Skocz do zawartości

[ e39 - 530 D ] jakie tarcze i klocki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam nosze się z zamiarem wymiany tarcz i klocków z przodu, bo moje już trochę wibrują i teraz nie wiem, jaki zestaw wybrać czy klocki i tarcze tej samej firmy czy różne, jeśli tak to, jakie? Zastanawiam się nad nacinanymi tarczami ATE lub Zimermman dodam jeszcze, że jeżdżę dość ostro używając często hamulca, więc ważne by zestaw był odporny na przegrzewanie.
Opublikowano

Co do ATE to dość częste były na tutejszym (i innych) opinie, że niestety nie za bardzo daje radę (choć była także i pozytywne opinie o nich. Odnosnie Zimmermanna to negatywne opinie były raczej sporadyczne. Ja mam u siebie zestaw (przód) tarcz Zimmermanna z klockami kierunkowymi Textara i jest wszystko ok.

Pzdr.

Opublikowano

Ja mam zwykłe Zimmermanny i są jak najbardziej ok. Jak masz trochę siana w zapasie to może sobie oczywiście kupić nawiercane. Co do klocków to ja brałem Textary kierunkowe. Co do tarcz nawiercanych to szczerze mówiąc nie wiem czy wymagają one trochę innych klocków czy nie. Musisz się zorientować.

Pzdr.

Opublikowano
Właśnie chodzi o to że nie chcę zbedznie wydawac kasy na tarcze nawiercane itp, Chcę dobry i wytrzymały zestaw.
Opublikowano
nie musisz kupować tarcz nawiercanych. BMW ma dość dobre hamulce więc takowe są zbędne. Klocki to już mniejszy kłopot niż tarcze
Opublikowano

ATE mam wymienione we wszytkich moich bmw i jestem bardzo zadowolony.. pewnosć hamowania w kazdych warunkach....

 

bardzo wany jest tez plyn.. wg bmw wymiana co dwa lata..

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

kumpel w e46 coupe 2.5 wymienial na lucasa i byl zadowolony...

ja w swojej mam zestaw ATE, teraz mi sie kontrolka zapalila i zmieniam rowniez na tarcze i klocki ATE...

 

tarcze nacinane od zwyklych jak orientowalem sie to wiecej ok 20-30zl...tylko nie wiem czy do tych nacinanych nie trzeba klockow ate ceramic ?? bo w tym przypadku klocki ceramic od zwyklych drozsze nawet o 100% ;)

 

z kolei jak bylem u mojego mechanika, dosyc dobra opinia sie cieszy na forum...montowali do bmw e39 touring 525tds klocki i tarcze boscha..

Opublikowano
Przy tarczach o średnicy 324mm a takowe powinieneś mieć jeżeli masz auto z 2003r bierz Zimmermany (polecane na forum) lub ASO (mój wybór) jeżeli nie chcesz kłopotów. Klocki to już bez paniki np. Textar, w oryginale siedzą klocki Jurid
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Chyba zdecyduje się na te Zimmermany a pytam o opinię bo moje wcześniejsze doświadczenia w audi z tarczami i klockami ATE i Textar nie sa najlepsze.

A co sądzicie o Zimmermanach z allegro są pewne, ktoś kupował ?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
JA odradzam ATE zrobiłem 1000 km i juz przegrzane szok nigdy w zadnym aucie nie przegrzalem tarcz wczesniejsze tez były przegrzane jak kupiłem auto. Teraz odkładam na Zimmermany
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O ATE są złe opinie, potrafią się skrzywić w E39 po przejechaniu kilkuset km !!! Ja osobiście kupilem 530d a poprzedni wlasciciel wymienil na ATE nawiercane i jak dotąd po kilkunastu tysiącach dają radę!!! Najwazniejsze zeby to byly orginaly a w sklapach allegro czesto spotyka się podroby i niestety są problemy... W wawie na narbutta mają zimmermany i są one na 100% pewne, nie zadne podroby. Takie bym wlasnie polecal, a jezeli chcesz jezdzic dosc dlugo kupuj orginaly i problem z glowy na wiele km.
Opublikowano
Witam. W grudniu tez zmienialem komplet tarcze i klocki z przodu i z tylu i kolega z Czescidobmw.pl polecal mi tarcze Zimmerman a klocki ATE ceramic, mowil ze sa lepsze od orginalow. Ja wziolem zwykle tarcze i klocki Zimmerman i po okolo 5 tys km jestem zadowolony, wcale nie piszczaly, dobrze hamuja , oczywiscie wymienilem tez plyn na SL-6 ATE. polecam sklep czecidobmw.pl. Nie zapomnij spokojnie dotrzec nowych hamulcow!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koledzy,

pozwólcie, że podepnę się pod temat,

Kończą mi się pomału klocki w 530d.

Dostałem od znajomego komplet ATE, który miał do swojej E39.

problem w tym, że na pudełku jest napisane

"...

250i

523i/ 528i

525tds

535i

..."

NIe ma niestety mowy o 530d.

Czy te klocki nie będą pasowały do mojego auta ?

Bmw 530d 1999r przed liftem.

Jeśli to coś pomoże to NR ATE 189

 

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy,

pozwólcie, że podepnę się pod temat,

Kończą mi się pomału klocki w 530d.

Dostałem od znajomego komplet ATE, który miał do swojej E39.

problem w tym, że na pudełku jest napisane

"...

250i

523i/ 528i

525tds

535i

..."

NIe ma niestety mowy o 530d.

Czy te klocki nie będą pasowały do mojego auta ?

Bmw 530d 1999r przed liftem.

Jeśli to coś pomoże to NR ATE 189

 

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam

 

Kolega swiadomie wcisnął ci KICHE ? Zwykłe Ate sie krzywią po kilkuset kilometrach...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.