Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wpadła mi ostatnio w lapki e34 za smieszne pieniazki wiec wziełem.

Uato nie paliło (nie krecił rozrusznik) podłaczyłem kabelki nowe i spoko kreci i odpala ale...

Trzeba sie zdrowo nakrecić zeby odpalił (prawie do wyczerpania akumulatora) jak juz odpali to pracuje bardzo dobrze.

zauwazylem ze cofa sie paliwo po zgaszeniu silnika (z pompy do filtra). Wpadlem na pomysł zeby tam jakis zaworek zwrotny zalozyc (nawet kupilem takowy)

jednak niejestem przekonany czy to jest przyczyna ciezkiego zapłonu. Zanim odpale swieca mi sie dziwne kontrolki (jedna pomaranczowe cos wrodzaju spryskiwacza ) obok niej jest kontrolka od swiec,jak zgasnie zapala sie taka zielona. Ta ze spryskiwaczem tez gasnie po chwili od zapalenia sie tej zielonej (lub po odpaleniu silnika). Sprawdziłem miernikiem kable od wtryskow wszystkie styki pompy. I tak mi sie pomysly pokonczyły co z tym dalej robic? Boje sie ze zatre pompe od takiego chamskiego krecenia...

I przy okazji moze mi ktorys z kolegow powiedziec co oznacza ta lampka ze spryskiwaczem? (patrzyłem w instrukcje,nie ma szczegółowego opisu ale strzelam ze to od czujnika wody w paliwie?)

Opublikowano
wiec tak ...generalnie z tego co opisujesz wszystko wyglada jak nalezy :)... mianowicie kontrolka ze "spryskiwaczem " jest od wtrysku sterujacego ,pomaranczowa swiece zarowe i zielona gotowosc do rozruchu ...ta ze spryskiwaczem jak nie zgasnie to faktycznie syganlizuje wode w filtrze paliwa lub uszkodzenie elektronicznego urzadzenia wtrysku paliwa (jak gasnie to wszystko jest ok) ,nastepnie pomaranczowa od podgrzewania swiec zarowych gasnie i zapala sie zielona (gotowosc do rozruchu) jezeli jest zimno to poczekaj az zielona zgasnie uslyszysz "pstryk "spod maski i odrazu pal auto ..co do ciezkiego palenia to aktualnie poruszany byl temat masz tu link viewtopic.php?f=71&t=149957 dosc dokladnie opisalem co i jak :) a co do zaworka to zaloz nie zaszkodzi ,wmontuj go na wezyk miedzy filtrem a pompa wtryskowa
iZzI
Opublikowano

Fakt temat podobny,jednak moje auto nie gasnie. Po odpaleniu pracuje rowniutko w czasie jazdy nic nie szarpie (ewetualnie o brak mocy bym sie przyczepil bo jak dlamnie strasznie mulasto nawet jak na 1500 kg) jednakze to auto stało 5 lat nieruszane (paliwo,olej to wszystko troche juz stare tam jest) i myslalem ze poprostu trzeba je rozruszac. Pompa wtryskowa ciagnie paliwo z baku czy jest jakas elektryczna/podcisnieniowa w baku?

Co do kontrolek to jest tak jak piszesz. Spryskiwacz gasnie chwile po zapaleniu sie zielonej kontrolki. Jutro załoze ten zaworek zobaczymy co to bedzie. Ale generalnie to paliwo sie cofa bo? Nieszczelny układ paliwowy?

Opublikowano
...gratuluje dobrego zakupu:)...jak auto taki dlugi cxzas stalo to faktycznie troche lipa,olej(szkoda silnika by chodzil na tym starym) filtry plyny,łacznie z hamulcowym(jest bardzo higroskopijny) powymieniaj ,paliwo tez moze byc jeszcze jakies letnie lub przejsciowe ...jak bedziesz zakladal zaworek zwrotny ,to po przecieciu wezyka zaloz na niego butelke i przekrec zaplon(nie odpalaj ) po 30 sekundach powinna pompka podac jakis 800cm3 paliwa jezeli wartosc bedzi zblizona to wszystko jest dobrze,jezeli nie to moze byc wina zapchanego filtra paliwa, lub spadkowej formy pompki w baku,jezeli masz ponizej 20l. paliwa to przy slabej wydajnosci pompki tez bedzie mialo wplyw...widze ze jestes z Wrocka wiec calkiem niedaleko...
iZzI
Opublikowano
Ano z wrocławia,ale auto staneło mi pod miliczem (pierwszy raz od 2006 roku jechalem PKS-em :? ). Załozyłem ten zaworek i niedosc ze nie pomogło to jeszcze odkryłem ze strasznie słabo ciagnie pompa wtryskowa (ona cos tam brzeczy ale jak krecilem silnikiem to ledow ssała. Przy zdjetym wezyku z filtra paliwa nie poleciał ani 1 ml paliwa. Mam rozumiec ze to wina filtra i pompki w baku? Powiem tak...auto paliło od strzała jak je brałem,ale miało w baku prawie 30 litrow paliwa. Teraz jest w okolicy rezerwy (czyli tak jak kolego pisałes moze to byc wina słabej wydajnosci pompki), Tylko teraz dla rozwiania watpliwosci. Pompa wtryskowa zasysa paliwo czy tylko ta z baku podaje ja do filtra? Chce wiedziec poprostu czy bede musial ta pompe zdejmowac (bo tego bardzo nielubie robic). Ta z baku da sie jakos naprawic czy szukac nowej/uzywanej?
Opublikowano
piszesz ze palila od strzala jak bylo wiecej paliwa ...wiec wyglada na pompke ,zalej jeszcze powyzej 20 litrow wtedy bedziesz wiedzial... mozliwe ze filtr paliwa moze byc zasyfialy i stawia duzy opor ,jezeli jednak pompka w baku siedzi to raczej pozostaje ci kupno nowej(reki uciac nie dam ,poszukaj moze jakos da sie ja naprawic ,zregenerowac),moze rowniez byc syf w baku, jak bedziesz chcial dobrac sie do pompki to znajduje sie ona w bagazniku pod dywanikiem
iZzI
Opublikowano

Dokładnie jak kupiłem palił od strzała,pojeździłem troche i pojawił sie problem z odpalaniem,a teraz juz nawet gasnie w czasie jazdy. Do filtra niewiedzialem jak sie dobrac. A taka pompka w sklepie pewno kosztuje sporo,wiec zostaje allegro. ale jeszcze za chwile zobacze czy da sie cos zrobic z tego co jest:)

 

 

// Czy w razie potrezby mam kupic to >>> http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-5-518-540-e34-bmw-7-e32-filtr-i1500071675.html ?

Opublikowano
... tego to juz nie wiem,jak sie ma sprawa odnosnie zamiennikow,wiec musisz opierac sie na opiniach innych... ten link co podales to pompka do benzynowych silnikow... a jak ona ma sie do diesla??/nie mam zielonego pojecia
iZzI
Opublikowano
Własnie tam niepisze czy to do PB czy ON. Ale sprzedajacy jest z wroclawia i pisze zeby pytac,wiec zobaczymy w poniedzialek. A filtr paliwa jak sie rozbiera? Odkreca sie go od dołu czy z gory te torxy trzeba wykrecic?
Opublikowano
jezeli chodzi o wymiane samego filtra to jak go chwycisz dwoma rekoma to powinienes go odkrecic bez problemu (chyb ze go ktos dokrecal obejma tasmowa)wczesniej mozesz spuscic paliwo przez srube odwadniajaca ktora znajduje sie w dolnej czesci filtra razem z czujnikiem poziomu wody (oczywiscie czujnik wykrec rowniez) ...zalej nowy filtr paliwem i zakrec z czuciem ...
iZzI
Opublikowano

Pompka wymieniona (stara ani drgnela) mimo tego auto jako tako odpalalo i jechalo. Nowej nie udało sie łatwo dostac (kupiłem od golfa 3) niby taka sama ale wtyk troche inny. Kokupiłem wtyk,przerobiłem i jeździ.

Niestety pojawily sie nowe problemy z tym samochodem;/

 

Wielkie dzieki kolego za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.