Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja zamówiłem, przełożyłem i okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie sądzę, że jest inna opcja sprawdzenia... Innym objawem uszkodzenia wzmacniacza mogą być uciekające fale radia (ale nie dam głowy uciąć ;) ).
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Poprawka: wzmacniacz znajduję się wzdłuż tylnej szyby pod podsufitką po PRAWEJ stronie...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ja zamówiłem, przełożyłem i okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie sądzę, że jest inna opcja sprawdzenia... Innym objawem uszkodzenia wzmacniacza mogą być uciekające fale radia (ale nie dam głowy uciąć ;) ).

 

Potwierdzam uciekające stacje, zauważalne tylko na "mniejszych" stacjach.

Wymieniłem dziś wzmacniacz i wszystko wróciło do normy, radio gra i oba kluczyki działają :D . A też już je chciałem ciąć :(

Opublikowano
koledzy a jak to jest w e46 jak stuknę kluczykiem o murek to działa a jak nie stuknę to trzeba zamkiem otwierać jeden kluczyk poświęcę na rozebranie tylko czy to coś da a PS tylna szyba ma to samo z otwieraniem z kluczyka
file:///C:/Users/admin/Desktop/BMW.jpg
Opublikowano
koledzy a jak to jest w e46 jak stuknę kluczykiem o murek to działa a jak nie stuknę to trzeba zamkiem otwierać jeden kluczyk poświęcę na rozebranie tylko czy to coś da a PS tylna szyba ma to samo z otwieraniem z kluczyka

 

mi jeden klucz otwierał ale nie zamykał auta i wystarczyło rozebranie i przeczyszczenie i teraz hula aż miło :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
no może ale trochę to dziwne jak stuknę to działa więc nie mam pojęcia co robić

 

Czesc kolego

ja mialem podobnie w E61 do wczoraj ale sie wkurzylem rozcialem kluczyk i wydaje mi sie ze mialem pekniety lut od pina minusowego akumulatorka podlutowalem na nowo oba piny i zaczal dzialac normalnie :)

zobaczymy jak dlugo, ja mialem tak ze nawet nie moglem auta odpalic poprostu nic sie nie dzialo na liczniku przekrecam kluczyk a tam nic nawet zadna kontrolka sie nie zapalala ;)

Oby bylo juz dobrze.

Wez rozetnij delikatnie lupa i sprawdz plytke w pilocie.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Wczoraj doświadczyłem żółtej ikonki z przekreślonym kluczykiem. Auto to rocznik 2007 przed liftem, przycisk start/stop-tak więc jest w pilocie bateria czy akumulator ładowany w trakcie jazdy? Wcześniej nie miałem żadnych komunikatów, ale teraz jak poczytałem wasze posty, to zdałem sobię sprawę, że czasem muszę bliżej podejść niż zwykle, aby otworzyć auto.

 

Dzięki.

Opublikowano
Klapki nie mam, jedynie wyjmowany grot kluczyka, tak więc pewnie nie wymienialny akumulator? Ale zwiodłem się wypowiedziami kolegów gdyż pisali że pilot się "rozcina"...?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Orientuje się ktoś jakim prądem doładować akumulator w kluczyku poza autem i czy można to zrobić bez rozbierania kluczyka? Przytknąć + i - np do przycisku otwierania i zamykania ? One są metalowe.
  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak by ktoś nie wiedział jak wyciągać baterie z kluczyka (mam system komfortu) i ostatnio zaczął strasznie słabo działać, jeździłem ładowałem i nic wiec dzisiaj ta wyciągnąłem i jutro wymienei baterie mam nadziję, że pomoże.

Wystarczy wyciagnąć kluczyk i paznokciem wyciągnąć klapkę :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0cafe561d1d280c.html

 

Przy opcji komfortowej kluczyk się nie ładuje tylko normalnie się wymienia baterie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam

 

Wczoraj doświadczyłem żółtej ikonki z przekreślonym kluczykiem. Auto to rocznik 2007 przed liftem, przycisk start/stop-tak więc jest w pilocie bateria czy akumulator ładowany w trakcie jazdy? Wcześniej nie miałem żadnych komunikatów, ale teraz jak poczytałem wasze posty, to zdałem sobię sprawę, że czasem muszę bliżej podejść niż zwykle, aby otworzyć auto.

 

Dzięki.

Jestem ciekaw czy i jak rozwiązałeś swój problem johan666666 ?

 

Od roku w E60 LCI z 2007-04 mam taki sam komunikat (żółtą ikonkę kluczyka + wymień baterię w pilocie). Nie mam systemu komfort - pilot z niewymiennym akumulatorkiem. Czyli komunikat jest bez sensu. Raczej powinien być z tekstem "wymień klucz/pilot" albo "doładuj kluczyk w gnieździe stacyjki".

 

Rok temu w serwisie zaoferowali mi wymianę kluczyka/pilota za ~700PLN x 2 szt. bo oba dawały ten komunikat. dodatkowo stwierdzili, że w module chyba CAS - w którym programuje się kluczyki - jest już zapisanych dziewięć kluczy (dwa które używam aktywne, reszta nie, ale jak widać nie pomogło). Czyli przez sześć lat używania samochodu było wymienionych już siedem kluczyków (pewnie z powodu tego komunikatu). W module CAS podobno można wpisać tylko 10 kluczy, a starych nie można wykasować. Czyli jak chciałbym wymienić dwa klucze to musiałbym dokupić nowy CAS. Razem parę tysięcy.

Ponieważ to dużo kasy, postanowiłem sprawdzić fizycznie jaki mają zasięg. Okazało się, że ok.70m. Czyli OK.

 

Upłyną rok i jest bez zmian - piloty działają, komunikat się wyświetla (oba piloty używane regularnie).

 

Postanowiłem dzisiaj zajrzeć do jednego z pilotów i wymienić akumulatorek VL2020 (20mAh 3,0V). Sprawdziłem napięcie starego 3,10V, nowo zakupiony aku. ma 3,00V, zaraz po doładowniu 3,59V, na drugi dzień też 3,10V. Czyli stare aku. OK.

 

Czy ktoś wie co mam w tej sytuacji zrobić ?

Czy błąd jest w elektronice czy w oprogramowaniu: pilota czy modułu CAS, a może wzmacniacza anteny ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zbynio.r czy mozesz napisac jak rozebrales ten kluczyk?

masz moze jakas fotke?

pozdro

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sorry że tak późno odpisuję, ale nie było mnie jakiś czas.

Rozcinanie kluczyka było wcześniej wielokrotnie opisywane, ale mogę powtórzyć - niestety tylko opis bo sam kluczyk po sprawdzeniu (akumulatorka nie musiałem wymieniać bo jak wcześniej pisałem napięcie OK) zdążyłem już skleić.

 

Wyciągnąłem grot kluczyka z pilota.

Użyłem małego nożyka do tapet (ma cieńsze ostrze i łatwiej "wgryza się" w plastik robiąc mniej szkód).

redir.aspx?cid=63b4939897adb8fa&resid=63B4939897ADB8FA!4359&parId=63B4939897ADB8FA!133&authkey=!

Rozciąłem pilota wzdłuż wgłębienia na obwodzie (nacinałem wielokrotnie po tej samej linii samym czubkiem nożyka aż przegryzłem się do wnętrza).

redir.aspx?cid=63b4939897adb8fa&resid=63B4939897ADB8FA!4363&parId=63B4939897ADB8FA!133&authkey=!

Przed sklejeniem wnętrze dokładnie obejrzałem pod lupą (miejsca lutowań, ciągłość ścieżek elektrycznych - wyglądało OK), odkurzyłem, odtłuściłem krawędzie do sklejenia, posmarowałem obie części Butaprenem z małej tubki (ma wąską i w miarę precyzyjną końcówkę do aplikacji),

redir.aspx?cid=63b4939897adb8fa&resid=63B4939897ADB8FA!4361&parId=63B4939897ADB8FA!133&authkey=!AD5XdB3dxYG-e90

skleiłem, owinąłem kilkoma gumkami "recepturkami" dla ściśnięcia i do wyschnięcia.

 

Od dwóch miesięcy używam i działa tak jak poprzednio bez problemu (nic w nim nie naprawiałem i nie wymieniałem).

Oczywiście kontrolka się zapala o rzekomo rozładowanej baterii, ale wygląda na to, że to nie akumulatorek w pilocie jest winny.

 

Jak będę miał chwilę wolną to zrobię tę operację z drugim pilotem - ten jak mocno zmarzł to nie działał a to raczej wina akumulatorka lub za słabego ładowania.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, mam pytanko czy uszkodzenie wzmacniacza objawia się czymś jeszcze niż tylko działaniem pilota z bliskiego zadiegu? Mam ten sam problem jak wcześniej opisywaliscie , oba kluczyki działają tylko z bliska, nie mam problemu z samym o twieraniem czy zamykaniem jedynie ta odległość. Radio też wydaje się być w porządku z normalnie odbiera stacje. Czy moge spodziewac sie jakis bledow pod komputerem ? Pozdro
  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie mam pytanie może głupie, ale wole się upewnić żeby potem nie płakać :) mam identyczny pilot i baterie (chyba to są zwykłe baterie a nie akumulatorek ładujący się?):

 

Czy samodzielnie mogę dokonać wymiany tak jak pokazane w filmiku czy po wymianie może się coś rozkodować i będę miał problemy np.z otwieraniem, zamykanie czy tez uruchomienie auta?

 

Pilot ostatnim czasie słabo działa tzn.muszę kilka razy naciskać żeby otwieracz czy tez zamykać drzwi, ale jak po jedzie bez przerwy z 2-3h to nie ma problemu, najgorzej jak auto stoi cały dzień i rano muszę go otwierać to wtedy jest problem!

Opublikowano

Pilot z filmiku jest od wersji z Comfort Access, a w nich jest właśnie zwykła bateria. Akumulatorek jest w pilotach bez Comfort Access i są one bez tej klapki/slotu na baterię. Jeśli masz właśnie taki pilot z otwieranym slotem na baterię to śmiało możesz wymieniać, nic się nie rozkoduje.

Jeszcze jedna sprawa. Czy masz u siebie comfort access? Bo jak nie, to znaczy że ktoś (poprzedni właściciel) po prostu wymienił obudowę od pilota i wsadził zwykłą baterię zamiast akumulatora. Chińskie podróbki pilotów są właśnie z takimi slotami do wyjęcia baterii, w zwykłych pilotach trzeba go rozcinać bo jest sklejony.

Opublikowano

Otwieranie i zamykanie drzwi bez wciskania przycisku na pilocie oraz odpalania auta bez wkładania kluczyka do stacyjki.

Możesz też rozkodować vin i sprawdzić czy masz tą opcję

Opublikowano
Otwieranie i zamykanie drzwi bez wciskania przycisku na pilocie oraz odpalania auta bez wkładania kluczyka do stacyjki.

Możesz też rozkodować vin i sprawdzić czy masz tą opcję

 

Nigdy nie próbowałem odpalić auto bez wkładania kluczyka, ale jak pilot działał bez problemowo to bez naciskania jak dotknę klamki to pika i otwiera drzwi i przy lusterkach zapalają się światełka :D czyli jest ta opcja comfort access i wszystko gra? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.