Skocz do zawartości

530d 227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

wlasnie mi rozkodowali vin a w nim m.in....

227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

i na dole

220 SELF-LEVELING SUSPENSION

 

zawieszenie samopoziomujace....ale nie mam zadnych oznak takowego zawieszenia z tylu w touringu...czy to jest zepsute czy poprzedni wlasciciel wymienil na zwykle...dodam tylko auto mam twardsze jak by zawieszenie m technic bo i tyl nisko siedzi i przod...kumpel ma taka sama bete i zawieszenie kanapa i wyzej stoi....

 

da sie to jakos domowym sposobem sprawdzic czy jest zepsute....albo inpa ? ;)

 

pozdr

Opublikowano
jeżeli masz pod kołem zapasowym w bagażniku czarną skrzynkę to masz zawieszenie samopoziomujące.
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano

Co s takiego powinieneś mieć pod kołem zapasowym: http://allegro.pl/bmw-e39-e65-e66-x5-e53-kompresor-pompa-nivo-i1463574813.html

Po włączeniu silnika to COŚ pompuje zawieszenie (długość pompowania zależy od wydajności pompy i obciążeniea tyłu). Słychać szum / warczenie, które po chwili całkowicie cichnie.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

no to nie przypominam sobie abym pod kolem mial taka pompe jak na zalaczonym zdjeciu...ale jutro sprawdze, tymbardziej nie ma po wlaczeniu silnika odglosow pompowania tylnego zawieszenia...

 

jezeli po vinie wychodzi ze auto mialo samopoziomowanie a teraz tego nie ma to chyba wlasciciel poprzedni zmienil zawieche tylnia ??

 

dzieki za pomoc,

pozdrawiam

Opublikowano
Możliwe, że zamienił po wypadku, gdzie uszkodzeniu uległo tylne zawieszenie lub nivo padło i zmienił na klasyczne, które miał dostępne. Powodów może być bardzo dużo.
Opublikowano
a może masz przeszczepa ?
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano

nie mam przeczypy,,,nie mam rowniez czarnej skrzynki pod kolem zapasowym w bagazniku ;/ po wlaczeniu zaplonu/silnika nie widze aby tyl auta sie podnosil....jedynie co to auto nisko stoi i wyczuwam twardsze zawieszenie niz podstawowe bmw e39 touring......

 

i teraz pytanie...chce zmienic tylne amory bo po wjechaniu w dziure, rzuca mi tylem...czym mam sie kierowac w doborze amorow chodzi o typ do mojego auta...(bo na pewno nie nr vin, z ktorego wynika ze mam samopoziomujace...)

 

edit

najlepiej teraz mysle bedzie tak, ze mechanik zdemontuje stare i kupi takie same....tylko jaka firme polecacie ?

Opublikowano

amory są takie same w standardowym zawieszeniu i w samopoziomującym(no chyba że masz M-pakiet), na początek proponuję sprawdzić tuleje tylnej belki gdyż one wcześniej padają niż amory. w kombiaku jest inne zawieszenie niż w sedanie i amory nie są zamocowane do nadwozia tylko do tylnej belki. jak tuleje są zerwane to belka lata razem z amorami i jest wrażenie skończonych amorów.

PS zerwane tuleje dają też wrażenie sztywnego tyłu bo amory prawie nie pracują tylko całe zawieszenie lata z belką i amorami.

 

powodzenia.

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.