Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem, niedawno wypaliła mi się żarówka H7 (Długie) do jazdy dziennej.Lampy mam Xenony.Żarówki H7 są tak głęboko, ze nie dostanę ręką, gniazdko z kablami odpiąłem i nie wiem co dalej a na siłę nie chcę nic robić bo rozwalę. Prosiłbym również o napisanie lub znalezienie instrukcji do wymiany, ja szukałem i nie znalazłem :cry: BARDZO PROSZĘ O POMOC !

Opublikowano

Witam,

pokazane przez Kolegę powyżej fotki przestawiają tę wersję mniej pracochłonną, zdejmujesz jedynie dekiel z nadkola i pracujesz jedną ręką. Druga wersja jest berdziej czaso- i pracochłonna i polega na odręceniu przedniej części nadkola. Jej zaletą jest większa dostępność do tylnej części lampy. W Twoim przypadku wymienić musisz żarówkę od wewnętrznej storny klosza. Wymieniałem ksenona z lewej strony i oceniam, że ilość miejsca jest skutecznie ograniczona do wymiany żarówki obok. Na dwie dłonie nie popracujesz, a jeżeli juz to z możliwością pokaleczenia się.

Jeżeli masz warunki, odkręć koło, odkręć przednią część nadkola a tył lampy masz jak na talerzu.

Nadkole trzyma ok 10-12 blachowkrętów od spodu, rantu błotnika, za i nad kołem.

Pozdrawiam

Opublikowano

ja do żarówki H7 nie mogę się dostać ponieważ jest bardzo głęboko :( otwieram pokrywę od strony silnika i widzę długi plastik z gniazdkiem i kabelkami przyłączonym do żarówki

wyciągam ten plastik z kablami i zostaje sama żarówka osadzona w gnieździe lampy ale nie mogę do niej sięgnąć jest tak głęboko .

Opublikowano

A te sposoby przez was podawane są napewno do wymiany H7 ??

Niewiem czy to ważne ale mam Amerykański model bmw 325xi

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, no i jak udało się komuś wymienić te żarowki h7 ale w lampie z xenonami, bo tak jak kolega wyżej napisał żarówki są potwornie głęboki i nie mam pojęcia czym i jak je wyciągnąć??? kupiłem sobie h7 + 80% światła i leżą już drugi tydzień bo paluchami chyba tej żarówki sie nie wyjmie a co dpowiero założyć nową? jakby ktos wiedział jak to zrobić będę wdzięczny za pomoc.

 

Andy

Opublikowano
w NADKOLU MASZ TAKĄ KLAPKĘ Z 4-OMA ŚRUBAMI ODKRĘCASZ PLASTIK I PO KŁOPOCIE Z WYMAJANĄ ŻARÓWKI :D

 

Nie wiem czy próbowałeś ale długie nie są takie łatwe w wymianie. Zresztą pozycyjne też.

Opublikowano
w NADKOLU MASZ TAKĄ KLAPKĘ Z 4-OMA ŚRUBAMI ODKRĘCASZ PLASTIK I PO KŁOPOCIE Z WYMAJANĄ ŻARÓWKI :D

 

Nie wiem czy próbowałeś ale długie nie są takie łatwe w wymianie. Zresztą pozycyjne też.

Odkręcasz koło/nadkole i masz dostęp do wszystkiego.

Opublikowano
w NADKOLU MASZ TAKĄ KLAPKĘ Z 4-OMA ŚRUBAMI ODKRĘCASZ PLASTIK I PO KŁOPOCIE Z WYMAJANĄ ŻARÓWKI :D

 

Nie wiem czy próbowałeś ale długie nie są takie łatwe w wymianie. Zresztą pozycyjne też.

Odkręcasz koło/nadkole i masz dostęp do wszystkiego.

 

Jak zdejmiesz nadkole to i owszem ale przez tą dziure to raczej słabo. Mijania łatwo się wymienia bo sa bliżej.

Opublikowano
Witam no wiec poradzilem sobie z wymiana, no wiec dla jasnosci wymiana byla w lampach z bixenonami w bme e90 z 2007r. Aby wymienic zarowke h7 trzeba sciagnac nadkole nastepnie pokrywke lamy, po tym mamy na takim jakby trzpieniu wtyczke pociagamybza trzpien i odlaczamy od zarowki, aby wyciagnac zarowke musimy uzyc do tego waskich dlugich kombinerek lapiemy za jeden styknzarowki i energicznie pociagamy, doodam ze zarowka nie jest mocowana zadnymi drucikami jak w innych samOchodach, zarowka zaciskana jest tu automatycznie zreszta jak sciagnie ie nadkole i wsadzicie leb to zobaczycie. To jedyny sposob zeby wymienic zarowke bo bz sciagania nadkola nie dansie tego zrobic. Pozdrawiam wszystkich!!!
Opublikowano

Da się wymienić żarówkę bez ściągania nadkoli, ze znajomym tak wymienialiśmy, kwestia wprawy.

Mówię o żarówkach H7 od długich w biksenonie preLCI, co prawda od strony pasażera zdemontowaliśmy obudowę filtru powietrza, żeby było więcej miejsca, ale od strony kierowcy nic nie ruszaliśmy.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
To mnie najbardziej denerwuje w nowych autach... dobrze ze nie musiales wyciagac tlokow z silnika zeby wymienic ta zasrana zarowke ;)

Tak robią żeby odwiedzać serwisy :D

Opublikowano
To mnie najbardziej denerwuje w nowych autach... dobrze ze nie musiales wyciagac tlokow z silnika zeby wymienic ta zasrana zarowke ;)

Tak robią żeby odwiedzać serwisy :D

 

Rozumiem czemu tak robia ;)... ale nie z nami takie numery ;)))

Pewno ze tak :cool2:

Opublikowano
Ło matko z córką, to widzę, że wyciąganie reflektora w A4B6 to był pikuś - tutaj koło, nadkole i dobrze, że panoramy nie trzeba demontować :mad2:
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
A możesz powiedziec jak w zwykłych halogenach wymieniłeś tę H7??? Jadę w długą trase i wolałbym zabrać "odpowiedni sprzęt" ze sobą... ;)
Opublikowano

Sprzęt... hmm, wystarczy sama ręka i oczywiście sprawna H7 ;)

Zdjęcia masz w linku w drugim poście tego tematu, z tym że da się to spokojnie zrobić bez otwierania tej klapki w nadkolu.

 

1. Zdjąć plastikową część obudowy lampy - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/4.jpg

2. Wyciągnąć wtyk z żarówki - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/7.jpg

3. Przeciągnąć lekko w jedną stronę ten 'drut' który trzyma żarówkę. Ważne aby go nie wyciągać w całości, trzyma się on na 'zawiasach' - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/8.jpg

4. Wyciągnąć żarówkę.

Po wymianie żarówki, czynność wykonać w odwrotnej kolejności.

 

Przy pierwszej wymianie zrobiłem to w kolejności 1, 3, 2, 4, i w dodatku ten 'drut' wyciągnąłem cały i później się męczyłem z założeniem (też w złej kolejności)... Teraz to takie proste :cool2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sprzęt... hmm, wystarczy sama ręka i oczywiście sprawna H7 ;)

Zdjęcia masz w linku w drugim poście tego tematu, z tym że da się to spokojnie zrobić bez otwierania tej klapki w nadkolu.

 

1. Zdjąć plastikową część obudowy lampy - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/4.jpg

2. Wyciągnąć wtyk z żarówki - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/7.jpg

3. Przeciągnąć lekko w jedną stronę ten 'drut' który trzyma żarówkę. Ważne aby go nie wyciągać w całości, trzyma się on na 'zawiasach' - http://i217.photobucket.com/albums/cc275/kiemyster/8.jpg

4. Wyciągnąć żarówkę.

Po wymianie żarówki, czynność wykonać w odwrotnej kolejności.

 

Przy pierwszej wymianie zrobiłem to w kolejności 1, 3, 2, 4, i w dodatku ten 'drut' wyciągnąłem cały i później się męczyłem z założeniem (też w złej kolejności)... Teraz to takie proste :cool2:

 

Dzięki za wskazówki-zaraz zabieram sie za wymianę- mam nadzięję,że faktycznie zajmie to parę minut :oops:

Opublikowano

No i udało się :)

Największym dla nie problemem okazało się ponowne zapięcie mocowania żarówki po stronie lewej- ale po paru podejściach poszło :)

 

Muszę powiedzieć,że faktycznie nie jest to aż tak skomplikowane- dla porównania w Fieście ST z 2005r musiałem demontować całą lampę żeby dostać się do żarówek :lol:

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.