Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Pozwolę sobie zaprezentować mój pojazd, który nabyłem w ramach programu Premium Selection z przebiegiem 16 tyś. km.

Poniżej specyfikacja pojazdu.

 

E90 320d 177 KM 08.2009

 

BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3)

 

P7RSA COMFORT PACKAGE

P337A M SPORT PACKAGE

S2MFA M SPORT L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.

S704A M SPORT SUSPENSION

S710A M LEATHER STEERING WHEEL

S715A M AERODYNAMICS PACKAGE

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE

S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CBA CO2 CONTENT

S1CCA AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION

S230A EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

S258A RUNFLAT TYRES

S423A FLOOR MATS, VELOUR

S428A WARNING TRIANGLE

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

S464A SKIBAG

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM

S4MGA INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER

S502A HEADLIGHT WASHING SYSTEM - doposażenie

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

S521A RAIN SENSOR

S522A XENON HEADLIGHTS - doposażenie

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS - doposażenie

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING

S540A CRUISE CONTROL

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL CIC

S612A BMW ASSIST

S614A INTERNET

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION

S616A BMW ONLINE

S620A VOICE INPUT SYSTEM

S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

S698A AREA-CODE 2

S6AAA BMW TELESERVICES

S6ABA CONTROL TELESERVICES

S7SPA NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH

L801A GERMANY VERSION

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

S8S6A PRESPECIFIED FOR EXPORT

S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

S8SPA COP CONTROL

S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Wiem, że na pewno chcę dołożyć oryginalne ksenony z samopoziomowaniem oraz spryskiwacze.

Auto niestety ich nie posiada. Ale tak już jest z autami z programu Premium Selection.

Bierze się to co jest :)

 

Ostanie zdjęcie przedstawia auto z kołami zimowymi.

 

http://images35.fotosik.pl/531/f278bc74d8aa7b60m.jpghttp://images38.fotosik.pl/708/be88570ea22c7350m.jpghttp://images41.fotosik.pl/710/070f86474d3b1a8am.jpg

 

http://images45.fotosik.pl/718/727083cd55af8ed2m.jpghttp://images47.fotosik.pl/717/92f83d20de531ca3m.jpghttp://images35.fotosik.pl/532/361bc992132f0cbam.jpg

 

 

http://images41.fotosik.pl/710/6ca7f75fcee9ff5cm.jpghttp://images46.fotosik.pl/677/303a1138f1443dcem.jpghttp://images40.fotosik.pl/697/1aff929732587690m.jpg

 

Pierwsza mała modyfikacja przed ksenonami

 

Wreszcie dotarły a właściwie przyleciały zamienniki typu LED, zwykłych żarówek PY24W wykorzystywanych jako źródło światła w przednich kierunkowskazach w E90 pre-LCI (lampa halogenowa i ksenonowa) oraz w E90 LCI (lampa tylko halogenowa).

Po instalacji różnicę widać od razu. Nie występuje tzw. opóźnienie w włączaniu oraz wyłączaniu świateł kierunkowskazów charakterystyczne dla źródeł halogenowych…

Zestaw nie powoduje zwiększenia częstotliwości mignięć w jednostce czasu oraz błędów uszkodzonej żarówki i co najważniejsze jest zgodny z kolorem światła emitowanego przez oryginalną żarówkę.

 

Fotki i film poniżej…

 

http://images41.fotosik.pl/747/a4a38f57b4f8b3cem.jpghttp://images38.fotosik.pl/745/caa5b3e2c207b7bbm.jpg

Po doposażeniu w OEM Bi-xenony adaptacyjne oraz spryskiwacze reflektorów.

Wszytko zrobiłem zgodnie ze sztuką czyli z samopoziomowaniem i spryskiwaczami. Funkcja "adaptive" oraz doświetlanie podczas skręcania także działa.

Podsumowując wszytko zrobione tak jak w fabryce

 

http://images37.fotosik.pl/944/098944e436bdae96m.jpghttp://images47.fotosik.pl/981/723beee15e026ecem.jpg

http://images37.fotosik.pl/944/e844758161e40dbcm.jpghttp://images37.fotosik.pl/944/073dd80008cb4fb6m.jpg

http://images45.fotosik.pl/983/8ae5d07e253735e0m.jpg

Filmik przedstawiający reflektory w akcji co prawda w garażu :D

 

Kolejna mała modyfikacja – VIDEO IN MOTION

 

Auto z założonymi kołami zimowymi – wzór felg Multi spoke 284, opony Goodyear UltraGrip Performance2, rozmiar 225/45/17

http://images46.fotosik.pl/1140/9cb4f891287cbd44m.jpghttp://images46.fotosik.pl/1140/2d4c7ec52444ce53m.jpghttp://images45.fotosik.pl/1184/cd8475dc0d57ecd2m.jpg

 

Kolejna mała modyfikacja – żarówki GP Thunder 8500K dla ringów + kodowanie aby uzyskać wyższe napięcie zasilania żarówek

 

http://images49.fotosik.pl/1191/6f05feeeb43351a0m.jpghttp://images39.fotosik.pl/1184/21991eaa1f967303m.jpghttp://images40.fotosik.pl/1209/9ef44e9883fbe9dbm.jpghttp://images47.fotosik.pl/1218/d6f7bb4bdcf52cd8m.jpg

http://images47.fotosik.pl/1218/4581df4c42ff7913m.jpghttp://images47.fotosik.pl/1218/fde0a5811d6aedf0m.jpghttp://images39.fotosik.pl/1186/1dd4e0506881521dm.jpghttp://images35.fotosik.pl/1033/8dde3ae98867bf6fm.jpg

 

Krótki film :)

Edytowane przez prmax
  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gratuluje pięknego auta :8)

E90 po liftingu w M-pakiecie jest super i ten tył :cool2:

 

Świetne wyposażenie ale za razem to że nie ma lamp xenon przy takim wyposażeniu to aż dziwne.

Także dokładaj ten xenon bo każdy się będzie czepiał :lol: .

 

Pozdr.

Opublikowano

Dokładnie, do pełni szczęści brakuje tylko xenona, uważam jak Klagosz, że aż dziwny jest jego brak, no ale co zrobić. Dokładaj i już :mrgreen:

 

Pzdr.

Opublikowano

fajne, rzadko spotykane listwy wewnętrzne :cool2: :cool2:

ładny kolor tapiecrki "skórzanej" :cool2:

tak jak koledzy wyżej: brak ksenonów :duh: mogę jedynie wytłumaczyć checią pokazania jak wygląda auto bez ksenonów :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zacna sztuka i udana konfiguracja. Jaka to skórka? Podobna do mojej :P Felunek też miły dla oka, letni i zimowy. Do pełni szczęścia brakuje mi Tourasa :D Gratulacje. Czekamy na zdjęcia w ksenonie.

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Opublikowano

Ładne autko :wink:

Za skóry i nawigacje :cool2:

Za brak xenona :nienie: ale może się skusisz... :)

 

Nienawidzę otwierać miniatur, dlaczego nie wstawiacie zdjęć jak bóg przykazał :duh:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
W m pakiecie najbardziej lubię czarne obszycie dachu i słupków oraz tylni zderzak. Uważam też że BMW za te siedzenie powinno dostać jakąś nagrodę ortopedyczną. Listwy są genialne - chyba najlepsze jakie można mieć. Niestety, jednym (nie jedynym) z obowiązkowych kryteriów jakimi się kierowałem szukając swojej trójczynki były lampy xenonowe więc muszę dać za to "-". Poza tym takiej zdobyczy tylko pozazdrościć.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zacna sztuka i udana konfiguracja. Jaka to skórka? Podobna do mojej :P

 

Jeśli chodzi o skórę są plusy i minusy...

 

Do plusów zaliczam na pewno zapach... Naprawdę przyjemny... W poprzednim aucie E87 miałem tylko boki i zagłówki obszyte skórą i tam zapach utrzymał się tylko przez 3 miesiące od zakupu. Tu mimo 19 miesięcy nadal intensywnie pachnie :D

 

Do minusów zaliczyłbym, że łatwo się brudzi. Wystarczy założyć ciemniejsze dżinsy i już pozostaje nalot szczególnie na krawędziach siedziska.

Bez konserwacji raz w miesiącu fotel szybko się pomarszczy i straci swój urok...

Ale kupując kolejne auto na pewno wybrałbym te ze skórzaną tapicerką.

Opublikowano
W poprzednim aucie E87 miałem tylko boki i zagłówki obszyte skórą i tam zapach utrzymał się tylko przez 3 miesiące od zakupu.

i tak super jak na ekologiczną skórę, że pachniała 3 miesiące :cool2: konfiguracja, którą miałeś to był: materiał/"skóra" i w tej opcji skóry nie ma, skórę mogłeś mieć jedynie na kierownicy i hamulcu ręcznym...

 

Tu mimo 19 miesięcy nadal intensywnie pachnie :D

 

obecnie (DAKOTA) ponad 50% powierzchni to prawdziwa skóra, więc zapach może trzymać dłużej, "ekologiczną" masz na podparciach drzwi, bokach drzwi, bokach i tyle foteli...

 

jak możesz: ile czasu jeździłeś e87 i co było powodem do zmiany na e90 z takim samym silnikiem? pytam z ponieważ też używałem e87 przez 2,5 roku i po zmianie na e91 (powód potrzeba auta z bagażnikiem aby zmieściły się pakunki niemowlęcia) nie byłem zadowolony z zmiany...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zacna sztuka i udana konfiguracja. Jaka to skórka? Podobna do mojej :P

 

Jeśli chodzi o skórę są plusy i minusy...

 

Do plusów zaliczam na pewno zapach... Naprawdę przyjemny... W poprzednim aucie E87 miałem tylko boki i zagłówki obszyte skórą i tam zapach utrzymał się tylko przez 3 miesiące od zakupu. Tu mimo 19 miesięcy nadal intensywnie pachnie :D

 

Do minusów zaliczyłbym, że łatwo się brudzi. Wystarczy założyć ciemniejsze dżinsy i już pozostaje nalot szczególnie na krawędziach siedziska.

Bez konserwacji raz w miesiącu fotel szybko się pomarszczy i straci swój urok...

Ale kupując kolejne auto na pewno wybrałbym te ze skórzaną tapicerką.

 

 

Dzwine, ja mam boki w swojej e90, auto jest z 2005 roku, 199tysi prawie i nadaj czuję zapach skóry.

 

Pzdr.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

jak możesz: ile czasu jeździłeś e87 i co było powodem do zmiany na e90 z takim samym silnikiem? pytam z ponieważ też używałem e87 przez 2,5 roku i po zmianie na e91 (powód potrzeba auta z bagażnikiem aby zmieściły się pakunki niemowlęcia) nie byłem zadowolony z zmiany...

pozdr.

 

Ja także byłem bardzo zadowolony z mojej E87 ale tylko do czasu. Moja auto należało do grupy pojazdów z wadą silnika. Bardzo nieprzyjemnie wspominam ten czas :cry:

 

Cała ta historia bardzo mnie zraziła do BMW oraz serwisu. Auto nabyłem jako fabrycznie nowe i przy przebiegu 26 tyś. pojawił się problem.

 

Zachęcam do zapoznania się z tym wątkiem --- > http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=118390

 

Może tak ku przestrodze, ponieważ silnik N47 występuję w serii 1, 3 oraz 5...

Opublikowano

Bardzo ładne auko :cool2: - rzeczywiście "zenki" by mu się przydały, ale skoro planujesz to nic straconego.

Skórki eleganckie i CIC również, LCI to jednak LCI... następna zmiana u mnie będzie na LCI

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Ja także byłem bardzo zadowolony z mojej E87 ale tylko do czasu. Moja auto należało do grupy pojazdów z wadą silnika. Bardzo nieprzyjemnie wspominam ten czas :cry:

 

Cała ta historia bardzo mnie zraziła do BMW oraz serwisu. Auto nabyłem jako fabrycznie nowe i przy przebiegu 26 tyś. pojawił się problem.

:cry2: :duh: :mad2:

dobrze, że akcja miała szczęsliwe zakończenie :cool2:

na temat tego ASO: miałem tam też duże babole ale jednak wg mojej oceny i tak są lepsi :mad2: od innych ASO w W-wie...

kolejna sprawa, masz doświadczenie a taka wiedza to skarb :cool2:

 

obecne auto prawdopodobnie będzie jeździło jak igła :cool2: , nie widocznych zmian w LCI jest tak dużo, że aż miło :mrgreen: :mrgreen: po swojej e87 przez następne 2,5 roku jeździłem e91 przed LCI i w odniesieniu do obecnego LCI dla mnie jako użytkownika (nie mechanika) jest wieeeeelki krok do przodu....

 

ksenony to bardzo ważna sprawa ale może żeby nie robić kosztów zrób tak jak kolega Arnold:

- paski led Philipsa jako dzienne,

- do reflektorów najlepsze dostępne halogeny (nie jakieś malowane chińskie produkty "ala ksenon") ale żarniki nie symetryczne z rozdziałem wiązki świetlnej też produkcji Philpisa, w większości testów "leją" konkurencję aż puchnie :mrgreen:

 

udanego użytkowania :cool2: no i braku przygód takich jak z E87 ....

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ładne auto, super kolor skór (u mnie pachnie mimo upływy 4 lat :cool2: ) Szkoda, że brak ksenonów i pakietu schowków.
  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

ksenony to bardzo ważna sprawa ale może żeby nie robić kosztów zrób tak jak kolega Arnold:

- paski led Philipsa jako dzienne,

- do reflektorów najlepsze dostępne halogeny (nie jakieś malowane chińskie produkty "ala ksenon") ale żarniki nie symetryczne z rozdziałem wiązki świetlnej też produkcji Philpisa, w większości testów "leją" konkurencję aż puchnie :mrgreen:

pozdr.

 

No właśnie... xenon to xenon...

Robiłem rozpoznanie w temacie.

Założenie oryginalnych lamp biksenonowych i ich podłączenie tak aby funkcjonalnie nie różniły się od auta fabrycznego jest sprawą dość prostą i nie wymaga dużych przeróbek w instalacji.

Spryskiwacze to operacja trywialna.

Problem rozpoczyna się z samopoziomowaniem. O ile czujniki poziomu są dostępne to problem pojawia się z wiązką przewodów wymaganych do ich podłączenia.

Nie występuje oddzielnie ani jako część zamienna. Jeśli nie ma jej fabrycznie w aucie to trzeba zamówić główną wiązkę do auta z ksenonami. A to spory koszt - to po pierwsze, i trzeba "pruć" całe auto aby wymienić wiązkę główną...to po drugie.

 

Inżynierowie BMW wiedzą, że na pewno trafi się "fanatyk", który zamarzy sobie oświetlenie ksenonowe. Dla tej grupy ludzi jest fabryczny kit zawierający komplet lamp, czujniki, wspomnianą wiązkę przewodów oraz moduł przestrzeni przypodłogowej... Wszytko super tylko cena prawie 10 tyś. pln i brak jest wersji do LCI :mad2:

 

Reasumując...

Montaż:

1. bi-ksenonów ze spryskiwaczami (bez samopoziomowania) - ok. 4 tyś.

2. bi-ksenonów z samopoziomowaniem oraz spryskiwaczami + programowanie - ok. 12 tyś.

 

Rodzą się dwa pytania...

 

1. Czy warto zainwestować w zestaw oryginalny z samopoziomowaniem ? Przecież przy odsprzedaży i tak nikt nie zwróci poniesionych kosztów...

2. Czy w przypadku opcji bez samopoziomowania i ew. "przygody" na drodze, nie pojawią się dodatkowe problemy np. ze strony ubezpieczyciela czy też policji ?

 

Pozdrawiam...

Edytowane przez prmax
Opublikowano

Cena 12 tys.zł to nawet dla kogoś komu nie brakuje kasy to jest to cena jak z kosmosu :duh:

Tym bardziej że przy zamawianiu nowego auta cena jest cztero krotnie mniejsza bo około 3000zł.

 

Jeśli założysz oryginalne xenony ze spryskiwaczami bez poziomowania to wydaje mi się że absolutnie nikt się do tego nie przyczepi...

... no bo tak: zatrzyma cię policja/lub sprawdza cie ubezpieczyciel przy szkodzie:

- poprosi cię o włączenie spryskiwaczy - będą działać ?... oczywiście że będą

- poprosi cię o otworzenie maski w celu zobaczenia homologacji na lampach - to i ją znajdzie

- co do poziomowania zawsze możesz mieć jakieś wytłumaczenie, np.:"panie nie widzisz że wszystko jest oryginalne! może bezpiecznik się spalił od poziomowania :) "

 

Problem może być z oślepianiem innych przy braku samopoziomowania ale jeśli jeździsz sam albo tylko z drugą połówką możesz ustawić pod takim obciążeniem xenon i powinno być w porządku. Napewno jak dla mnie i tak lepsze to rozwiązanie niż ładowanie chińskich żarników.

 

Albo ostania możliwość zostaw te lampy co masz, i tak na + jest to że masz ringi w nich i są o niebo ładniejsze od tych bez xenona przed liftingiem :cool2:

 

POZDR

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli założysz oryginalne xenony ze spryskiwaczami bez poziomowania to wydaje mi się że absolutnie nikt się do tego nie przyczepi bo tak...

... zatrzyma cię policja/lub sprawdza cie ubezpieczyciel przy szkodzie:

- poprosi o włączenie spryskiwaczy - będą działać ?... oczywiście że będą

- poprosi cię o otworzenie maski w celu zobaczenia homologacji na lampach - to i ją znajdzie

- co do poziomowania zawsze możesz mieć jakieś wytłumaczenie, "panie nie widzisz że jest wszystko jest oryginalne! może bezpiecznik się spalił od poziomowania :) "

 

Problem może być z oślepianiem innych przy braku samopoziomowania ale jeśli jeździsz sam albo tylko z drugą połówką możesz ustawić pod takim obciążeniem xenon i powinno być w porządku. Napewno jak dla mnie i tak lepsze to rozwiązanie niż ładowanie chińskich żarników.

 

POZDR

 

Jedyne czego się obawiam to ew. problemów z ubezpieczycielem...

W przypadku ew. szkody, zakładając zniszczenie przedniej części auta, jeśli ubezpieczyciel się uprze to może dokonać weryfikacji auta i sprawdzić np. czy są zamontowane czujniki poziomu na wahaczach...

Wiem, że jest to mało prawdopodobne ale zawsze takie ryzyko istnieje...

Opublikowano
Jedyne czego się obawiam to ew. problemów z ubezpieczycielem...

W przypadku ew. szkody, zakładając zniszczenie przedniej części auta, jeśli ubezpieczyciel się uprze to może dokonać weryfikacji auta i sprawdzić np. czy są zamontowane czujniki poziomu na wahaczach...

Wiem, że jest to mało prawdopodobne ale zawsze takie ryzyko istnieje...

 

Jeśli będziesz miał skasowany przód to wątpię żeby czegoś takiego szukali bo wycenią ci koszty części zamontowanych przed zdarzeniem.

Ja jak miałem kolizję z przodu gdzie dołożyłem w między czasie M-pakiet rzeczoznawca odchaczył zderzak M-pakietowy :D

sam zapytał się czy zostały przeprowadzone jakieś zmiany od pierwszego okresu ubezpieczenia i sam to zasugerował :cool2:

Także ubezpieczenia bym się nie obawiał.

 

Doradzę ci tak: na początek dołóż sobie spryskiwacze bo koszt nieduży,

a jeśli nie zdecydujesz się na xenony to przydadzą ci się w zimie nawet do zwykłych lamp.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jedyne czego się obawiam to ew. problemów z ubezpieczycielem...

W przypadku ew. szkody, zakładając zniszczenie przedniej części auta, jeśli ubezpieczyciel się uprze to może dokonać weryfikacji auta i sprawdzić np. czy są zamontowane czujniki poziomu na wahaczach...

Wiem, że jest to mało prawdopodobne ale zawsze takie ryzyko istnieje...

 

Doradzę ci tak: na początek dołóż sobie spryskiwacze bo koszt nieduży,

a jeśli nie zdecydujesz się na xenony to przydadzą ci się w zimie nawet do zwykłych lamp.

 

Też o tym myślałem. Ale to wiąże się z demontażem zderzaka... a ja chciałem ogarnąć temat za jednym zamachem, tj. lampy + spryskiwacze...

Ale mimo wszytko dzięki za radę :cool2:

Opublikowano

Ja jednak bałbym się, że przy szkodzie (rozbicie przodu, uszkodzenie głównie lamp) ubezpieczyciel wycieniając szkodę, a będzie robił to po nr VIN zobaczy, że seryjnie masz zamontowane zwykłe lampy i wtedy zwracają Ci kasę za zwykłe lampy a nie za xenony za 12 tysi.. i teraz drugie pytanie, czy w momencie instalacji wszystkiego w ASO są w stanie uwzględnić taki zapis, że masz zamontnowane ori xenony i w razie wojny zwrócą Ci za xenony a nie za halogeny. Tu jest pies pogrzebany. :roll:

 

Ale swoją drogą 12 tysi pogięło ich równo :duh: . To lepiej sprzedać i kupić drugie auto z xenonem.

 

Pzdr.

Opublikowano (edytowane)

Nie do końca się zgodzę :nienie: bo nie mogą ci wziąść z VIN wyceny chyba że jakiś będzie wnikliwa menda :twisted:

 

Mi rzeczoznawca powiedział że zwracają za auto/części zamontowane w chwili zdarzenia.

Ale idzie rzecz jasna to w obie strony :arrow:

Przykłady:

1. Ubezpieczasz auto na kołach o wartości 10tys.zł ale miałeś wypadek na stalówkach - zwracją ci za każde uszkodzone koło ale stalowe czyli za wszystkie to góra 2000zł

2. Ubezpieczasz auto bez M-pakietu w między czasie zalożyłeś go i masz wypadek - zwracają ci nie za zwykły zderzak ale za M-pakietowy

 

I podobnie będzie z xenonami domontowanymi.

Pozdr

Edytowane przez klagosz
Opublikowano

Hmm no nie wiem Klagosz, przy mojej szkodzie ewidentnie wszystko było sprawdzane w po VIN. Szkodę likwidowałem w ASO. AC miałem w Warcie. Wszystkie części były zamawiane i wyceniane po VIN. Jak się pytałem czy mogą mi wsadzić lampy po lifcie za ewentualną dopłatą powiedzieli, że nie mogą tak.. Także warto się dowiedzieć w ubezpieczalni jak to jest.

 

Pzdr.

Opublikowano

Wycene robią ci z VIN tak samo jak przy wycenie do składki ubezpieczenia,

a kosztorys na podstawie oględzin rzeczoznawcy, który ma prawo dopisać rzeczy obecnie znajdujące sie w aucie.

Oki THE END :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.