Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam podczas jazdy auto zgasło wyskoczył komunikat einspritzanlage czyli sprawdż układ wtryskowy, auto teraz nie chce odpalić co to może być ? paliwa w baku mam ze 30 litrów , czy tylko zostało mi podłączenie do kompa czy może ktoś ma jakieś pomysły, jakaś pompa siadła czy jakiś bezpiecznik, proszę o pomoc!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem to samo, poluzował mi się 3 wtryskiwacz, auto gasło w czasie jazdy, aż w końcu nie chciało wcale gadać.

zdejmij osłone silnika, i zobacz czy wokoło wtryskiwaczy nie ma gdzieś ropy, jeśli jest, lub jest coś zawilgocone, to kluczyk w rękę, i sprawdź, czy wszystkie są dokręcone.

Jakby nie były, to dociągaj umiarem, żeby gwintów nie zerwać.

Opublikowano
Ja kolego obstawiam któryś wtrysk.Miałem taki cyrk na drugim cylindrze-zdechła łasica i zero odzewu.Podpiołem wezyki gumowe na wtryskach,na przelewach i jeden lał do góry siare.Wtrysk wymieniony wóz PYK i pali.Wystarczy troche lejacego wtrysku i nie odpali za żadne skarby.Naprawde zgryzłem na tym paznokcie.Na kompie wychodził błąd zasilania paliwa i szukaliśmy z super mechaniorem powszystkich pierdołach.Wracajac do progówki owszem tez może być tylko skąd komunikat .W razie pytań dawaj śmiało powiem ci jak sprawdzić samemu bez kosztów wtryski.POzdr
Opublikowano
Ja kolego obstawiam któryś wtrysk.Miałem taki cyrk na drugim cylindrze-zdechła łasica i zero odzewu.Podpiołem wezyki gumowe na wtryskach,na przelewach i jeden lał do góry siare.Wtrysk wymieniony wóz PYK i pali.Wystarczy troche lejacego wtrysku i nie odpali za żadne skarby.Naprawde zgryzłem na tym paznokcie.Na kompie wychodził błąd zasilania paliwa i szukaliśmy z super mechaniorem powszystkich pierdołach.Wracajac do progówki owszem tez może być tylko skąd komunikat .W razie pytań dawaj śmiało powiem ci jak sprawdzić samemu bez kosztów wtryski.POzdr

na razie wymontowałem pompę progową po podłączeniu do aku strasznie buczała i nie dawała paliwa, jak zamontuję nową to dam znać , ale wtryski też bym sprawdził, jakbyś mógł to napisz jak je sprawdzić, choć po odkręceniu kolektora było suchutko

Opublikowano

Ja tez obstawiam pompe progowa, u mnie buczala strasznie 200km zanim padla a potem mialem dokladnie ten komunikat i btka nie odpalala.

 

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Proszę o porade czy i jak samemu moge sprawdzić wtryski? Jest to 3.0 d 184 konie na pewno któryś jest walniety bo samochód nie pali a jak raz odpalił to strasznie walił któyś wtrysk ale nie mam pojęcia który.
Opublikowano

Odkręc osłony plastikowe na silniku,zdejmij ze wszystkich wtrysków wężyki przelewowe(maja taką spineczke i wyciągnij do góry)posadz kogoś za kierownicą i niech próbuje odpalać,ty masz patrzeć na wszystkie 6 otworków na wtryskach,tam gdzie podczas kręcenia wyleci do góry sporo paliwa jest padlniety.Troszeńke mogą puszczać tego paliwa do góry ale to prawie nic to troszke.Jezeli natomiast będzie to wiecej-poleje się,masz pewnośc ze dany wtrysk jest do regeneracjii.Ja tak robiłem i sprawdziłem bez kłopotu.U mnie był walniety cyl. 2 (od przodu patrząc)to jakis defekt buniek-poczytaj na forum.Sprawdz i napisz jak poszło.

PS w razie pyt wal smiało.POzdr :cool2:

Opublikowano
dzięki. Na szczeście moja buba śmiga ponad przeciętnie (mam troszke przesterowany komputer) Mam takiego magika który robi takie czary ( nie mylić z chipem... bo to śmierć dla silnika).To kolegi który po mojej namowie tez taką kupił... i teraz mu padła.Myśle ze jak będą padniete te wtryski to zrobimy u tego mojego znajomego( nie jest tani ale robi perfekcyjnie). Na pewno powiem czy zabieg sie powiódł i z jakim efektem. Jescze raz dziekuje za porade
Opublikowano

Jak chcesz tak zrobic to podmieniaj,fakt potem trzeba zakodować.Najpierw sprawdz który jest walniety.Metoda super i banalna.Najwazniejsze szybka i za darmoche.Mechanicy też tak robią na szybko-ci co kumają.

POzdr

Opublikowano
TIS mówi, że reset mapy paliwowej należy wykonać po wymianie więcej niż 2 wtryskiwaczy. A co do Twojego przypadku, to może być pompa liniowa (progowa) bądź jej zasilanie (przekaźnik, bezpiecznik). Błąd pojawia się, ponieważ nie ma ciśnienia wstępnego (czujnik na filtrze). Tam powinno być ciśnienie ok. 4 bar.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie. Wczoraj wykonałem test tych wtrysków. Zrobiłem troszke inaczej go nie pościągałem ze wszystkich wtrysków na raz wężyków przelewowych ale tylko z danego testowanego wtrysku. Niewiem czy dobrze i czy to ma wpływ na ten test ? Efekt wtryski "trzymają nie sikają przelewami" Samochód nadal niechce pdpalać a jak po dłuższym kręceniu odpali to po lekkim dodaniu gazu strasznie "klepią" wtryski ale cieżko wybadać który... Reazumując wydaje się ze wtryski są sprawne a samochód nadal nie odpala... co jeszcze moge zrobić we własnym zakresie ?
Opublikowano
No to kolego skoro nie przelewają wtryski obawiam się problemem może być listwa paliwa,pytałem u znajomych ziomków w ASO Kraków i postawili mi wtedy taką diagnoze: sprawdz najpierw wtryski ,jeżeli ni one puszczają to masz kończącą się listwe.Wiesz która to listwa? ta od której masz przewody paliwowe do wtrysków,a do owej listwy dochodzi tylko jeden przewód od pompy paliwa.Z tego co wiem jest ona nienaprawialna w 100%.To jest moja sugestia,ja sprawdziłbym jeszcze na kompie cały wykres parametrów podczas pracy i jak kręcisz: jak podaje ,ile podaje,z jakim ciśnieniem na poszczególnych garach.Tu powinno wyjśc od razu.POzdr
Opublikowano
Z takim problemem nie ma co gdybać. Musisz podpiąć się pod komputer i zrobić Balance Test. Dodatkowo sprawdzisz ciśnienie w układzie CR. Jeśli Twoje auto jeździ, to możesz do mnie podjechać, mam GT1. Napisz na Private.
Opublikowano
witam. Dziekuje za zainteresowanie sprawą i dtychczasową pomoc. To samochód znajomego mój na szczeście śmiga jak zwariowany. Namówiłem go zeby nie gdybał tylko zawiózł samochód do kogoś kto sie na tym naprawde zna i podłączył pod kompa.Tu nie ma przelewek i nic innego sam nie wyduma. Sprawdziliśmy wtryski i według porady wyszło ok chyba ze jest za słabe ciśnienie i dlatego nie przelewa.Jest inny problem to jest automat i holowanie podobno odpada zostaje tylko laweta.Napisze jak juz coś bedzie wiadomo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie.Sprawa opisana z tymi wtryskami wcześniej przeze mnie zakończyła sie następujaco.Przyjechał mechanik psykną plakiem w ture od filtra powietrza i za drugim razem samochód odpalił i pieknie chodzi. Przejechałem nim juz ok 100 km i nie wskazuje na zadną usterke. Ciekawe jak długo bedzie jeździł... Na razie chodzi.
Opublikowano
mechanik psykną plakiem w ture od filtra powietrza i za drugim razem samochód odpalił i pieknie chodzi.

Ja za taki manewr dałbym mechanikowi przynajmniej NOBLA.Pamiętam swego czasu jak mechanik psikał w dolot u kolegi w Oplu Fronterze,dwa dni póżniej robił wymiane pierścieni(sprezanie się poddało)Zobaczymy jak się spisze ten zabieg z bunia.POzdr

  • Moderatorzy
Opublikowano
Z Plakiem to norma,wszyscy robią w ten sposób.Tylko dziwne,bo to pomaga tylko na moment do momentu właściwej pracy silnika,jeżeli coś jest nie tak to silnik odpali na moment na Plak-u i zaraz zgaśnie.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
faktycznie zabieg z plakiem pomógł tylko na moment. Samochód dalej gaśnie po jakimś czasie. Chyba jednak skończy sie na wtryskach ale co bedziemy gdybać mój kolega musi pojechać do mądrego mechanika i podpiąć pod kompa powinno coś pokazać. Jak coś sie wyjaśni to to opisze.Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem i porady
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
ja mialem podobny problem...podczas jazdy auto zgaslo i nie chcialo odpalic a jak juz odpalilo to znow zgaslo...poza tym jadac nim i dodajac gazy broty wzroly a auto nie chcialo przyspieszyc...co to moglo byc?
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam,dziś spotkał mnie nieoczekiwany problem mianowicie komunikat einspritzanlage i auto zgasło.Miałem jakieś 18-20 litrów w baku więc :shock: ale przypomniałem sobie że jak kupowałem to koleś coś mówił o tym.Zalałem dwie dyszki i kręcę raz drugi i hasa :D Dodam że autko śmiga jak wściekłe i pali na dotyk ,nigdy nie miałem problemów do dziś.Powiedzcie czy to ta pompka w baku się skończyła i nie przelewa z jednej komory do drugiej?????
Opublikowano
padla pompa w baku, jak zdejmiesz tylna kanape to po prawej
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.