez brak bledow.obroty trzyma lecz co chwile przerywa jakby na jednym cylindrze i silnik lekko kopie.

 

Czyli nie trzeba być mechanikiem żeby domyślić się że jest przebicie na cewce albo fajce. W M50 wysokie napięcie występuje tylko tam. Powyciągaj wszystko i oceń czy fajki nie mają pęknięć, wymień na nowe i po problemie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak na samym poczatku napisalem ze swiece , cewki i kable wn sprawdzalem. Okazalo sie cos o wiele gorszego:

skala od 3bar-a do 15bar-a

1 cylinder -13

2 cylinder -12,5

3 cylinder -ponad skale

4 cylinder -8

5 cylinder -ponad skale

6 cylinder -ponad skale

Opublikowano

A moze to uszczelka pod glowica i tamtedy ci ucieka cisnienie ?

 

Sprawdzales inne objawy jak ubytki plynu chlodniczego, wyglad oleju itd ? Moze warto podjechac na test spalin - duzo nie kosztuje

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.