Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co to spalania to ja mam 2.0 150km x2 Vanos i jazda typowo miejska 9.5 litra na setke wychodze,a dodam że z domu do pracy mam 1.5km wiec silnik 60 stopni nawet nie osiągnie jeżeli chodzi o dojazd do pracy.

 

Nie wiem, w jakim mieście jeździsz, aczkolwiek we Wrocławiu przy cyklu mieszanym wychodzi mi 10,5 litra przy naprawdę delikatniej nodze (maksymalnie 70 w mieście, utrzymywanie stałej prędkości itp.).

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Jak widzisz w podpisie jest to małe miasto co chwilę światła, ronda, jakieś korki też są. Nie ma szans zejść z 10l. Jak dużo jeździłem po Wrocławiu w mega korkach to średnia mi wychodziła z całej trasy 14l. Po mieście robiłem wtedy ok 50-60km reszta to trasa. Jak budowali wam stadion i były te mega korki to tyle palił.

 

10,5 to ja mam jak zrobię z 70% trasy.

Opublikowano

Ja mam 2.0 na podwójnym vanosie +gaz i ostatnio na 200 km. trasie osiągnąłem wynik 8,5 l. gazu (po drodze 2 większe miasta). W mieście na 39 litrach gazu robię 330-340 km. więc spalanie wychodzi w granicach 11,5 litra. Latem planuję wyjazd nad morze i planuję osiągnąć wynik 500 km. na 39 litrach gazu (7,8) :wink: zobaczymy czy się uda :wink: Ale gdyby mi paliła 25 l. w mieście, to chyba bym ją..... :shock: :shock:

Jesteś pewien, że masz prawidłowo gaz zamontowany w tej pierwszej??

Opublikowano

Do osoby ktora pisala tego posta :

Tutaj mam jeszcze cos co moze pozowli ci pomco w znalezieniu przyczyny wysokiego spalania,

 

http://go-cs.org/images/high-fuel-use.png

Opublikowano
Co to spalania to ja mam 2.0 150km x2 Vanos i jazda typowo miejska 9.5 litra na setke wychodze,a dodam że z domu do pracy mam 1.5km wiec silnik 60 stopni nawet nie osiągnie jeżeli chodzi o dojazd do pracy.

 

przy takiej jeźzie nie zejdziesz poniżej 13 litrów więc przestań pier**lić bo takie rzeczy to możesz opowiadac ludziom co nie jeździli tymi autami a nie na forum BMW

Opublikowano
Do osoby ktora pisala tego posta :

Tutaj mam jeszcze cos co moze pozowli ci pomco w znalezieniu przyczyny wysokiego spalania,

 

http://go-cs.org/images/high-fuel-use.png

 

Dobre to jest :) to jakiś program jest?

Opublikowano
Co to spalania to ja mam 2.0 150km x2 Vanos i jazda typowo miejska 9.5 litra na setke wychodze,a dodam że z domu do pracy mam 1.5km wiec silnik 60 stopni nawet nie osiągnie jeżeli chodzi o dojazd do pracy.

 

przy takiej jeźzie nie zejdziesz poniżej 13 litrów więc przestań pier**lić bo takie rzeczy to możesz opowiadac ludziom co nie jeździli tymi autami a nie na forum BMW

,

Koledzy nie denerwujcie się bo Wam żyłki popękają, :mrgreen: .Pewnemu redaktorowi z Tvn Turbo Audi R8 paliła 9 litrów.

Wszyscy wiemy ile te auta palą - w zależności od warunków i miasta- a że ktoś co pewien czas pitoli bzdety to trudno, :8)

Opublikowano
Z treści pierwszego postu założyciela tego tematu :wink:

 

Ale odpowiadamy komuś innemu a nie komuś kto napisał coś 3 lata temu :D

 

Istotnie, nie dojrzałem daty, mój błąd :roll:

Ale fakt pozostaje faktem - 25 l./ 100 km w 520i?! Podejrzewam, że 540i w manualu przy chwili samozaparcia osiągnąłbym mniej :wink:

Opublikowano
Co to spalania to ja mam 2.0 150km x2 Vanos i jazda typowo miejska 9.5 litra na setke wychodze,a dodam że z domu do pracy mam 1.5km wiec silnik 60 stopni nawet nie osiągnie jeżeli chodzi o dojazd do pracy.

 

przy takiej jeźzie nie zejdziesz poniżej 13 litrów więc przestań pier**lić bo takie rzeczy to możesz opowiadac ludziom co nie jeździli tymi autami a nie na forum BMW

 

 

Smieszny jesteś :) odpowiedni styl jazdy i bez problemu można poniżej 10 litrów zejść.Silnik jest na tyle elastyczny ze zmiana biegu przy 1600-1700 obr a silnik sie nie męczy,kolega ma taki sam silnik tylko z jednym vanosem w e36 coupe i on 8.5 litra po mieście robi.

 

A mało tego,szef mojego ojca posiada alfe 147 GTA.250koni 3.2 litra.Facet po wymianie świec schodzi w mieście do 12 litrów,dasz takie auto innemu kierowcy i bedzie miał problem żeby zejść poniżej 20 litrów.

Opublikowano
.Silnik jest na tyle elastyczny ze zmiana biegu przy 1600-1700 obr a silnik sie nie męczy.

Pozdrów panewki.

Osiąganie najwyższych obrotów przyśpiesza zużycie silnika, ale takie katowanie na niskich obrotach doprowadzasz do śmierci silnika. Rozumię jeździć eco, ale by zmieniać bieg przy 1600obr? To już jest gruba gruba przesada. Ja zmieniam powyżej 2tys ale nie mniej

Opublikowano
Katowanie na niskich obrotach?Nie słyszałem jeszcze o takim czymś ale człowiek całe życie sie uczy.Nie wiem jak twój silnik ale mój dopiero daje znać że mu nie pasuje poniżej 1200obr a powyżej śmiga aż miło :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Katowanie na niskich obrotach?Nie słyszałem jeszcze o takim czymś ale człowiek całe życie sie uczy.Nie wiem jak twój silnik ale mój dopiero daje znać że mu nie pasuje poniżej 1200obr a powyżej śmiga aż miło :)

Szkoda autka,ale cóż: "Pan każe,sługa musi..." :cry2:

Opublikowano

Jazda przy takich obrotach to jest niestety katowanie silnika. Cierpi silnik, dwumasa itp. Niestety w prasie jest tendencja propagująca taką jazdę, ale niestety niewielu zdaje sobie sprawę, że na dłuższą metę taka jazda generuje znaczne koszty eksploatacji. Co z tego jak na paliwie zaoszczędzę 100 zł jak na wymianie dwumasy czy remoncie silnika stracę 2000?? W benzynie te min 2tys obrotów silnik powinien mieć, no chyba że lecisz z górki to ok

P.S. Zrób sobie prosty test, jak tak "dusisz" silnik zablokuj nogę na pedale gazu żeby nie zmienić położenia i zredukuj szybko bieg na niższy i zobaczysz że pojedziesz szybciej przy takim samym położeniu pedału gazu.

Opublikowano
Katowanie na niskich obrotach?Nie słyszałem jeszcze o takim czymś ale człowiek całe życie sie uczy.Nie wiem jak twój silnik ale mój dopiero daje znać że mu nie pasuje poniżej 1200obr a powyżej śmiga aż miło :)

brawo szkoda słów. Nie wiem od jakich obrotów silnik nie wyje z braku siły nie robię takich głupich testów.

 

Ciekawe kiedy rozwalisz panewki :mrgreen:

Opublikowano

Podpinam sie pod opinie ze jazda na niskich obrotach nie jest zdrowa dla silinka chyba ze jazda nie wymaga praktycznie nacisku na gaz wtedy mozemy schodzic na nizsze obroty, ( jak ktos pisal np z gorki

to jak jazda na rowerze lepiej troche szybciej pedalowac ale latwiej niz wolno a ciezko bo to cie bardziej meczy tak samo ma silnik :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.