Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pewien duży problem od jakichś 3 miesięcy borykam się ze zwarciem które rozładowywuje akumulator...

Akumulator mam sprawny trzyma spokojnie 2 tyg. przy -15 oczywiście gdy jest odłączony.

Pobór mocy przy wyłaczonym silniku i zamkniętym aucie mam 2.50 co rozładowywuje akumulator w około 20min. sprawdzałem ostatnio wszystkie bezpieczniki na żadnym z nich nie robi zwarcia odłączałem całe zasilanie bezpieczników tez nic wyczyściłem każdy przewód od masy i + który jest skręcany z jakimś urządzeniem odkręciłem kable od rozrusznika dalej to samo;/ gdzie jeszcze może byc zwarcie dodam że żadnego bezpiecznika nie pali itp. wszystko działa jak trzeba...

Opublikowano
Bo to nie jest zwarcie tylko '' obcy pobór '' włącz w szereg z akumulatorem amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki , w momencie gdy prąd pobierany spadnie poznasz obwód na którym pobór występuje . 2,5 A to dużo zobacz czy radio nie jest żle podłączone ,sprawdż także czy po zamknięciu pokrywy bagażnika gaśnie w nim podświetlenie .
Opublikowano
no właśnie w taki sposób sprawdzałem bezpieczniki i na kilku sie wachało tylko 2.50 na 2,49 radio jest podłączone ok nawet je odłączyłęm i dalej to samo a lampka w bagażniku wogóle się nie zapala ale tak już było zanim się to zwarcie robić gdzieś... Wszystko się zaczeło po wymianie silnika.. Sprawdziłęm tez wszystkie cewki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.Kolego 2,5ampera to zbyt mały pobór by rozładować aku w 20 min.W spoczynku to dużo,ale to raptem 30wat.Wyjmowałeś przekazniki w szczególności ten biały od kompa?A jeżeli faktycznie pada po 20min to aku jest nienaładowany i wina może tkwić w alternatorze.Sprawdz czy masz odpowiednie ładowanie bo uszkodzona dioda w alternatorze powoduje że alternator kradnie prąd.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Tzn. Akumulator naładowany na maxa i ładowanie mam na włączonych światłach nie całe 14 więc jest dobre a zwarcie dziś znalazłem niewiem jakim cudem ale jest ono albo na rozruszniku albo na alternatorze przy poprzednim sprawdzaniu kolega który mi podawał pomary z miernika musiał cos przeoczyć dzis odkręciłęm te kable w tej skrzyneczce z przodu po stronie pasażera i pobór spadł do poniżej 2 było 1. z czymś teraz mi zosatło jechac na kanał i sprawdzac podłaczenie tych dwóch rzeczy.

Dziękuje bardzo za pomoc problem prawie że rozwiązany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.