Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW 725tds z 1996r. Po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów przyszedł czas na małe wymiany , i tu właśnie mam do was prośbę muszę wymienić amortyzatory wahacze przód tył. Jakiej firmy mam wybrać części ,chodzi mi tu o jakość . A i chciałbym żeby auto dalej prowadziło się jak na limuzynę przystało.
Opublikowano
A ja polecam raczej amorki Bilsteina, ale nie sportowe tylko normalne. Ich przewagą jest to że nawet jak się skończą to za niewielką kase je zregenerujesz i możesz jeździć dalej.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Dajcie spokój z tymi Lemforderami, febi, etc. Są robione w tym samym miejscu, co, np, SRL - które polecam. Przejechałem do tej pory na tychże ok 17 tys i bez uwag. Biorąc pod uwagę cenę i koszt wymiany, nie ma o czym gadać
Opublikowano
Dajcie spokój z tymi Lemforderami, febi, etc. Są robione w tym samym miejscu, co, np, SRL - które polecam.

Kolego a założyłeś kiedyś Lemfordera? Jeżeli dla ciebie jest porównywalnej jakości co srl to szkoda dalej dyskutować. Tak na marginesie niedawno była na tym forum burzliwa rozmowa na temat srl. Tutaj link: viewtopic.php?f=75&t=126572&start=30

Warto sobie poczytać opinie a wniosek wyciągnąć można jeden - NIE WARTO OSZCZĘDZAĆ. Jak ktoś dobrze poszuka i potarguje cena Lemiego nie jest taka duża. Pozatym jeżeli ma ktoś kartę klubowicza w intercars ma dodatkowo 20% rabatu. Ale tak jak mówiłem warto się potargować i porónać ceny w różnych sklepach. Ja stosuje zawsze tę samą metodę która się sprawdza w 100% zawsze mówie w sklepie w którym pytam się o cenę jakiejś części -,, oj drogo, u konkurencji znacznie taniej" :D Co do amortyzatorów w swojej byłej E38 założyłem kpl amorków Bilsteina - świetnie się sprawowały, w grudniu 2010 wymieniłem w swojej E32 wszystkie amory. Założyłem Sachs-a i też bardzo dobre.

Opublikowano
Tak, Kolego. Zakładałem i Lemfordery, i aluminiowe febi, i inne marki - łącznie z "frycowym" (oryginały BMW), kiedy 4 lata temu kupiłem swoją Barbarę. Przejechałem na niej 130 000 km i zaręczam Tobie: to, co piszesz, to mitologia. Sprawdzone na własnym portfelu!
Opublikowano
Ja wiem jedno na BMW się nieoszczędza. Sam kilka razy dałem się nabrać że będzie taniej a po jakimś czasie ładowałem orginał i dwa razy płaciłem za to samo. Ostatnio chciałem przechytrzyć sam siebie :D i wsadziłem nieorginalne sondy lambda..............................i po 2 miesiącach pare stów w błoto bo zakładałem boschowskie orginały. Też swojej wiedzy nie opieram na forum. Koledzy z Piły mają nieautoryzowany warsztat w którym naprawiają serię 7 E32, E38, E65 a do tego handluja częściami używanymi do tego samochodu i takie samo jest ich zdanie jak moje. Sam jak miałem krucho z kasą to wolałem żeby wyciągneli mi orginalną używkę z anglika (oczywiście w dobrym stanie) bo wytrzyma znacznie dłużej niż podróba. Ostatnio robiłem z kolegą taki test w mojej E32 padły łączniki stabilizatora i okazało się że u kolegi też. On założył zamiennik z średniej półki ja wziąłem używki z anglika. Po 2 miesiącach u niego już stukają a moje lala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.