Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z tymi kierunkami to na forum wieczny galimatias i ile ludzi tyle opini, ale jak piszesz ze do sedana byla opcja przod i/lub tyl to troche mnie uspokoiles, bo ja mam na przod biale na tyl pomarańcze :) patrze czasem na alledrogo, ale ceny lamp na tyl z bialymi kierunkami osiagaja ceny absurdalne, co nie zmienia faktu ze z moją czarnulą ladnie by sie komponowały :P

Najtansze jakie znalazlem to koszt 90zł szt.

Opublikowano

Chodzilo mi (w domysle) o oryginalne lampy, takie jak np tu:

 

http://allegro.pl/bmw-e34-m5-nowe-oryginalne-lampy-bialy-kierunek-i1527471592.html

... a byl taki czas ze sprzedawali za 600-800zl

 

wiem ze komplet zamiennikow mozna kupic za 180zl, ale to tez przesada, oryginalne pomarancze mozna dostac za 20zl (uzywane) :]

nie wspominam juz o tych lapmach ala lexus bo to juz totalna wiocha... ale co kto lubi :norty:

Opublikowano

Te wygladaja jak oryginalne:

http://allegro.pl/bmw-5-e34-88-95-lampa-tylna-lewa-zarowki-gratis-i1536453718.html

 

Czy np te:

http://allegro.pl/lampa-tyl-bialy-migacz-nowa-bmw-5-e34-sedan-w-wa-i1538740948.html

 

Te z twego linku poszly za 430zł:

http://allegro.pl/bmw-e34-m5-nowe-oryginalne-lampy-bialy-kierunek-i1527471592.html

 

Wracajac do tematu mam okazje zakupic 535i z nową sekwencją, ale jakos nie chce mi sie pchac w ten piec, do tego w samochodzie brak klimy i drewna :/. Za to technicznie kozackie. Wizualnie zreszta tez.

Opublikowano

Świetna opcja silnikowa do tego auta, zwłaszcza jak w dobrym stanie. A sekwencją w dodatku będzie tanio :cool2:

 

Drewno bym przebolał, idzie przeżyć bez tego. Zresztą za od 200zł do 500 zł (zależy czy ze skórą czy bez i w jakim kolorze) kupujesz komplet tapicerki z drewnem - schowki, tunel, boczki i się cieszysz :mrgreen:

 

Ale bez klimy to bym nie dał rady :mad2: Auto ma swoją klasę, kupuje się je między innymi dla komfortu za rozsądną cenę. A co z tego, że auto jest ciche i wygodne, ładnie dziury wybiera i nieźle w zakręty wchodzi jak się latem grzejesz, pocisz i odparzasz jajca :) Możesz otworzyć okna ale jazda ponad pół godziny latem z oknem na max jest dla mnie męcząca. Hałas wiatru wykańcza. Nawet jak dach otworzysz to huczy, a przy okazji grzeje w dynie. W mieście za to po za hałasem wyjących metr ode mnie aut wdycham do tego kupe smrodu stojąc w korkach.

 

Każdy ma oczywiście ma swoje preferencje - jeden woli matki, drugi córki - jednak ja autom bez klimy mówię stanowcze NIE :nienie:

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano
Świetna opcja silnikowa do tego auta, zwłaszcza jak w dobrym stanie. A sekwencją w dodatku będzie tanio :cool2:

 

Drewno bym przebolał, idzie przeżyć bez tego. Zresztą za od 200zł do 500 zł (zależy czy ze skórą czy bez i w jakim kolorze) kupujesz komplet tapicerki z drewnem - schowki, tunel, boczki i się cieszysz :mrgreen:

 

Ale bez klimy to bym nie dał rady :mad2: Auto ma swoją klasę, kupuje się je między innymi dla komfortu za rozsądną cenę. A co z tego, że auto jest ciche i wygodne, ładnie dziury wybiera i nieźle w zakręty wchodzi jak się latem grzejesz, pocisz i odparzasz jajca :) Możesz otworzyć okna ale jazda ponad pół godziny latem z oknem na max jest dla mnie męcząca. Hałas wiatru wykańcza. Nawet jak dach otworzysz to huczy, a przy okazji grzeje w dynie. W mieście za to po za hałasem wyjących metr ode mnie aut wdycham do tego kupe smrodu stojąc w korkach.

 

Ta, boczki mozna kupic, ale co z deska, schowek mozna zmienic, bo na nim jest drewno, ale co z elementami wkolo kierownicy? A zmieniac deske to juz lekka przesada. No i zostaje kwestia koloru. Ciezko bedzie dobrac boczki w kolorze tapicerki. Chodz oba fotele sa do wymiany. Jakby co mam juz na oku takie same w poblizu. Auto jest naprawde w dobrej kondycji technicznej, wszystko zmieniane na czas, a silnik nie tykany nawet przez mechanika. Lakier odnowiony prezentuje sie swietnie i oryginalne Hella Black z przodu.

 

Dokladnie takie same mam odczucia z ta klima. Nie ma to jak odizolowac sie od zbednego halasu i wlaczyc se radyjko.

Opublikowano

Hehe, deski nie trzeba, przerabiałem to u siebie.

 

Po prawej stronie schowek pasażera z drewnem, po lewej stronie kierały przykręcany panel (często ze schowkiem na okulary) na środku drewienka przykręcone do tunelu środkowego. Tunel jest największy element do wymiany (aż do włącznika szyb) bo niestety do tunelu bez drewna, listewek nie przykręcisz (zresztą tak jak do schowka czy do boczków - mają wyżłobienia na listewki). Na biedę tunelu nie trzeba ruszać bo kawałki drewienek na nim są krótkie - jeden ma ze 3 cm drugi z 10 cm. Najwyżej zmienić schowki i boczki.

 

Ale dla mnie jak już mam coś robić to od A do Z :)

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano

Witam

mam 520i bez vanosa z silnikiem o mocy 150 KM.... z kim bym nie rozmawial to slysze opinie w stylu dobrze że nie masz vanosa nie bedzie miało sie co psuc :)

co do samego silnika uważam że ta jednostka jest troche słaba do takiej "krowy" :) da sie jeździć ale cieżko poszaleć...co do spalania moja mam chyba jedna z najbanalniejszych instalacji i w miescie 15l trzeba mu liczyć lekką ręką ale za to w trazie spalil mi 9,5l ( miałem poprostu czysta droge i jechałem ze stałą prędkościa) ale na ogół miesci sie w przedziale 10-11l.... jeżeli chodzi o awaryjność... narazie jest gicior.... ale nie moge spać spokojnie ponieważ poprzedni właściciel zalał w to cudo olej mineralny i po rozmowie z mechanikiem troche sie boje o skutki ( oczywiście zmieniłem już na półsyntetyk :)

najbardziej podoba mi sie w tym samochodzie deska rozdzielcza jest chyba niezniszczalna :-)

Opublikowano
powiem Ci że ja mam vanosa i póki co nie narzekam, chodzi jak malina..oby chodził jak najdłużej:)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Czesc,

 

ja posiadam 520 24v z gazem. Gaz mam najtańszy, żadne sekwencje proste "Bingo S"... jeżeli twój nowy zakup ma zwykły gaz to od razu możesz robić remont silnika i zakładać sekwencję. Bmw nie znosi gazu, zwłaszcza tej zwykłej instalacji, w grę wchodzi tylko sekwencja. Autko traci dużo na mocy i pali ok 17 gazu. Do 100km/h się buja i buja... i buja... polecał bym już szukać 2,5l z sekwencją. Jeździ lepiej pali mniej :)

Opublikowano
A moze ktos posiada E34 z silnikiem 4.0 V8? Jak u niego ze spalaniem benzyny? Moj braciak ma ten piec w E32 i bierze jakies 17-18l lpg. Oczywiscie chodzi mi o miasto.
Opublikowano

... generalnie silniki 12 zaworowe nie mialy vanosa ,zastosowany został dopiero w silnikach m50 i w zadnym wypadku nie podnosil ten system mocy , rozchodziło sie o moment.W silniku 2.0 max moment obrotowy z vanosem dostepny był już od 4200obr. ten bez vanosa przy 4700,natomiast w 2.5 ,z vanosem moment był o 5 Nm wyższy przy predkosci obrotowej 4200 ,te bez vanosa miał moment 245 przy 4700obr...jeżeli dobrze pamietam :norty:

 

 

własciwie to miało być 2 strony temu :duh:

iZzI
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wracajac do tematu drewna. Kupilem E34 bez drewna. Kumpel kupil niedawno rozbite E34 z drewnem i zlozylo sie tak ze pasuje tapicerką do mojego. Dziś przełożyłem prawie wszystko, boczki, oba schowki, nie obylo sie bez zmian wewnatrz schowka, bo nie pasowal zamek. Jedyne co to nie przelozylem tunelu. Nie chcialo mi sie juz z tym grzebac. Wiec drewno po prawej stronie tuz kolo kierownicy wkleilem na silikon, praktycznie nie widac ze bylo cos robione, bo jest ono osadzone dosć głęboko. Problem mam z tym malym drewienkiem kolo schowka, ni jak go przymocowac, znaczy przymocowac to jakos mozna, ale po lewej stronie będzie dość duża szczelina. Będe musial chyba zeszlifowac ranty zeby to jakos wyglądało.

 

Zostala mi jeszcze kwestia półki wkolo gałki zmiany biegów. Ale chyba nabędę takową na allegro. Chyba ze ktoś ma na zbyciu w takim kolorze:

http://img833.imageshack.us/img833/5817/dsc03707mr.jpg

 

Drewno takie "chropowate". Nie zrobione na połysk jak zazwyczaj spotyka sie w E34.

Opublikowano
Z tym gazem to jest różnie sam jestem zdania, gaz w silnikach M50 i wyżej to sekwencja, co do stwierdzenia BMW nie lubi gazu to mam inne zdanie lubi czy nie są czasy takie jakie są nie mieszkamy w Niemczech ani USA a też chcemy jeździć fajnymi autami a nie VW 1.9TDi uważam, że poprawnie założona instalacja gazowa oraz w 100% sprawny układ zapłonowy i układ dolotu powietrza gwarantują prawidłowe działanie silnika każdego samochodu.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.