Skocz do zawartości

320i 1991 - czy możliwe jest, że mam tarcze niewentylowane??


Mateusz1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem chce kupic tarcze hamulcowe i klocki do mojej 320i e36 z 1991 roku a problem polega na tym iz ja mam tarcze niewentylowane a w kazdym sklepie powiedziano mi ze musze miec wentylowane sprawdzałem auto i wszystko sie zgadza to znaczy nie było swapa od samego poczatku była to 320I

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie polski :-)

 

Może to nie jest polski, ale to wcale nie znaczy, że użytkownicy nie będą się z Ciebie śmiali. Nie oznacza to też, że forum to dzicz, więc polecam Ci używać znaków interpunkcyjnych i uważać na ortografię, bo przyjemniej się takie rzeczy czyta, a i chętniej Ci ktoś odpowie, jak będą kropki i przecinki - bo to one odpowiadają tu za sens wypowiedzi. Proste?

Poprawiłem też tytuł, następnym razem już tego nie zrobię, a Twój temat zamknę.

 

Co do tematu - musisz mieć tarcze wentylowane i to się zgadza. Może źle popatrzyłeś na swoje obecne tarcze?? Wentylowane składają się jakby z dwóch tarcz połączonych takimi pręcikami. Przepraszam, że to tłumaczę i jeśli to wiesz, to zignoruj to ;) Jeśli teraz masz tarcze niewentylowane, to ktoś musiał też zmienić zaciski hamulcowe i masz też inne klocki, niż w przypadku wentylowanych, także uważnie kupuj.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ktoś wymienił bo nie wentylowane są tańsze.

Tak jak mattis powiedział, tarcze to jedno ale przecież zaciski są także inne a tego raczej nikomu by się wymieniać nie chciało żeby na kasie zaoszczędzić :mrgreen:

Może kolega machnął się i pomylił pojęcia tarcze wentylowane z tarcze nawiercane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kolega nie odróżnia tarcz wentylowanych i tarcz nawiercanych ... :mad2: :mad2:

 

Jeśli ktoś wymienił tarcze wentylowaną na nie wentylowaną musiał tez wymienić zaciski wiec razczej wyszło mu wiecej niż gdyby wymienił samą tarcze na wentylowaną ...

 

"zamienił stryjek, siekierkę na kijek" ... xD

 

UPss...

Sorry nie czytałem wszystkich postów ;(

Ufooo mnie uprzedził, teraz zobaczyłem.

Szkoda ze nie ma możliwości usuwania własnych postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa,Mateusz jaka jest grubość Twojej tarczy??Wtedy będzie można decydować co dalej.Jeśli rzyczywiście ktoś aż tyle trudu sobie zadał na swap hamulców to ja bym kupił już takie jakie wejdą,no ale podasz wymiar to Ci już tu ktoś podpowie.Byku jeden hehehe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm na alle są całe zwrotnice z tarczami zaciskami klockami, u mnie na szrotach (okolice Cieszyna) L+P strona można już wyrwać za 80 zł.

Nowa tarcza (1szt.) ate, bosch, brembo to min. 110 zł.

Ludzie różnie kombinują by było tanio a przed sprzedażą auta zamiast wymienić czujnik ABS i zużytych klocków wolą wykręcić żarówki.

tel. 514.99.46.99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie. E36 320i z 1992 roku i rowniez posiadam tarcze niewentylowane (tzw. pelne). Zaciski rowniez sa do tarcz niewentylowanych. Drazylem kiedys ten temat i niektorzy mowili, ze czasem zdarzaly sie takie konfiguracje. Auto nie jest powypadkowe itp. Jako, ze teraz zamierzam wymienic tarcze przod + poddac wszystkie zaciski komleksowej regeneracji rozwazam zakup na przod tarcz wentylowanych (+oczywiscie zaciski pod wentylowane).

 

Pozdrawiam,

JK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może prościej-auto po swapie np z 1,8 na 2,0.Serducho na wieksze a reszta jest jak jest.Też tak sie czasem zastanawiam-czy możliwe jest ,że mój Turing ,ma 1,8 pod machą,a przecież chciałem 2,5 ha ha.

W moim przpadku teoria o swapie silnika jest chybiona. Z VIN'u wychodzi, ze ma byc m50b20 i tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.