Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam bunie 320d 136km i do wymiany mam tarcze hamulcowe przednie i przy okazji wymienie rowniez klocki poniewaz sa juz w kiepskiem stanie i tu nasuwa sie pytanie o czujnik od klockow. Poniewaz przy odpalaniu samochodu jest na konsoli kontrolka zółta - od klockow hamolcowych ktore oczywiscie gasnie przed odpaleniem i w zwiazku z tym musze kupic klocki z czujnikiem??? Czy moge rowniez kupic bez czujnika??? Czy kazde bmw e46 320d bylo wyposazone w taki czujnik??? I jakie tarcze i klocki polecacie??? Ja myslalem o ATE Power Disc czy jakos tak Jesli ktos mial podobny oproblem prosze o odpowiedz...
''Impossible is nothing''
Opublikowano
hmmmm kurcze a ja myslałem że czujnik jednorazowy i wymienia się go przy każdej wymianie klocków :think: No i tak mam nawet po rozkodowaniu historii auta(każda wymiana klocków połączona z wymianą czujnika)
(*pozdrawiam*)
Opublikowano

Nie, czujnik, który wywołał zaświecenie kotrolki, trzeba oczywiście wymienić. Yoshiemu pewnie chodzi o to, że na tej osi, gdzie klocki są dobre, tam wymieniać nie trzeba.

Nakatomi, potwierdzam, że w Twojej historii rozkodowanej jest tak, jak piszesz :wink:

Opublikowano
Czyli jak wymienie klocki na te z czujnikiem to kontrolka zacznie sie palic caly czas na pomaranczowo???
''Impossible is nothing''
Opublikowano

Zielo Ty w końcu znałeś pierwszy historie mojego autka :cool2:

Jeżeli nie wymienisz to będzie sie świecic na pomarańczowo,przynajmniej u mnie jest tak...........

(*pozdrawiam*)
Opublikowano

A jak :8)

 

Kolego autorze, krótko i na temat - jeśli wyskoczyła pomarańczowa kontrolka, to znaczy, że czujnik na danej osi (w tym przypadku będzie to przednie lewe koło) się starł i jest do wyrzucenia. Wymieniasz klocki wraz z czujnikiem, włączasz zapłon i kontrolka sama zgaśnie. Niektórym nie chce zgasnąć i wtedy trzeba przytrzymać wciśnięty pedał hamulca lub chwilę pojeździć. Ma zgasnać bez podpinania pod komputer.

 

Tak wygląda kasowanie kontrolki u mnie, na otwartych drzwiach kierowcy dajesz zapłon i czekasz ok. 20 sek. Filmik tutaj u dołu strony:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71167&start=100

Opublikowano
Witam wszystkich. Jezdze 320D 136km :cool2: i przy hamowaniu czuje bicie na kierce :mad2: , sądzę ze to tarcze a ze klocki do wymiany to juz swoja droga. Korci mnie wymiana na tarcze wentylowane ale czy sensowna jest moja mysl? czy warto w to zainwestowac troszke wiecej :?: Wiecie cos o firmie MIKODA GT :?: :?: Dajcie znac jeżeli cosik o tym wiecie lub słyszeliście i prosze o wiarygodność a nie bicie piany. Pozdrówki dla bawarkowiczów :lol:
Opublikowano
orci mnie wymiana na tarcze wentylowane ale czy sensowna jest moja mysl? czy warto w to zainwestowac troszke wiecej :?:

Jakie masz koła letnie i zimowe?? chodzi o rozmiar.

Opublikowano
Jeszcze śmigam na zimówkach ale ten sam efekt jest i na letniaczkach. zima 195-65-15 lato 205-50-17. Ale jakie ma to znaczenie??
Opublikowano
ponieważ za znacznie niższą cenę mógłbyś kupić kpl hebli od 330d, które przy hamowaniu praktycznie zatrzymują Cię w miejscu. Naprawdę super hamulce. Tylko właśnie przy ich montażu rozmiar Twoich kół ma znaczenie, ponieważ po zamontowaniu hebli 330d TRZEBA mieć najniżej 17 calową obręcz... czyli na lato miałbyś jak znalazł, ale zostaje zima [15"].
Opublikowano
hmmmm kurcze a ja myslałem że czujnik jednorazowy i wymienia się go przy każdej wymianie klocków :think: No i tak mam nawet po rozkodowaniu historii auta(każda wymiana klocków połączona z wymianą czujnika)

 

Jednorazowy jezeli dojdzie to minimalnego już zużycia klocków wtedy kontrolka swieci Ci cały czas

brokat_
Opublikowano
Witam wszystkich. Jezdze 320D 136km :cool2: i przy hamowaniu czuje bicie na kierce :mad2: , sądzę ze to tarcze a ze klocki do wymiany to juz swoja droga. Korci mnie wymiana na tarcze wentylowane ale czy sensowna jest moja mysl? czy warto w to zainwestowac troszke wiecej :?: Wiecie cos o firmie MIKODA GT :?: :?: Dajcie znac jeżeli cosik o tym wiecie lub słyszeliście i prosze o wiarygodność a nie bicie piany. Pozdrówki dla bawarkowiczów :lol:

 

sprawdz jeszcze gumy mocowań stabilizatora jak drga kierownica przy chamowaniu

Opublikowano
no wiec sam widzisz, ten pomysł odpada. W takim razie mozesz cos powiedzieć o firmie MIKODA ewentualnie o BOZARTO??

 

 

witam

jezdziłem na tarczach MIKODA i musze je pochwalic,

przelatałem ponad 60tkm i nie miałem problemów,

atrakcyjna cena '

polecam

Opublikowano

witam

a ja tez mialem tarcze z mikody i niestety po 10 tkm trafil je ch....

reklamacja nie uznana

a po wymianie na ATE power disc jest git

pozdro

Opublikowano

a ja tez mialem tarcze z mikody i niestety po 10 tkm trafil je ch....

reklamacja nie uznana

pozdro

 

miałem je w seju i dawały radę

wczoraj założyłem je do e46 mam nadzieję że również dobrze się spiszą

Opublikowano
Bicie kierownicy podczas hamowania nie musi być koniecznie spowodowane krzywymi tarczami :nienie: sam to przerabiałem jakiś miesiąc temu, u mnie po wymianie tulejek wahacza przedniego problem całkowicie znikł.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wiec tak;

wymiana tarcz na BOZARTO wentylowane i problem znikł :lol: . Wcześniej oczywiście stare tarcze zostały zmierzone. Nowa tarcza ma 22mm a minimum do zużycia to 20,4 u mnie było 18,6 :duh: wiec wymiana musowa ale owocna. Bawarka mało nie staje w miejscu :cool2:

 

Pozdrówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.