Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam niedawno zakupilem kolejne e36 z silnikiem m43 ktory ma najechane 380tys i jezdzil wczesniej na gazie;/ i wyszedl kolejny wiekszy problem otóż zaczęło coś lekko stukac w silniku myslałem,ze to lancuch juz swoje wyjezdzil ale raczej od dolu byloby go slychac i obstawiam popychacze i tu pytanie ktos z was wymienial takowe rzeczy? z jakimi kosztami musze sie liczyc i czy moze cos pomoc wymiana oleju?:>
Opublikowano
nie wiem na jakim jezdzi bo posiadam go od 2 tyg popychacze zazwyczaj w m40 wyjezdzaly sie ale wydaje mi sie ,ze i w moim wina popychaczy slychac na jalowym ,jak dodam gazu ustepuje dzwiek...chyba 6 popychaczy idzie do m43 ??
Opublikowano
nie wiem na jakim jezdzi bo posiadam go od 2 tyg popychacze zazwyczaj w m40 wyjezdzaly sie ale wydaje mi sie ,ze i w moim wina popychaczy slychac na jalowym ,jak dodam gazu ustepuje dzwiek...chyba 6 popychaczy idzie do m43 ??

Popychaczy jest 8sztuk.Możesz spróbować ze zmianą oleju proponuje valvoline 10/40 pół syntetyk.Powiem tak stukać może panewka też :?: Ale jak mówisz że słychać do góry to raczej popychacze.Też wymieniałem u siebie popychacze rok temu kąplet firmy INA.Silnik m43 przebieg 273tys.W m 43 ma koniki na łożyskach których praktycznie się nie wymienia i ja też ich nie wymieniałem.Bo były ok wałek też.Pozdrawiam :8)

Opublikowano
juz głupieje obstawiasz popychacze? panewki raczej wytrzymują te duze przebiegi:?
Opublikowano
słychać z kazdej strony szczerze powiedziawszy;/ od gory pod kolem i nawet od tylu auta...
Opublikowano
oglnie rzecz biorąc panewki nie są drogie na allegro od 70do115zł komplet tylko ciekawe jak z robocizną?
Opublikowano
Wiesz panewki to niedrogie w sumie jak sam widzisz,ale niewiadomo w jakim stanie jest wał i blok,nie chcę twierdzić że to na 100% panewka ale jeśli panewka to i szlif wału konieczny jest,nowe śruby,itp.Poradzić mogę tyle że jak w moim starym audi 2.0 panewki sie obróciły to stuki były konkretne,wręcz straszne,więcej obrotów to i stuki gorsze dla ucha.Byłem pewny że to panewki bo wczesniej był szlif wału robiony,zaczynałem od miski i tam zauwarzyłem sporo opiłków zerwanych z panewki.
Opublikowano
Mam propozycję ściągnij głowicę i sprawdz uszczelkę pod głowica . poltor

W jakim celu ma ściągać chłopak głowicę ? padnięta uszczelka nie stuka, są inne objawy... ściągnie i okaże się ok i co ? planowanie głowicy, nowe śruby itp... :mad2:

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Mam propozycję ściągnij głowicę i sprawdz uszczelkę pod głowica . poltor

W jakim celu ma ściągać chłopak głowicę ? padnięta uszczelka nie stuka, są inne objawy... ściągnie i okaże się ok i co ? planowanie głowicy, nowe śruby itp... :mad2:

Kolega BIZON8000 ma rację,proponujesz coś co niema nic wspólnego ze stukaniem.Twój pierwszy post i wtopa :mad2: Popraw się :nienie:

Opublikowano
więc tak jutro jade na sciagniecie pokrywy zaworow by zobaczyc popychacze i walek rozrządu jezeli on bedzie do wymiany to się zrobi, ale gdyby gre wchodzly panewki czy tłoki silnik wymieniam gdyż znalazłem u zajemogo m43 za 700zł + robocizna :p
Opublikowano
Jak masz taką mozliwosc,to spuśc olej z motoru,i zobacz czy nie ma w nim opiłkow.Tylko wczesniej chwile go odpal żeby sie przemieszal olej i poderwał ewentualne osady z spodu misy.U mnie tez na jalowym troche klekotało,ale wina była w tej okrąglej klapce,w dole kolektoru ssącego,a odglos był trudny do obczajenia,takie echo ze myslałem ze coś w silniku.A jak z ciśnieniem oleju,bo przy padnientej panewce ,powinno sie zaobserwowac spadek-teoretycznie.
Opublikowano
ani popychacze ani olej. w mojej beemce tez lekko klekota, zawory sie odzywaja, przy wiekszych obrotach znika klekot. na zinmym dosc glosno slychac ale z chwila gdy silnik lapie temp to wycisza sie klekot. z tym da sie jezezdzic bez obaw ze stanie silnik
Opublikowano
u mnie po odpaleniu samochod pracuje cicho dopiero w stopniowej fazie nagrzewania sie silnika klekot wzrasta na dniach bede wiedzial co naprawde mu dolega...
Opublikowano
Mało prawdopodobne że jest to panewka przy gorącym silniku na wolnych obrotach paliła by się kontrolka ciśnienia oleju nic nie piszesz na temat temperatury silnika ,jeżeli się grzeje bardziej niż przed awarią oraz nierówna praca świadczy o uszczelce bądz coś z głowicą.poltor
Opublikowano
dzisiaj sciagnalem pokrywe zaworow popychacze,wałek rozrządu jak i sam lancuh w porządku lecz znajduje sie biała maź w przewodzie odmy jak i pod pokrywą w tych kanalikach więc jutro biore się za konkretne czyszczenie odmy jak i wymiane oleju być może coś pomoże co do temp silnika to nie grzeje się nie pobiera płynu chlodniczego jak i nie zauwzylem brakow oleju na bagnecie więc głowica mysle,ze nie ma tu nic wspolnego...
Opublikowano
30km dziennie ale zaznaczam ,ze auto posiadam od 2 tygodni wiec ten osad musi byc juz dawno ;/ slyszalem,iz falowanie ,zacinanie sie obrotow moze byc spowodowane przez 2 czujniki (czarny+niebieski) na bloku silnika??
Opublikowano
Pewnie chodzi Ci o czujniki temperatury cieczy,wiec w M43 jest tylko jeden czujnik temp w silniku ,z okrągła wtyczka 4 pinowy,a dostep do niego po h....Wymieniałem,i bez sciągania góry kolektora ssącego sie nie obedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.