Skocz do zawartości

E39 JAKI OLEJ? WSZYSTKO O OLEJU DO SILNIKA.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie po wszystkich olejach zostaje nagar w jakimś większym albo mniejszym stopniu, ale niektóre oleje zostawiają wielki syf inne mały.

 

Wiem, że ty 150 silników BMW rozbierałeś i wszystko wiem. Ja widziałem na forum człowieka który rozbieram silnika w BMW i po polecanych przez niego olejach nie było takiego syfu.

Jak to zrozumiesz w co wątpię to fajnie. Jak nie to mnie to nie zdziwi... Trudno.

Opublikowano

UNREAD_POSTprzez danielxc717 » Czw Lut 20, 2014 7:27 pm

ale niektóre oleje zostawiają wielki syf inne mały.

 

to załóż nowy i nazwij te wszystkie olej które tak polecasz co nie zostawiają tych (małów)

i te które zostawiają te (mały) :D :D

the end.

Opublikowano
Jak polecam to w odpowiednim dziale w którym właśnie robisz śmietnik. Po to został stworzony żeby taki mało inteligent jak ty nie robił kupe nowych tematów :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przewiń sobie temat do pierwszej strony i poczytaj, to dowiesz się wszystkiego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To na co siedzisz na tym forum, skoro tylko praktyka się liczy?

Nie pasuje, to nie czytaj, nikt ci nie każe, wszystkich rozumów jeszcze nie pozjadałeś.

Jak jesteś taki pewny swojego odnośnie olei, to możesz nawet na superolu jeździć, nikt ci nie zabroni, ale ludzie którzy już sporo lat jeżdżą bmw i wiedzą o co chodzi z syfieniem silnika.

Więc swoim bezpodstawnym gadaniem niewiele zdziałasz.

Podważyć czyjeś zdanie bez konkretów każdy może.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie muszę szukać nie muszę czytać bo takiej bzdury nie słyszałem

czyli twierdzisz że po innych olejach jak to napisałeś (takiego syfu nie ma) tak :lol: :D .

a co w tym dziwnego po Castrolu jest syf i brunatna maź mam Ci podsyłać kurierem w słoikach raz na tydzień czy jak? :wink:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.401873516614859.1073741843.298784173590461&type=1, to co tu widzisz to bardzo delikatny osad, jak będą zaklejone silniki to powstawiam zdjęcia problem dotyczy głównie silników benzynowych

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ktoś chętny, to na czasie mogę wrzucić fotki M47 300tyś na castrolu, wymieniany wg komputera.

Albo po prostu wyobraźcie sobie silnik od wewnątrz cały upierdzielony w nagarach i innych syfach, które to tylko skrobać zostało.

Opublikowano
Koledzy,każdy silnik po 300tyś.km.będzie miał nagary,nawet na waszych tak reklamowanych motulach i valwolinach.Według waszej teorii, to u mnie w silniku nagar trzeba by było szpadlem skrobać :mrgreen: bo chodził przez 150 tyś. na castrolu 10W40.Teraz 330tyś. i nie mam zamiaru robić żadnych płukanek,broń Boże :mrgreen: z silnikiem i turbo nigdy nie miałem żadnych problemów,chodzi cicho i miętko,aksamitnie :D
Opublikowano
bardzo ciekawa teoria ale mogę Ci udowodnić że w praktyce nie masz racji nawet przy przebiegu 400tkm

Przecież ja to piszę tylko i wyłącznie z praktyki,jak wszystko zresztą,nie zaglądam do Google :)

Opublikowano
Gorki gdzie ty masz ten sklep?,jak w Legionowie to mogę zajechać do Ciebie ,bo z mazur często jeżdżę do Warszawy przez Legionowo.Może tuleje do przednich górnych wahaczy mi opchasz z rabacikiem :wink:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Będę zmieniał olej u mojej Basi. Gość przede mną jeździł na półsyntetyku od Castrola. Mam dalej lać do samo, czy zalecacie innej firmy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.